Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 299 300 301 302 »
StijnM
Maxim Horssels
Wat vinden jullie van het volgende idee: wij gaan werk maken van een uitgebreide Q&A. Jullie stu...

"Zou dat helpen?"

Echt een heel slecht idee. Het lijkt wel alsof WF moeite heeft met een collectief slechte ervaring met het filter, en het de gebruikers op deze manier nog een keer wil uitleggen.

Maxim Horssels
admin
StijnM
"Zou dat helpen?" Echt een heel slecht idee. Het lijkt wel alsof WF moeite heeft met een collectief...

Het filter is duidelijk, maar daar stopt het niet.

Woutomaat
Maxim Horssels
Wat vinden jullie van het volgende idee: wij gaan werk maken van een uitgebreide Q&A. Jullie stu...

Dat lijkt mjj een heel goed idee, als de vragen dan ook echt beantwoord worden! 

Il Leopardo della Primavera
Maxim Horssels
Helaas niet. Te weinig animo voor. Zou dat nog steeds wel een keer willen doen. Misschien tijdens he...

Klinkt goed. Bakkie (alcoholvrij) pils erbij, en lekker ouwehoeren over fietsen. Count me in ;)

En dat Q&A lijkt me ook een prima idee. Enquetevorm zou ook kunnen natuurlijk, voor onder de community. Dan krijg je misschien nog iets meer grip op wat er speelt.

Want ik vind dat 'tikkeltje minder' in de reacties ook niet wenselijk. Dat betekent dat je ook niet meer iets met een kwinkslag kan zeggen, dat sarcasme en andere stijlvormen lastiger worden, en dat je een uitgesproken mening dus ook niet meer mag neerzetten. Prima als jullie dat willen hoor, maar daar maak je de reacties uiteindelijk wel allemaal uniform mee.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Het zijn goede ideeën, maar niks voor mij. Ik vul geen enquete in en ga niet naar een meeting. Wel sta ik open voor het overnemen van jullie podcast zolang dat met Michaella is.

vuurwerk gegarandeerd, wij zijn het regelmatig oneens (is cool bij een podcast)

StijnM
Klinkt goed. Bakkie (alcoholvrij) pils erbij, en lekker ouwehoeren over fietsen. Count me in ;)En da...

"Prima als jullie dat willen hoor, maar daar maak je de reacties uiteindelijk wel allemaal uniform mee."

En wat AWestie ook al zei, je probeert nu in je reacties om je zo min mogelijk tot anderen te richten. Hoeveel mensen maken net als ik een kopie van hun bericht alvorens het te verzenden? Er zou een leuke prijsvraag kunnen worden uitgeschreven voor een nieuwe naam voor de verzendknop. Hier een aanzet:

Ik doe een gok
Op hoop van zegen

Romāns Vainšteins
Het zijn goede ideeën, maar niks voor mij. Ik vul geen enquete in en ga niet naar een meeting. Wel s...

Zet mij er ook bij, ik heb ook wel hot takes kan ik je vertellen

Romāns Vainšteins

Deal, Leo, wisseldienst dan.

Maxim Horssels
admin
Romāns Vainšteins
Het zijn goede ideeën, maar niks voor mij. Ik vul geen enquete in en ga niet naar een meeting. Wel s...

Je mag alle apparatuur en software lenen voor proefopnames. Kan in principe gewoon vanuit huis met de software die wij gebruiken.

Laatst gewijzigd
Woutomaat
Romāns Vainšteins

Wie is Michaella er zit toch helemaal geen Michaella bij de WF podcast (want daar heb je het toch over aangezien je jullie podcast zegt?) En meent Maxim nou serieus dat RV de podcast gaat opnemen????

Laatst gewijzigd
De Alpaca van Leiden, The Artist Formerly Known as Wim Kieft

Lang verhaal kort: los van alle hele en halve dopingbeschuldigingen onder de nieuwsberichten (die altijd gewoon zonder moderatie blijven staan) heb ik nog steeds geen enkel idee van wat het grensoverschijdende gedrag in de chat nou was. 

Mbt podcasten: nog meer peopesaaie clowns die eindeloos narcistisch in de lucht staan te janken? Neuh. Niet doen. Wordt de wereld nog beroerder van.

Moneymania
Maxim Horssels

Prima initiatief en mits de animo er is waarschijnlijk constructiever dan het eens in de zoveel tijd gebakkelei hier.

Woutomaat

Wat is er aan de hand met podcasten en RV die dat wil doen met ene Michaella en Maxim die hem daar toegang voor wil geven tot hun software? En gaat dit over de WF podcast aangezien RV jullie podcast zegt? 

1 2 ... 299 300 301 302 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.