voorheen nooit last van gehad maar sindskort is het onomogelijk om via de pc browser artikelen en reacties te lezen. Het hele scherm is gewoon verknipt met stukjes tekst en stukken van foto's allemaal door elkaar.
De eerste 4 seconden kan ik gewoon lezen, daarna is er gewoon geen beginnen meer aan en dien ik zelf een nieuw tabblad te openen om gewoon op het forum te geraken.
Ja, dat kan ik doen, maar het is gezien het verdienmodel van Wielerflits nogal tegenstrijdig dat je advertenties moet blokkeren om een artikel te kunnen lezen. Kan dus maar beter opgelost worden.
Dat is een bekend probleem bij ons, al een paar dagen zoeken we naar de oplossing hiervoor. Mogelijk heeft het met een specifieke advertentie te maken die dat gekke beeld veroorzaakt. Dat willen we z.s.m. oplossen natuurlijk.
Als de website wordt gedomineerd door reclame, dan gaat het uiteindelijk voorbij aan het verdienmodel. In een adblocker kun je overigens ook specifiek die irritante reclame blokken, en de rest gewoon laten voor wat het is.
Denk dat je daar 2 foute aannames maakt.
Volgens mij bezoeken door de week heel wat mensen, jong en oud, met een kantoor/thuiswerkbaan Wielerflits via de laptop. Je bent er toch de hele dag op bezig.
Daarnaast heeft de wielersport een relatief oude fanbase, dus ik denk dat 40 en 50+ 'ers een best wel groot aandeel onder de bezoekers zijn hier.
De wielersport is traditioneel en niet zo hip, dus denk ik dat de leeftijdsgroep 40+ het meest vertegenwoordigd is, daarna de 30-ers, en in de groep 10-20 zit alleen ezi denk ik. Ik gebruik wf zowel op de laptop als de phone, met voldoende reclameblocks om het aangenaam te maken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.