Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 300 301 302 303 »
StijnM
Maxim Horssels
Welke reacties van jou zijn vandaag tegengehouden?

Niet een maar ik twijfelde over het gebruik van het woord 'kleuterschool'. En dat heb ik daarom maar niet gebruikt.

Freggel

Je kan je afvragen wie zich onder de streep nou druk maken over bepaalde reacties. Geen idee waarom, maar ik moet ineens denken aan het Droste effect. Tijd voor een bakkie pleur dus. 

Laatst gewijzigd
StijnM

Nog even over dat 'niet bagatelliseren' van Maxim. Er is een verschil tussen ongewenst en aanstootgevend. Mijn indruk is dat naast bepaald taalgebruik er amper reacties zijn die aanstootgevend zijn. Dat je koste wat kost het filter daarvoor wilt inzetten, in plaats van het als een hulpmiddel te gebruiken bij beoordeling van reeds geplaatste reacties, maakt op mij een obsessieve indruk. Alpaca had het over verwijderen van reeds geplaatste reacties. Dus dat blijft ook nog steeds nodig.

Poeksel

Maar je dacht dus na over je taalgebruik en doet alsof dat een slecht iets is?

StijnM
Poeksel
Maar je dacht dus na over je taalgebruik en doet alsof dat een slecht iets is?

Jij gooit nadenken over je taalgebruik en binnen de lijnen kleuren op een hoop.

Romāns Vainšteins

Eigenlijk moet je gewoon eens met een paar voorbeelden komen, Maxim. Dat werkt altijd.

Gewoon 3, niet meer, van verschillende typen.

De reactie zelf, de reden waarom dat niet kan en hoe AI dit heeft voorkomen.

Dat is toch leuker en uitdagender dan dit haast wetenschappelijke welles-nietes des wielernerds?

Vol verwachting!

Maillot à Pois
Romāns Vainšteins
Eigenlijk moet je gewoon eens met een paar voorbeelden komen, Maxim. Dat werkt altijd. Gewoon 3, nie...

Discussiëren op basis van feiten, het kan altijd handig zijn, ja.

En dan mogen er vanuit het andere kamp ook wel eens wat feiten komen. Ik zou zeggen, maak eens een shared google drive documentje aan met daarin jullie reacties die onterecht tegengehouden worden. Ook daar ben ik benieuwd naar.

StijnM
Romāns Vainšteins
Eigenlijk moet je gewoon eens met een paar voorbeelden komen, Maxim. Dat werkt altijd. Gewoon 3, nie...

De André Rouvoet truc: aan de interruptiemicrofoon verschijnen en dan vragen om drie voorbeelden. Vaak konden bewindslieden er dan nog niet een noemen.

Laatst gewijzigd
StijnM
Maillot à Pois
Discussiëren op basis van feiten, het kan altijd handig zijn, ja. En dan mogen er vanuit het andere...

Dus je bedoelt dat gebruikers bewijs moeten aanleveren van reacties die ten onrechte door het filter zijn tegengehouden? Met andere woorden dat ze verantwoordelijk waren voor een back-up?

Maillot à Pois
StijnM
Dus je bedoelt dat gebruikers bewijs moeten aanleveren van reacties die ten onrechte door het filter...

Neen, dat bedoel ik niet, het gaat niet om 'bewijs moeten aanleveren'.

Maar er wordt hier een welles-nietes discussie gevoerd, en er worden voorbeelden gevraagd aan Wielerflits. Is het dan niet gewoon constructief om zelf ook wat voorbeelden aan te leveren? Niet uit het verleden natuurlijk, maar vanaf nu, als het nu nog een keer gebeurt. Je zegt zelf dat je elke keer je reactie kopieert voor je hem post. Dan kan je 'm toch ineens in een docje plakken als ie tegengehouden wordt? 

1 2 ... 300 301 302 303 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.