Nog even over dat 'niet bagatelliseren' van Maxim. Er is een verschil tussen ongewenst en aanstootgevend. Mijn indruk is dat naast bepaald taalgebruik er amper reacties zijn die aanstootgevend zijn. Dat je koste wat kost het filter daarvoor wilt inzetten, in plaats van het als een hulpmiddel te gebruiken bij beoordeling van reeds geplaatste reacties, maakt op mij een obsessieve indruk. Alpaca had het over verwijderen van reeds geplaatste reacties. Dus dat blijft ook nog steeds nodig.
Eigenlijk moet je gewoon eens met een paar voorbeelden komen, Maxim. Dat werkt altijd.
Gewoon 3, niet meer, van verschillende typen.
De reactie zelf, de reden waarom dat niet kan en hoe AI dit heeft voorkomen.
Dat is toch leuker en uitdagender dan dit haast wetenschappelijke welles-nietes des wielernerds?
Vol verwachting!
Discussiëren op basis van feiten, het kan altijd handig zijn, ja.
En dan mogen er vanuit het andere kamp ook wel eens wat feiten komen. Ik zou zeggen, maak eens een shared google drive documentje aan met daarin jullie reacties die onterecht tegengehouden worden. Ook daar ben ik benieuwd naar.
Neen, dat bedoel ik niet, het gaat niet om 'bewijs moeten aanleveren'.
Maar er wordt hier een welles-nietes discussie gevoerd, en er worden voorbeelden gevraagd aan Wielerflits. Is het dan niet gewoon constructief om zelf ook wat voorbeelden aan te leveren? Niet uit het verleden natuurlijk, maar vanaf nu, als het nu nog een keer gebeurt. Je zegt zelf dat je elke keer je reactie kopieert voor je hem post. Dan kan je 'm toch ineens in een docje plakken als ie tegengehouden wordt?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.