Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 219 ... 227 228
dazzler2120
kraamhol
218 pagina's met verbeterpunten, zou je denken dat wf de beste site alltime is, de goat:). Denk dat...

Mwa denk dat de helft verbeterpunten zijn. De andere helft zijn discussies onderling tussen users, gekibbel en gebekvecht

En dan zijn er nog een paar (zeldzame) pagina's met reacties van WF hoe ze de feedback waardevol vinden, maar niets gaan doen aan het bekritiseerde punt.

SprintMaster

Deze fout komt doordat er ergens in de discussie een bericht verwijderd is. Blijkbaar klopt er daardoor ergens een telling niet meer. 

EDIT: is het niet zo dat dat bericht van Romans wel zichtbaar bleef maar dan uitgegrijst? Even gekeken: laatste bericht Romans in politiek topic wordt in de link naar het topic als bericht #6857 gezien. Maar is 274*25 + 8 = 6858!

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ik heb ooit eens één bericht verwijderd, dat viel detaillist Esims destijds ook al op, dat dan kennelijk alles in de soep loopt.

kraamhol

Eigenlijk gek dat je geen berichten verwijderen kan op het forum, maar wel bij artikelen?

Poeksel

Het spambericht op https://forum.wielerflits.nl/t/1762-help-ik-kan-geen-13-renners-kopen?page=1#post-5 staat er inmiddels al drie dagen. Heeft het nog zin om spamberichten met de meldknop te melden? 

xistnc

Ik meen dat er een speciale forummoderator is aangewezen. Maar die beperkt zich wellicht tot het speuren naar TVL-kritische bijdragen.

Maillot à Pois
Maxim Horssels
Dit probleem is als het goed is opgelost. Mocht het toch nog voorkomen, laat het dan even weten.

Lijkt inderdaad opgelost, bedankt Maxim!

Raul Alcala
kraamhol
218 pagina's met verbeterpunten, zou je denken dat wf de beste site alltime is, de goat:). Denk dat...

Joh

kraamhol

@Maxim: een spellingcheck op het forum zou nog handig zijn, is dit te regelen?

dazzler2120
Poeksel
Het spambericht op https://forum.wielerflits.nl/t/1762-help-ik-kan-geen-13-renners-kopen?page=1#post...

Ik heb bij deze écht even moeten zoeken waar de spamlink zat, leek in eerste instantie gewoon alsof iemand een ChatGPT antwoord gepost had :')

Rahim Vlasblom
admin

@Xistnc erg lollig... maar helaas komen de meldingen via de meldingsknop niet bij mij terecht... dus is het voor mij erg lastig om alles op te sporen. Een dm mag naar mijn gestuurd worden dan kan ik er wat aan doen. 

xistnc

@Rahimns

Dan is dat het verbeterpunt, lijkt me. Dat die meldingen wél bij de forummoderator terecht komen. Nobrainer.

Fuubs
Maxim Horssels
Goede suggestie. Zal het bespreken met de developers.

Misschien is het er al een tijdje, maar ik zie dat dit is geïmplementeerd. Nogmaals dank.

Fuubs

Door sommige reclames die je hele scherm overnemen zijn sommige teksten/linkjes niet meer te lezen:

AWestie

In de app is het forum verdwenen uit het hamburgermenu

Edit: hoe kom ik nou via de app in het forum? Is die expres weggelaten uit ieder menu? 

Laatst gewijzigd
unionwagtmans

Nu, 20241009 00:22h, op dit topic klikken en errgens midden in pagina 19 terechtkomen.

FYI

SprintMaster

Klopt, was bij mij ook zo. Staat nu weer goed. 

AWestie

Onder nieuwsberichten blijf ik uitgelogd (desktop), terwijl ik op het forum wel gewoon berichten kan plaatsen.

Romāns Vainšteins

'Een bedrijfswagen die alles aan kan' is toch wel een dieptepuntje hoor.

josemanuelfuente
Romāns Vainšteins

Ik moest ook even met de ogen knipperen

FDJ

Zonde dat Nederlands enige World Tour rittenkoers bij de vrouwen geen interviews, filmpjes en reportages oplevert en er blijkbaar wel de halve wereld wordt over gevlogen voor een koers in Maleisië waar amper 3 WT ploegen aan vertrek staan.

Edit: Vanaf dag 4 dus pas aanwezig.

Laatst gewijzigd
Bimbo Visma
Romāns Vainšteins

Kan ie ook een artikel over Pidcock schrijven?

Binda

Ik lees hier de huisregels en die zeggen hetvolgende: het is niet toegestaan om:

renners zonder onderbouwing te beschuldigen van dopinggebruik.

Toch lees ik onder het wedstrijd verslag van Lombardije alleen maar beschuldigingen aan het adres van Pogacar.  Er vallen termen als bedrog en Dopacar

Dit gaat al tijden zo door. Waarom wordt hier niet op gemodereerd?

Puddingbenen
Binda
Ik lees hier de huisregels en die zeggen hetvolgende: het is niet toegestaan om:  renners zond...

Ach Binda,

Dingen die te mooi zijn om waar te zijn, zijn in het verleden ook heel vaak niet waar gebleken. En als je ziet wat we nu voorgeschoteld krijgen, dan is dat in het wielrennen nog nooit vertoond. Dus de achterdocht is niet gek en niet misplaatst. Zeker als je ook nog eens de entourage van Pogi onder de loep neemt.

Dus dit geklaag is nergens voor nodig en niet terecht.

Binda

@Puddingbenen, ik snap best dat sommige mensen een reflex hebben aan doping te denken als ze iets opmerkelijks zien. Maar als je afspreekt niet zonder onderbouwing iemand van doping te beschuldigen, dan moet je je ook aan die afspraak houden lijkt mij. Mensen die dan alsnog iemand ongefundeerd van doping willen beschuldigen kunnen dan naar The Clinic op Cyclingforum. Nu wordt Pogacar door sommigen als een 100% zekere dopinggebruiker benoemd, terwijl er geen enkel gerucht is dat er sprake is van vals spel. Wielerflits zou zijn eigen regels moeten naleven lijkt mij. 

1 2 ... 219 ... 227 228

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.