Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 225 226 227 228
Raul Alcala

Spelletjes zorgden voor mij vooral ergernis, door het continue loeren naar en bezig zijn met die renners die in je lijstje staan. 

Een uitklapmenu onder Wielerforum kan natuurlijk ook.

Sunneklaas

Volgens mij kan .be wel wat extra weergaven gebruiken. Wellicht handig om daar een liveblog te plaatsen en vanaf .nl daarheen te verwijzen

santacraam

@beheer

Dank jullie wel voor de livechat voor het EK.
Goed bezig!

Fuubs

Goedemiddag,

Onderin op de hoofdpagina zie ik geen laatste reacties op het forum meer.

Fuubs
Fuubs
Goedemiddag, Onderin op de hoofdpagina zie ik geen laatste reacties op het forum meer.

Het is gefixed!

Puddingbenen

@redactie,

Wat is de overweging geweest om een artikel te plaatsen over de tweet van Puck Moonen en hoe ze het drama in Spanje over zichzelf laat gaan? 

Mooi plaatje van Puck, dat dan weer wel.

Wheely
Fuubs
Het is gefixed!

Het is weer stuk!

Fuubs
Wheely
Het is weer stuk!

Klopt, hier ook.

Fuubs

Goedemorgen,

Klopt het dat je nu een melding onderin beeld krijgt als je iets post op het forum, of was dat altijd al zo en valt het me nu pas op?

Karamazov
Fuubs
Goedemorgen, Klopt het dat je nu een melding onderin beeld krijgt als je iets post op het forum, of...

Staat er wat leuks in die melding?

storm-biker

Een week geleden 2 emails gestuurd naar [email protected] m.b.t. een paar dingetjes die verkeerd in artikelen staan.

Nog geen reactie en/of aanpassing, jammer...

Karamazov
storm-biker
Een week geleden 2 emails gestuurd naar [email protected] m.b.t. een paar dingetjes die verkeerd i...

Dat beloofde aangeven hoe ze in de toekomst omgaan met feedback en de terugkoppeling daarop duurt even. Beloof dan niks.

Lex Duurstede

vanaf nu iedereen zijn echte naampje

gedaan met die anonieme rotzooi

gr. lex kramer

josemanuelfuente

Erger me er weer aan dus voor de zoveelste maal, stop met die brij aan berichten

Wildebert

Krijg regelmatig de melding dat ik niet ingelogd ben, terwijl dit wel het geval is. Kan dat niet beter?

Platonov
Wildebert
Krijg regelmatig de melding dat ik niet ingelogd ben, terwijl dit wel het geval is. Kan dat niet bet...

Is al jaren lang ellende. Kan blijkbaar niet beter   

Il Leopardo della Primavera

Verzonden berichten zijn (nog steeds) niet zichtbaar, kan dit nog een keer aangepakt worden?

Wheely

Er kwam zojuist zeer aanstootgevende popup "reclame" met beelden van de rellen in Amsterdam voorbij op de site, inclusief oproep. Lijkt me niet de bedoeling.

santakraam

@beheer: jullie forum wordt de laatste tijd overspoeld met antisemitisme, fake accounts en andere bullshit. Ik neem aan dat dat ook niet de bedoeling is?

S. Morgenstern

De toegevoegde waarde van een politiek forum op een wielersite ontgaat mij volledig. Zeker wanneer de stamgasten hun gif naar elkaar toe ook meenemen naar de rest van wielerflits, zou ik dat soort forums lekker de zee in kieperen. Lijkt me voor het behoud van de mogelijkheid om hier over wielrennen te discussiëren (iets waar wielerflits redelijk uniek in is) een hele gezonde ingreep.

santakraam
S. Morgenstern
De toegevoegde waarde van een politiek forum op een wielersite ontgaat mij volledig. Zeker wanneer d...

Probleem is: door de overmaat van artikelen is er nauwelijks meer te discussieren daar in het reactiegedeelte. Als je iets hebt geschreven, en je wilt er later terug, moet je al doorbladeren naar de 3de pagina ofzo. Dat werkt niet, en dat zie je terug in het aantal reacties. Blijft dus het forum over, maar daar wordt nauwelijks de koers besproken, het is vooral voor de wielerspelletjes, de vendetta's en haat verspreiden.

Oplossing? Het begint met een grote M.

S. Morgenstern

Zullen vast meer problemen zijn. Ik benoem er één die eenvoudig op te lossen is.

Whyze Katje
S. Morgenstern
De toegevoegde waarde van een politiek forum op een wielersite ontgaat mij volledig. Zeker wanneer d...

Volledig eens, ik hou me er zeer, zeer ver van, maar de onderlinge ruzies vergiftigen ook de rest van de site, dus er is bijna geen ontkomen aan. Alles wat niet wielergerelateerd is zou hier gewoon moeten verdwijnen. Muziek, politiek etc en wat al niet meer, daar zijn meer dan voldoende andere mogelijkheden voor. Dat en betere moderatie en je hebt de meeste problemen opgelost, zeker als de notoire probleemveroorzakers verwijderd worden. Dan kun je ook op het forum een aantal discussie topics openen, die dan over .......wielrennen gaan en enkel over wielrennen. De rest.... ik denk niet dat WF het businessmodel gaat veranderen, dus er uit pikken wat interessant is en de rest laten. 

Er is wel 1 ding wat interactie sterk zou kunnen verbeteren, kunnen zoeken op je eigen reacties in de comment sectie zodat je makkelijker een discussie kunt verder zetten. Dat omzeilt het probleem van het teveel aan artikelen. En dat mag niet zo heel moeilijk zijn; een zoek functie op de gebruikers in de database met de comments, waarbij je alleen op je eigen reacties kunt zoeken. Dat maakt misschien meteen de zin om van gebruikersnaam te veranderen minder. 

Redactie WielerFlits
admin
Wheely
Er kwam zojuist zeer aanstootgevende popup "reclame" met beelden van de rellen in Amsterdam voorbij...

Heb je een screenshot? Dit is uiteraard zeer onwenselijk.

santakraam
Whyze Katje
Volledig eens, ik hou me er zeer, zeer ver van, maar de onderlinge ruzies vergiftigen ook de rest va...

Ja, kunnen zoeken op je eigen reacties zou makkelijk te implementeren moeten zijn, op het forum is het geloof ik al. Maar het ondervangt maar gedeeltelijk het punt van de overdaad aan artikelen, want volgens mij zijn er een x-voud meer lezers dan schrijvers.

Volgens mij hebben alle fora een offtopic-gedeelte, die zou natuurlijk ook alleen voor leden zichtbaar kunnen zijn (het offtopic gedeelte), dan is veel opgelost. Offtopic is gewoon onderdeel van het verdienmodel (meer clicks).Maar we hebben het er al zo vaak over gehad, alles valt of staat bij moderatie, en de manier van accounts maken. Momenteel is het een 1-click wonder (binnen een paar sec zou iemand een account 'domme poes' kunnen aanmaken, bijvoorbeeld:), zonder dat daar enige controle of mailbevestiging tussen zit. Dat kan niet de bedoeling zijn lijkt me.

1 2 ... 225 226 227 228

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.