Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 219 220 221 222
Arry1338

@redactie 

Even iets anders. Ik zie onder elk artikel staan bij de reacties "Most Populair". ...

dat klopt natuurlijk niet he. Het is ofwel Engels- "Most Popular" danwel Nederlands "Meest Populair". Wederom een typisch Wielerflits slordigheidje.

John Bidon

Van de Strade Bianche, langs Catalonië en Luik, de Giro en de Tour, naar het WK en vandaag Lombardije...

Ik voel me vies, gebruikt, alsof ik een heel jaar in een donkere kelder onafgebroken ben verkracht.

Ik ga me douchen, misschien krijg ik daar iets van m'n eigenwaarde mee terug

Als WF dit soor reacties tolereert dan is er echt iets groot mis. Dit is gewoon walgelijk. Een nieuw dieptepunt in bestaan van WF. Maxim, Youri of wie dan ook, wees eens trots op je medium en onderhoudt de comment sectie. Kinderen zouden zulke walgelijke teksten maar moeten lezen. 

kraamhol
John Bidon
Van de Strade Bianche, langs Catalonië en Luik, de Giro en de Tour, naar het WK en vandaag Lomb...

Dan moet je eens langs in het politiek topic, als je ziet wat daar voor een walgelijk antisemitisme en andere haat wordt geuit...

Raul Alcala

John komt daar regelmatig, Kraam. Heb je z'n recensie niet gelezen?

Raul Alcala

Een heel jaar vind ik ook erg overdreven. Alsof een kwartaal al niet erg genoeg is

kraamhol
Arry1338
@redactie  Even iets anders. Ik zie onder elk artikel staan bij de reacties "Most Populair". ....

Al een aantal keer gemeld hier, gebeurt niets mee.

Puddingbenen
Binda
@Puddingbenen, ik snap best dat sommige mensen een reflex hebben aan doping te denken als ze iets op...

@Binda,

Verzoeken doen aan wielerflits om hun regels na te leven en goed te modereren zijn gevaarlijk. Er zijn inmiddels veel flitsers verbannen omdat ze dit verzoek deden. Ze schieten de boodschapper, dat is makkelijker. 

Dus maak je niet druk, het helpt toch niet. Gewoon 3 keer ademen en doorgaan.

Raul Alcala

🤣

kraamhol

Zijn jullie weer eens aan het melken geslagen wf, met wielstampgate? Man man, hoeveel artikelen kun je starten, er bestaat ook zoiets als updates, en ja ik weet dat dat minder knaken oplevert, maar dit gaat wel te ver.

Avatar of
Maxim Horssels
admin
Arry1338
@redactie  Even iets anders. Ik zie onder elk artikel staan bij de reacties "Most Populair". ....

Gaan we fixen!

Avatar of
Maxim Horssels
admin
kraamhol
Zijn jullie weer eens aan het melken geslagen wf, met wielstampgate? Man man, hoeveel artikelen kun...

Ik sta volledig achter onze werkwijze. Dat jij een andere mening hebt, is prima, maar dat mag je wel met iets meer dedain verwoorden.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Maxim Horssels
admin
John Bidon
Van de Strade Bianche, langs Catalonië en Luik, de Giro en de Tour, naar het WK en vandaag Lomb...

Reacties die gemeld worden, bekijken we meestal snel. Alles wat we meteen aanpassen of verwijderen zien jullie niet. Tijdens onze spitstijden (lees: rond de finish) kan het wel eens gemist worden.

kraamhol
Maxim Horssels
Ik sta volledig achter onze werkwijze. Dat jij een andere mening hebt, is prima, maar dat mag je wel...

Het is jullie bedrijf, en jullie werkwijze, dus duidelijk, maar onderschat niet wat het betekent om zo'n overdaad aan artikelen te plaatsen. En het gaat niet alleen om het akkefietje in het veldrijden. MIsschien eens een polletje opzetten onder de leden of deze weg van WF de juiste is?

esims4.0
Maxim Horssels
Ik sta volledig achter onze werkwijze. Dat jij een andere mening hebt, is prima, maar dat mag je wel...

Wij van WC-Eend adviseren WC-Eend! Of bedoelde je "met iets minder dedain" Maxim?

Raul Alcala
kraamhol
Het is jullie bedrijf, en jullie werkwijze, dus duidelijk, maar onderschat niet wat het betekent om...

Ik denk dat de kijkcijfers wielerflits.nl werkwijze wel ondersteunen 

Romāns Vainšteins

Dat met die volkswagens is wel enigszins schrijnend, dan vraag ik me af of het nu om 'nog meer' of 'überhaupt iets' gaat. 

Puddingbenen

Je gaat bijna terug verlangen naar de tijd dat die turtle/kunstschilder hier nog rond hing: minder artikelen, en mooie discussies onder 1 artikel. En niet allerlei snelle oneliners onder ieder van de 12 artikelen over het gebroken wiel van Kamp.

jooprioolpijp

Hoe toepasselijk dat in het artikel over of en waarom het wielrennen dankzij Pogiposterboy minder boeiend wordt, de vraag beantwoord wordt waarom WF steeds irritanter wordt: omdat je je gevoeld om de dag moet aanmelden, en dat dat aanmelden dan niet werkt: het kommentaarveld blijf weg, de 'most populair' bijdrage staat bovenaan, 'refresh page' helpt niet, etc. 

En als we toch bezig zijn: waarom zou je je ook aanmelden, want er is met die diaree aan ongesorteerde artikelen geen zinnige discussie meer te voeren omdat drie kwartier na het verschijnen, het artikel al op pagina vier staat.

Sorry voor de lompe toonzetting, de ergernis is oprecht.

Puddingbenen
jooprioolpijp
Hoe toepasselijk dat in het artikel over of en waarom het wielrennen dankzij Pogiposterboy minder bo...

Precies dit: 

Het is komkommertijd in de koers, en het laatste artikel op de voorpagina is van kwart voor 4 deze middag (het is nu kwart voor 10). Alles wat ouder is, is al weer verdwenen. Met de aanwinsten van VolkerWesssels, Danny van der Tuuk, twee keer Harrie, en wat Pogi.

Natuurlijk gaat nieuws snel, maar dit is wel heel erg snel. Zeg ik heel hautain....

Raul Alcala

Hard gras gaat in in je puddingbenen zitten

SprintMaster

@Raul: jouw dagelijkse hoeveelheid onzin posts wordt steeds erger. 🤡

Laatst gewijzigd
Puddingbenen

Overigens gaat het nieuws op WF.BE een stuk minder snel. Aangepast aan het publiek waarschijnlijk...

Raul Alcala
SprintMaster
@Raul: jouw dagelijkse hoeveelheid onzin posts wordt steeds erger. 🤡

Hard Gras, de old skool paperbacks uit de eerste jaren heb ik hier nog in de kast staan. Ik las ze graag, echt mooie voetbalverhalen, een handvol per boek. Over Piet de Visser op zoek naar talentjes in Brazilië, hoe Marco van Basten opgroeide in Utreg en later furore maakte op de voetbalvelden, vond ik heerlijk. De tijd nemend, kliks bestonden nog niet. Nostalgisch. Maar tijden veranderen 

kraamhol

Misschien toch maar even een polletje WF, over de ingeslagen weg?

Puddingbenen

Waarom zouden ze, Kraam? Maxim staat immers volledig achter de werkwijze van Wielerflits, en jij ben slechts klikvee. Dus doe niet zo hautain en accepteer gewoon dat WF deze koers blijft volgen! #kampmaxim!

1 2 ... 219 220 221 222

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.