Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 216 217 218 219
kraamhol
Marik
#423
Je hebt raaskallen en raaskallen met hoofdletters. Die arme Michiel slaat steeds verder door. De uit...

Waarom zo op de man spelen? Geef eens een normale bijdrage joh!

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#424
Daag hem nou niet uit! Zo komt ie nog met n fillumpje...

Ah romans en malik, 2 handen op 1 buik. 

Gibo

voorheen nooit last van gehad maar sindskort is het onomogelijk om via de pc browser artikelen en reacties te lezen. Het hele scherm is gewoon verknipt met stukjes tekst en stukken van foto's allemaal door elkaar.

De eerste 4 seconden kan ik gewoon lezen, daarna is er gewoon geen beginnen meer aan en dien ik zelf een nieuw tabblad te openen om gewoon op het forum te geraken.

Maillot à Pois
Gibo
#5428
voorheen nooit last van gehad maar sindskort is het onomogelijk om via de pc browser artikelen en re...

Hier ook.

Een paar dagen geleden slechts af en toe, nu nagenoeg bij elk artikel, en ook via Chrome op Android. Dus heel veel kliks, maar nauwelijks in staat iets te lezen. 

 

kraamhol

Een adblocker voor windows, zoals adguard, en adblock browser voor de phone, nergens last van. Nergens? Ja, soudal piepelt ertussen door tijdens de liveblog, maar die schijnt er niet meer te zijn.

Maillot à Pois
kraamhol
#5430
Een adblocker voor windows, zoals adguard, en adblock browser voor de phone, nergens last van. Nerge...

Ja, dat kan ik doen, maar het is gezien het verdienmodel van Wielerflits nogal tegenstrijdig dat je advertenties moet blokkeren om een artikel te kunnen lezen. Kan dus maar beter opgelost worden.

Avatar of
Nick Doup
admin
Gibo
#5428
voorheen nooit last van gehad maar sindskort is het onomogelijk om via de pc browser artikelen en re...

Dat is een bekend probleem bij ons, al een paar dagen zoeken we naar de oplossing hiervoor. Mogelijk heeft het met een specifieke advertentie te maken die dat gekke beeld veroorzaakt. Dat willen we z.s.m. oplossen natuurlijk.

kraamhol
Maillot à Pois
#5431
Ja, dat kan ik doen, maar het is gezien het verdienmodel van Wielerflits nogal tegenstrijdig dat je...

Als de website wordt gedomineerd door reclame, dan gaat het uiteindelijk voorbij aan het verdienmodel. In een adblocker kun je overigens ook specifiek die irritante reclame blokken, en de rest gewoon laten voor wat het is. 

Wheely

Zullen relatief weinig bezoekers op de pc zitten lijkt me. Handjevol boomers denk ik.

Il Leopardo della Primavera
Wheely
#5434
Zullen relatief weinig bezoekers op de pc zitten lijkt me. Handjevol boomers denk ik.

Ik ben een millenial op de laptop, hehe. 

Maillot à Pois
Wheely
#5434
Zullen relatief weinig bezoekers op de pc zitten lijkt me. Handjevol boomers denk ik.

Denk dat je daar 2 foute aannames maakt.

Volgens mij bezoeken door de week heel wat mensen, jong en oud, met een kantoor/thuiswerkbaan Wielerflits via de laptop. Je bent er toch de hele dag op bezig.

Daarnaast heeft de wielersport een relatief oude fanbase, dus ik denk dat 40 en 50+ 'ers een best wel groot aandeel onder de bezoekers zijn hier.

kraamhol
Maillot à Pois
#5436
Denk dat je daar 2 foute aannames maakt. Volgens mij bezoeken door de week heel wat mensen, jong en...

De wielersport is traditioneel en niet zo hip, dus denk ik dat de leeftijdsgroep 40+ het meest vertegenwoordigd is, daarna de 30-ers, en in de groep 10-20 zit alleen ezi denk ik. Ik gebruik wf zowel op de laptop als de phone, met voldoende reclameblocks om het aangenaam te maken.

Raul Alcala

Wielrennen is voor iedereen van 8 tm 88

kraamhol
Raul Alcala
#5438
Wielrennen is voor iedereen van 8 tm 88

Was dat niet mem-erger-je-niet?

Raul Alcala
kraamhol
#5439
Was dat niet mem-erger-je-niet?

Ja, dat was 't. Ik wist dat het een spel betrof

Romāns Vainšteins

Tablet thuis en desktop als ik werk. Veel desktop dus.

Dikke Kater
Raul Alcala
#5438
Wielrennen is voor iedereen van 8 tm 88

Jammer dat je twee groepen volledig uitsluit. Dat is niet zo netjes en strafbaar.

Raul Alcala
Dikke Kater
#5442
Jammer dat je twee groepen volledig uitsluit. Dat is niet zo netjes en strafbaar.

Geen flauw idee waar je het over hebt. 

Raul Alcala

Oh wacht, tis een grap. Onder de 8 en boven de 88 ga ik mee accoord maar dan wel met zijwieltjes 

Romāns Vainšteins

Het aantal 'nulknallers' is weer niet van de lucht. Hoe belangrijk is de discussiesectie eigenlijk (nog)? Het is behoorlijk platgeslagen deze jaargang.

Avatar of
Maxim Horssels
admin
Maillot à Pois
#412
Inderdaad, zoals hieronder. De normale layout verspringt na een tiental seconden. Pagina refreshen...

Dit probleem is als het goed is opgelost. Mocht het toch nog voorkomen, laat het dan even weten.

Raul Alcala

Nieuwe pagina op forum zie je niet gelijk. Oud euvel, weliswaar klein bier

Avatar of
Maxim Horssels
admin
Raul Alcala
#5447
Nieuwe pagina op forum zie je niet gelijk. Oud euvel, weliswaar klein bier

Wat bedoel je precies?

Raul Alcala

Op een gegeven moment slaat deze pagina om naar 219. Als je nieuwe reactie op hoofdpagina ziet en je je klikt daarop, dan blijf je pagina 218 ik beeld krijgen en moet je zelf op 219 klikken voor het allerlaatste bericht 

kraamhol

218 pagina's met verbeterpunten, zou je denken dat wf de beste site alltime is, de goat:).

Denk dat het vooral gebeurt als er net een nieuwe pagina is, die fout.

1 2 ... 216 217 218 219

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.