Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 224 ... 227 228
esims5.0
Romāns Vainšteins
Dat werd toch in het podcasttopic verteld? iets van 37895 bezoekers waarvan er maar een krappe 400...

Maar ik plaats het wel in een perspectief, waar jullie geen toegang tot hebben. Op wielerflits.nl ontvingen wij gisteren meer dan 65.000 unieke gebruikers. Dit topic, wat ik gisterochtend vroeg heb geopend, is gisteren door 682 unieke gebruikers bezocht. Met andere woorden 1% van alle bezoekers.

Hoe representatief zijn de meningen hier voor het totale verkeer?

Dat werd er gezegd en is volgens mij iets anders. dazzler2120 merkte daarna al op dat er een verschil is tussen unieke ip-adressen en unieke bezoekers. Ik denk ook dat die aantallen een forse overschatting zijn van het werkelijke aantal 'echte' unieke bezoekers. Overigens noemde Maxim ergens op een doodgewone zaterdag in februari al eens een aantal van 80.000. Ik vind dat onwaarschijnlijke aantallen, gelet op het aantal verschillende personen die ik zie reageren. Het lijkt er ook op dat die cijfers een verklaring zijn voor de mentaliteit en gedrag van Wielerflits.

Romāns Vainšteins

Zolang we straks de royalties maar pakken toch?

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Zolang we straks de royalties maar pakken toch?

Ja man, binnenlopen ©️💲💱

Fuubs

Goedemorgen,

Bij de ad van bmw lijkt het net of er reacties zijn geplaatst. (En ja, dan ga ik ff loeren).

Cornelius

Suvi Lavonen en Suvi Kangaskokko zijn dezelfde renster. Lavonen is haar geboortenaam.

Puddingbenen

Zit ik hier op Wielerflits of de Telegraaf?

Het zal vast goed zijn voor de klikfabriek en de centen van WF, maar het niveau is wat mij betreft te triest voor woorden. Wat is de nieuwswaarde van de tattoo van Stuyven?

Benieuwd naar de redactionele keuzes om dit soort artikelen te plaatsen (net als een artikel over Matje die 10 km gaat hardlopen?)

kraamhol
Verwijderd
Laatst gewijzigd
Martin van den Bosch
admin

Even wat reacties opgeschoond
Ons forum is er niet voor bedoeld om andere sites te promoten

MaGarin

edit wf: tot ziens

Laatst gewijzigd
Puddingbenen

Volgens mij is de beste promotor van een andere site op dit moment WF zelf. Het moet toch te denken geven als een deel van de community openlijk aangeeft over te stappen. 

Misschien is het juist dat deel van de community dat WF liever kwijt is dan rijk, en dan is het uiteraard een gouden zet om niets te doen met hun feedback, en ze het leven zuur te maken. Maar iets in mij zegt dat WF zonder levendige community niet meer WF is. Tenminste, ook uit de reactie van Niels (de commentator van de Nacht van Woerden op LinkedIn) blijkt dat er in de wielerwereld wel degelijk gekeken wordt naar de comments, en niet enkel naar de nieuwsberichten. En eerlijk gezegd denk ik dat ook types als De Cauwer regelmatig even door scrollen naar de commentsectie om te zien hoe de WF community ergens naar kijkt.

Dus op op deze manier de commentsectie langzaam uit te faseren lijkt me het opgeven van het USP van WF. Maar da's mijn bescheiden mening...

Arry1338

Een aantal jaar terug kwam ik op deze website terecht, en per ongeluk ook eens op het forum. Toen ik eenmaal aan een aantal spellen en topics begon deel te nemen vond ik het ook leuk om zelf eens een spel te organiseren. Over de jaren heen heb ik meerdere spellen georganiseerd, de een wat langer dan de ander, maar wel in een omgeving waar er altijd leven was. Tegenwoordig denk ik steeds vaker aan de mogelijkheden om zelf een website te creëren, dit zonder hiermee aan promotie te willen doen. De reden hiervoor is de leegloop. Eerst is het mis gegaan met de omschakeling naar de nieuwe website, maar vervolgens lijken de keuzes van de organisatie enkel nog maar op groei, clicks en inkomen gebaseerd. Naast de enorme teleurstelling van het nieuwe forum (vooral in het begin) en de alsmaar slechter wordende kwaliteit van de nieuwsberichten lijken me dit de voornaamste redenen van het doodbloeden van de activiteit op de website. De kritiek die jullie vaak hebben ontvangen is te veel persoonlijk opgevat. Jullie hadden alle communicatie vanuit de naam van Wielerflits moeten doen ipv het persoonlijk per account op te pakken, denk ik. Door deze wijze is er geen duidelijk imago meer, geen gemeenschappelijk doel, geen noorderster die de richting aangeeft. Jullie zijn vanuit jullie hart gaan communiceren en reageren, en daardoor zijn jullie onprofessioneel geworden. De gekozen richting is nu bepaald door het toenmalige succes en is gericht op groei. Maar een piramide zonder fundering blijft niet staan. Dit zie ik nu gebeuren. Helaas...

Ik hoop oprecht dat jullie het tij weten te keren want ik ben echt veel op de website te vinden uit mijn liefde voor de sport en de mogelijkheid om er spel aan te koppelen. Maar de spellen lopen leeg. Ooit actieve organisatoren verdwijnen en er staat maar weinig voor op. Spellen verdwijnen, deelnemersaantallen nemen af en de reacties op berichten worden meer en meer toxic. 

Nadat de koe verdronken is, dept men de put. Zoiets is het sluiten van de reacties. Het zal jullie enkel verder doen afstaan van de bezoekers. Er is een forum wat gebruikt wordt als afvalputje omdat het gros niet verder komt dan de "nieuws"berichten. Hier komt straks niemand meer. Tenzij lui nog meer off-topic troep blijven praten als Raul Alcala en zijn kliek. Of het forum wordt gebruikt voor scorito voetbal enzo. Helaas...

