Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 216 217 218 219 »
dazzler2120
kraamhol
#5450
218 pagina's met verbeterpunten, zou je denken dat wf de beste site alltime is, de goat:). Denk dat...

Mwa denk dat de helft verbeterpunten zijn. De andere helft zijn discussies onderling tussen users, gekibbel en gebekvecht

En dan zijn er nog een paar (zeldzame) pagina's met reacties van WF hoe ze de feedback waardevol vinden, maar niets gaan doen aan het bekritiseerde punt.

SprintMaster

Deze fout komt doordat er ergens in de discussie een bericht verwijderd is. Blijkbaar klopt er daardoor ergens een telling niet meer. 

EDIT: is het niet zo dat dat bericht van Romans wel zichtbaar bleef maar dan uitgegrijst? Even gekeken: laatste bericht Romans in politiek topic wordt in de link naar het topic als bericht #6857 gezien. Maar is 274*25 + 8 = 6858!

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ik heb ooit eens één bericht verwijderd, dat viel detaillist Esims destijds ook al op, dat dan kennelijk alles in de soep loopt.

kraamhol

Eigenlijk gek dat je geen berichten verwijderen kan op het forum, maar wel bij artikelen?

Poeksel

Het spambericht op https://forum.wielerflits.nl/t/1762-help-ik-kan-geen-13-renners-kopen?page=1#post-5 staat er inmiddels al drie dagen. Heeft het nog zin om spamberichten met de meldknop te melden? 

xistnc

Ik meen dat er een speciale forummoderator is aangewezen. Maar die beperkt zich wellicht tot het speuren naar TVL-kritische bijdragen.

Maillot à Pois
Maxim Horssels
#5446
Dit probleem is als het goed is opgelost. Mocht het toch nog voorkomen, laat het dan even weten.

Lijkt inderdaad opgelost, bedankt Maxim!

Raul Alcala
kraamhol
#5450
218 pagina's met verbeterpunten, zou je denken dat wf de beste site alltime is, de goat:). Denk dat...

Joh

kraamhol

@Maxim: een spellingcheck op het forum zou nog handig zijn, is dit te regelen?

dazzler2120
Poeksel
#5455
Het spambericht op https://forum.wielerflits.nl/t/1762-help-ik-kan-geen-13-renners-kopen?page=1#post...

Ik heb bij deze écht even moeten zoeken waar de spamlink zat, leek in eerste instantie gewoon alsof iemand een ChatGPT antwoord gepost had :')

1 2 ... 216 217 218 219 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.