Die ergenis snap ik. We proberen ook te reageren en pro-actief te communiceren. Dat lukt helaas niet altijd. Soms ben je niet in de gelegenheid te reageren, soms ben je het niet eens met de feedback en kritiek en soms komt het er niet van. Absoluut een verbeterpunt.
In dit topic delen jullie veel verbeterpunten en feedback, waarvoor dank! Zouden jullie je grootste irritatiepunten en suggesties ook willen delen via dit formulier. Kan geheel anoniem. Gaan wij ermee aan de slag. De grootste bevindingen zal ik hier delen.
Formulier Verbeterpunten Wielerflits
Waarom het nu via een formulier mag/moet, terwijl dit draadje er al voor bestaat snap ik eerlijk gezegd niet zo goed.
Grootste probleem, al vaker aangegeven: je post iets, post is niet zichtbaar, je krijgt een mailtje dat het automatisch gemarkeerd is als spam of tegen de huisregels, paar dagen later verschijnt het ineens alsnog omdat er, zoals gewoonlijk, niks mis mee was.
En als ik soms zie wat voor berichten er wél door komen, lijkt mij dat er op zijn minst iets mis is met de instellingen.
Ik heb ergens anders een grap gemaakt over het ineens voluit schrijven van de Spaanse rennernamen, maar waarom is het bij de sterrenverdeling dan wel Tom Pidcock en niet Thomas Pidcock?
Ik kan mij voorstellen dat het dossier 'Israel Premier Tech' jullie al maanden hoofdbrekens bezorgt. Ik begrijp dat je als wielersite sport en politiek gescheiden wilt houden. Maar, als je de verklaring leest van Sylvan Adams voor het oprichten van deze ploeg, is dat ik dit geval onmogelijk. De raison d'être van deze ploeg is politiek.
Dus, als jullie het adagium 'sport en politiek gescheiden houden' hoog in het vaandel dragen, noem dan de ploeg niet. Bespreek de individuele prestaties van Riccitello, Frigo en hun ploegmaats, zonder de ploeg te benoemen. Juist dan houd je sport en politiek gescheiden.
Hey eehhhhh Wielerflitsie, als jullie dan toch zo'n topic over IPT/Palestina openen is het wellicht handig om niet letterlijk 50% van de berichten te laten blokkeren door jullie spamfilter. Of in ieder geval aan te geven wat er wel en mag. Óf natuurlijk gewoon die berichten snel bekijken en goedkeuren in plaats van ze volledig te negeren.
Joejoe!!
Ben blij dat het spamfilter op deze manier een breed gedragen irritatie is geworden, en niet alleen van mij haha. Ik gok dat er gewoon afgesproken is om dat vermaledijde filter een bepaalde proefperiode te gebruiken, en in de tussentijd oostindisch doof te blijven voor alle vormen van kritiek erop.
Heb je het blauwe formulier?
Waarom krijg ik op wielerflits.nl vooral een stortvloed aan artikelen over Belgen? Daar is wielerflits.be toch voor? Ik heb echt geen behoefte aan 6 artikelen over elke scheet die Evenepoel, WVA en Nys laten! Richt jullie eens op de Nederlanders als jullie echt .nl zijn.
En dan heb ik het nog niets eens over alle artikelen die in het Vlaams zijn geschreven.
Dus maak een keuze: of jullie maken .nl en .be en richt je dan ook echt op het specifieke land of maak er gewoon een gecombineerde site van .com of zoiets.
Nog een paar dagen volhouden dan is de Vuelta voorbij. Hopelijk krijgen deze onzinnige demonstraties geen vervolg bij andere wielerkoersen. En verder leidt de discussie hier op het forum ook nergens toe, er blijven voor - en tegenstanders, de discussie bracht zelfs ZP weer ter berde. Zolang Rusland haar gang mag gaan, kan Israel toch ook niet gestopt worden, toch ? Israel schakelt tenminste nog terroristen uit, een nuance....
Het werkt niet lekker als een hele reeks berichten automatisch wordt tegengehouden terwijl andere berichten er wel door komen. Waardoor er niet meer goed is te discussieren. Denk dat je grofweg twee mogelijkheden hebt:
- als moderatie gedurende een tijd niet aanwezig is het betreffende topic voor die tijd sluiten.
- alle berichten tegenhouden zolang de moderatie nog berichten aan het beoordelen is. Wel met de insteek dat berichten dan wel binnen korte tijd (kwartier o.i.d. ) alsnog geplaatst worden.
Oja, fix nu toch eens die paginanummering. We zitten blijkbaar al aan pagina 262.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.