Laatst gewijzigd
Leukefans

Kom me even aansluiten bij bovenstaande. 

Ik kom nog naar de website en probeer dan in zo weinig mogelijk clicks naar het Wielermaster cq topic te gaan. Een spel dat ik al meer dan tien jaar speel en waarvan ik echt hoop dat het nog verder door kan gaan (maar ziet er niet naar uit, geen organisator die nog te porren is het te doen) en dat me op deze site houdt. Als blijkt dat het spel stop, of in de ideale wereld naar een andere site verhuist, zien jullie me hier ook niet meer terug. 

Bewuste tactiek om een aantal mensen en het reactiegedeelte weg te krijgen (meer ruimte voor advertenties of zo), maar sowieso het begin (of vervolg van) het einde van deze site, daar ben ik redelijk zeker van. 

Robertje
Martin van den Bosch
Even wat reacties opgeschoondOns forum is er niet voor bedoeld om andere sites te promoten

Wel goed om te zien dat het topic blijkbaar wel gelezen wordt door de redactie!

santakraam

Ipv dat wf zich hier komt melden, misschien eerst even in dat andere topic, die van verbeterpunten reageerders. Daar zijn een aantal leden die zich behoorlijk zorgen maken over de privacy schendingen.

Edit: @wf waarom is het account van Romāns Vainšteins geblokkeerd? Hij is de stichter van het by far populairste (most populair:) forumtopic, en een veelposter die jullie behoorlijk wat knaken oplevert. 

Laatst gewijzigd
Martin van den Bosch
admin

Edit: @wf waarom is het account van Romāns Vainšteins geblokkeerd? Hij is de stichter van het by far populairste (most populair:) forumtopic, en een veelposter die jullie behoorlijk wat knaken oplevert.
Die conversatie voeren we niet op dit forum. Mensen die een ban hebben, kunnen zich melden op [email protected]

Laatst gewijzigd
santakraam
Martin van den Bosch
[quote]Edit: @wf waarom is het account van Romāns Vainšteins geblokkeerd? Hij is de stic...

Ja snap ik. Nu je hier toch actief bent: zou je aub in het verbeterpunten reageerders even de zorgen kunnen wegnemen, ivm de privacy schendingen? Wie van wf heeft toegang tot de gegevens van de accounts?

Romāns Vainšteins

Ik lijk weer terug te zijn!

@ Martin, ik ben niet het type dat gaat mailen van 'wat doe je nu!?' oid, maar een opbouwende tip mijnerzijds zou zijn om dan sowieso even een PB te sturen met de reden.

Laatst gewijzigd
esims5.0

Ik kan het bericht zo snel niet meer vinden maar Arry1338 had onder anderen kritiek op de opzet van het nieuwe forum. En dat is nu iets wat ik niet deel. Na een paar verbeteringen vind ik het nu eigenlijk wel prima. Hij bedoelt misschien dat je bij het oude forum 25 topics op de voorpagina had, tegenover 10 nu. Maar ik vond toen dat de mensen die hun spel geheel via dit forum speelden altijd powerplay hadden. Ik had bij het nieuwe forum gevraagd om een bladerfunctie bij de actieve topics en die is er ook gekomen. Waardoor topics (zoals het spel (spellen) van mezelf) waarop niet zoveel gereageerd wordt makkelijker terug te vinden zijn.

Laatst gewijzigd
Arry1338
esims5.0
Ik kan het bericht zo snel niet meer vinden maar Arry1338 had onder anderen kritiek op de opzet van...

Ik begrijp wat je zegt. Het forum was alleen bij de implementatie zo slecht dat we toen ook veel mensen zijn verloren. Ik vind het forum nu ook prima, al werkt de indeling voor mij juist niet. Actief staat vol met topics die ik persoonlijk echt niet thuis vind horen op een wielerforum. Als ik nu naar spellen wil gaan moet ik naar de juiste spellen pagina zoeken en kost het me alleen maar meer moeite en tijd. 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Als wf náást Wielerforum op de hoofdpagina, de/enkele subcategorieën daarbinnen kan plaatsen, welke je zelf vervolgens kan aanklikken. Kies je bv voor "wielerspellen", dan ben je zo waar je zijn moet, omdat de actieve fora die je eronder ziet afhankelijk zijn van welke keuze je maakt.

Laatst gewijzigd
Puddingbenen

Van mij mag er een aparte spellenhoek komen. Een beetje zoals de ballenbak bij de Ikea, waar de kindjes kunnen spelen. Mij boeien die spellen voor geen meter.

esims5.0

En een aparte toetjeshoek, voor flip vla en Puddingbenen.

Romāns Vainšteins

Hier eveneens iemand voor wie het een raadsel zal blijven waarom die spelletjes zo'n aantrekkingskracht hebben, ik ben er net zo immuun voor als gokken of kredietleningen aangaan. Maar goed: iedereen zijn passie natuurlijk, wielerfans houden veel van statistiekjes en met cijfertjes kloten, ikzelf ben meer van het type dat geniet wanneer de omstandigheden gehakt maken van deze.

esims5.0
Romāns Vainšteins
Hier eveneens iemand voor wie het een raadsel zal blijven waarom die spelletjes zo'n aantrekkingskra...

Wat was er dan spannend aan de Tour van dit jaar, behalve wanneer je aan een spel meedeed?

Romāns Vainšteins

Het was spannend tot het moment dat Vingegaard Pogi op de streep klopte in een a deux, daarna was het toegeven aan grootsheid. 

1 2 ... 224 ... 227 228

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.