"Zou dat helpen?"
Echt een heel slecht idee. Het lijkt wel alsof WF moeite heeft met een collectief slechte ervaring met het filter, en het de gebruikers op deze manier nog een keer wil uitleggen.
Klinkt goed. Bakkie (alcoholvrij) pils erbij, en lekker ouwehoeren over fietsen. Count me in ;)
En dat Q&A lijkt me ook een prima idee. Enquetevorm zou ook kunnen natuurlijk, voor onder de community. Dan krijg je misschien nog iets meer grip op wat er speelt.
Want ik vind dat 'tikkeltje minder' in de reacties ook niet wenselijk. Dat betekent dat je ook niet meer iets met een kwinkslag kan zeggen, dat sarcasme en andere stijlvormen lastiger worden, en dat je een uitgesproken mening dus ook niet meer mag neerzetten. Prima als jullie dat willen hoor, maar daar maak je de reacties uiteindelijk wel allemaal uniform mee.
"Prima als jullie dat willen hoor, maar daar maak je de reacties uiteindelijk wel allemaal uniform mee."
En wat AWestie ook al zei, je probeert nu in je reacties om je zo min mogelijk tot anderen te richten. Hoeveel mensen maken net als ik een kopie van hun bericht alvorens het te verzenden? Er zou een leuke prijsvraag kunnen worden uitgeschreven voor een nieuwe naam voor de verzendknop. Hier een aanzet:
Ik doe een gok
Op hoop van zegen
Wie is Michaella er zit toch helemaal geen Michaella bij de WF podcast (want daar heb je het toch over aangezien je jullie podcast zegt?) En meent Maxim nou serieus dat RV de podcast gaat opnemen????
Lang verhaal kort: los van alle hele en halve dopingbeschuldigingen onder de nieuwsberichten (die altijd gewoon zonder moderatie blijven staan) heb ik nog steeds geen enkel idee van wat het grensoverschijdende gedrag in de chat nou was.
Mbt podcasten: nog meer peopesaaie clowns die eindeloos narcistisch in de lucht staan te janken? Neuh. Niet doen. Wordt de wereld nog beroerder van.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.