Mwa denk dat de helft verbeterpunten zijn. De andere helft zijn discussies onderling tussen users, gekibbel en gebekvecht
En dan zijn er nog een paar (zeldzame) pagina's met reacties van WF hoe ze de feedback waardevol vinden, maar niets gaan doen aan het bekritiseerde punt.
Deze fout komt doordat er ergens in de discussie een bericht verwijderd is. Blijkbaar klopt er daardoor ergens een telling niet meer.
EDIT: is het niet zo dat dat bericht van Romans wel zichtbaar bleef maar dan uitgegrijst? Even gekeken: laatste bericht Romans in politiek topic wordt in de link naar het topic als bericht #6857 gezien. Maar is 274*25 + 8 = 6858!
Ik lees hier de huisregels en die zeggen hetvolgende: het is niet toegestaan om:
renners zonder onderbouwing te beschuldigen van dopinggebruik.
Toch lees ik onder het wedstrijd verslag van Lombardije alleen maar beschuldigingen aan het adres van Pogacar. Er vallen termen als bedrog en Dopacar.
Dit gaat al tijden zo door. Waarom wordt hier niet op gemodereerd?
Ach Binda,
Dingen die te mooi zijn om waar te zijn, zijn in het verleden ook heel vaak niet waar gebleken. En als je ziet wat we nu voorgeschoteld krijgen, dan is dat in het wielrennen nog nooit vertoond. Dus de achterdocht is niet gek en niet misplaatst. Zeker als je ook nog eens de entourage van Pogi onder de loep neemt.
Dus dit geklaag is nergens voor nodig en niet terecht.
@Puddingbenen, ik snap best dat sommige mensen een reflex hebben aan doping te denken als ze iets opmerkelijks zien. Maar als je afspreekt niet zonder onderbouwing iemand van doping te beschuldigen, dan moet je je ook aan die afspraak houden lijkt mij. Mensen die dan alsnog iemand ongefundeerd van doping willen beschuldigen kunnen dan naar The Clinic op Cyclingforum. Nu wordt Pogacar door sommigen als een 100% zekere dopinggebruiker benoemd, terwijl er geen enkel gerucht is dat er sprake is van vals spel. Wielerflits zou zijn eigen regels moeten naleven lijkt mij.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.