Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 239 240 241 242 »
FDJ

Jammer dat bij een opiniestuk de comments uitstaan. Juist dat soort artikelen nodigen uit tot discussiëren omdat je kunt reageren op een mening.

Fuubs

Misschien maar beter. Ik denk dat ik niet de enige zal zijn die toch even zou wijzen op het feit dat in de door gouden Greg gewonnen Tirreno de zwaarste rit gecancled werd door slecht weer.

FDJ
Fuubs
Misschien maar beter. Ik denk dat ik niet de enige zal zijn die toch even zou wijzen op het feit dat...

Dat kan en mag toch. De strekking is m.i. volledig terecht opgeschreven en wel een discussie waard. Gemiste kans. 

Fuubs
FDJ
Dat kan en mag toch. De strekking is m.i. volledig terecht opgeschreven en wel een discussie waard....

Om eerlijk te zijn, weet ik eigenlijk niet zo goed meer wat wel en niet mag. Valt mijn opmerking onder een redactionele keuze?

Maar ik ben het helemaal met je eens. Een site met reactie mogelijkheid en dan een opinie schrijven en daar dan de reactie mogelijkheid uitzetten is jammer. Aan de andere kant, onder de opinies was de toon toch vaak niet heel positief.

Fuubs

Ik snap werkelijkwaar helemaal niets meer van het reactiebeleid. Zijn de reacties onder de voorbeschouwing van Parijs-Nice nou wel of niet toegestaan volgens WF?

Laatst gewijzigd
AWestie

Als je in de iphone app een reactie onder nieuws wil plaatsen scrollt de app automatisch weg waardoor je niet ziet wat je typt.

Maxim Horssels
admin
AWestie
Als je in de iphone app een reactie onder nieuws wil plaatsen scrollt de app automatisch weg waardoo...

Gaan we fixen! Bij een van de volgende updates zal dit meegaan. 

Klootje Kriekeljon

Weet niet wat er opeens wel mogelijk was. Maar 3 man van je site af gooien heeft duidelijk een goed effect voor de sfeer voor tientallen anderen. Hulde.

Marik
Klootje Kriekeljon
Weet niet wat er opeens wel mogelijk was. Maar 3 man van je site af gooien heeft duidelijk een goed...

Hear hear!

Romāns Vainšteins

Wie zijn er af dan?

Verbeterpunt: 2 koersen gaande, vol in de start van het echte nieuwe seizoen, MvdP rijdt zelfs mee, nergens een plek om het erover te hebben maar wel uitlichten dat ik vanwege niet nagekomen alimentatieverplichting brommen moet? Hallo pri-o-ri-tei-tuh?

John Bidon

Ik zit me ook suf te zoeken maar is er geen volg topic om TA en PN door te nemen?

KennyvanHummel

Waar is de live chat gebleven??????

Il Leopardo della Primavera

Ja, een volgtopic of chat voor de TA en PN zou leuk zijn!

AWestie

Uitlijning in de desktopversie blijft ook een topic. Als ik naar het forum ga verspringen alle blokken naar rechts ten faveure van een veel te groot reclameblok links lijkt het.

Romāns Vainšteins

Je moet op een ipad heel snel klikken anders is alles weg

Sunneklaas
KennyvanHummel
Waar is de live chat gebleven??????

Idd, 2 fraaie koersen verdienen wel een chat

1 2 ... 239 240 241 242 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.