Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 307 ... 324 325
StijnM
Freggel
Juist. Of consequent zijn en dezelfde reactie van Maillot ook verwijderen. En wellicht minder select...

Het gaat hier om het tegenhouden van een doodnormaal bericht. Dat het filteren niet consequent gebeurt en of een bericht wel of niet on-topic is, doet helemaal niet ter zake. De reflex om de fout bij de gebruiker te leggen is typisch WF. Ik begrijp gewoon niet dat je dit als WF niet vervelend vindt voor je gebruikers.

Limal
Woutomaat
Waarom komt de reactie van jan jansen onder de voorbeschouwing door het filter heen? Hij zegt er enk...

"Hup Pogacar" en het vlak eronder staand "De Arend slaat vandaag zn vleugels weer uit" zijn exact hetzelfde type reactie, namelijk het aanmoedigen van renners. Als zelfs die positieve benadering al niet meer zou mogen - voor welke renner dan ook - dan pas zou je reden hebben tot klagen. In ieder geval een type reactie dat ik veel minder storend vind dan een karrevracht aan negativiteit richting bepaalde renners of ploegen.

Limal
Maxim Horssels
Kan ik concluderen dat hier geen animo voor is?

Ik vind dit zeker een goed idee, Maxim, maar de vraag voor 'Q's' rond de werking van WF moet dan wel breder uitgestuurd worden dan hier in een verborgen hoekje van jullie website. Lanceer het op de hoofdpagina, in een bericht dat enkele dagen 'gepind' wordt, en maak er een levend bericht van waarin jullie een lijst van goede vragen bijhouden waarop jullie zullen antwoorden. Dit zodat gebruikers weten welke vragen reeds behandeld worden en wat er naar hun mening nog ontbreekt. Deel het misschien op in rubrieken: inhoud van nieuwsartikelen, werking van de redactie, reacties onder artikels, werking van het forum...

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ik ondersteun 100% wat Limal zegt, dan doe je het pas echt. 

Il Leopardo della Primavera

Same, ook eens met Limal. Dus er is zeker wel animo voor.

Wheely

Gewoon doen, dan merk je vanzelf of er animo voor is. Is er animo vanuit de redactie zelf? Dat lijkt me belangrijker. Je kunt naast een artikel op de hoofdpagina ook gewoon een mail er uit gooien.

Maillot à Pois
StijnM
Het gaat hier om het tegenhouden van een doodnormaal bericht. Dat het filteren niet consequent gebeu...

Off topic reageren wordt duidelijk en tot 3x toe verboden in de huisregels. Dus wegfilteren is verdedigbaar (maar dan wat erboven stond en mijn identieke reactie ook)

Laten we trouwens wel wezen: dat soort posts leiden ook af van de echte verbeterpunten. Stel nu dat jij zelf ergens een forum zou beheren, zou je dit soort posts appreciëren en laten staan?

Maillot à Pois
Limal
Ik vind dit zeker een goed idee, Maxim, maar de vraag voor 'Q's' rond de werking van WF moet dan wel...

Sluit ik me ook volledig bij aan. Dan pas neem je je volledige community mee en krijg je ook inzicht in de vragen die leven bij het deel dat enkel reageert onder nieuwsberichten of alleen maar leest.

Romāns Vainšteins

Dus het antwoord is JA! ANIMO!

maar dan wel met open vizier en breed opgehaald ipv dat welgemeend, al dan door AI vernaggeld, advies als duimschietpropjes in de kantoorschredder verdwijnen.

persoonlijk vind ik de 'wat doet MvdP na de koers, artikelen, bol van (sluik)reclame niet fijn.

Woutomaat
Limal
Ik vind dit zeker een goed idee, Maxim, maar de vraag voor 'Q's' rond de werking van WF moet dan wel...

+1

Woutomaat
Limal
"Hup Pogacar" en het vlak eronder staand "De Arend slaat vandaag zn vleugels weer uit" zijn exact he...

Die reactie had ik nog niet gelezen maar dat vind ik ook niet goed! Al zit er wel het verschil tussen dat hup pogacar ook een beetje bedoeld is om irritatie op te wekken bij 'kamp anti pog' want zover is het inmiddels al gekomen dat er kampen zijn ontstaan, en dat doet hij wel vaker door zinloos fanboy gepraat zonder enige onderbouwing en allemaal heel Pro Pog! Dan lever je geen toegevoegde waarde aan de community als je alleen maar zinloos Pro Pog (of een andere renner) kan praten!

redacted_31082026
Woutomaat
Die reactie had ik nog niet gelezen maar dat vind ik ook niet goed! Al zit er wel het verschil tusse...

Dit bericht is verwijderd

Romāns Vainšteins

Slaat echt nergens op, temeer de Arend gewoon zijn vleugels uitslaat, of je het nou leuk vindt of niet.

Woutomaat

Als iedereen onder de voorbeschouwing hup Mathieu, hup Wout, hup wie dan ook gaat schrijven wordt het toch een enorme chaos!? Het is de bedoeling nuttige en onderbouwde bijdrages te leveren en niet dat nutteloze, lege fanboy gebral wat die jan jansen (en nog meer gebruikers) ook continu onder andere artikelen doen

Laatst gewijzigd
Wheely

Hup Pogacar! 

Maillot à Pois
Woutomaat
Die reactie had ik nog niet gelezen maar dat vind ik ook niet goed! Al zit er wel het verschil tusse...

Het is inderdaad ver gekomen als vóór een renner supporteren al niet meer mag omdat er een anti kamp bestaat dat mogelijk geïrriteerd kan worden.

Woutomaat

Als iedereen, hup Wout, hup Mathieu of hup wie dan ook gaat schrijven onder de voorbeschouwing dan wordt het toch een enorme chaos?! Het is toch geen kleuterschool, er kunnen toch gewoon nuttige en onderbouwde bijdrages geleverd worden?

StijnM
Maillot à Pois
Off topic reageren wordt duidelijk en tot 3x toe verboden in de huisregels. Dus wegfilteren is verde...

Als het mijn website was geweest dan had ik me zeker niet achter huisregels verscholen en de kant van RV gekozen. De enige reden die ik acceptabel vind om berichten zonder enige toelichting vooraf tegen te houden, is wanneer het taalgebruik niet door de beugel kan. Je had het zelf over "heel bizar" en "geen idee wat de trigger was" en dan nu volkomen helder vinden en als een farizeeër meehuilen met WF.

Laatst gewijzigd
Wheely

De snowflake award gaat deze week naar Woutomaat! Gefeliciteerd!

Frans Casagrande

Hup Woutomaat!

Romāns Vainšteins

Laten we de 'no hup neither boo'-policy ook in de live koers brengen, met allemaal perfect symmetrische AI-koppen die volledig neutraal kijkend ads op hun kartonnetjes pushen.

niemand aanstoot, allemaal de economie stuwend

Woutomaat

Mijn punt is dat je wel voor iemand mag zijn maar dat hoef je toch niet onder de voorbeschouwing te zetten, het is geen kleuterschool! Onder de voorbeschouwing hoor je een nuttige en onderbouwde analyse te geven nogmaals als iedereen, hup wout, hup mathieu, hup tadej, hup jonas of hup iemand anders gaat zeggen dan wordt het toch een enorme chaos! Niemand heeft wat aan hup pogacar prima als hij fan is maar dat hoeft hij ons niet te laten weten mij interesseert het geen fuck en ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die er wel wat aan heeft!

Laatst gewijzigd
Freggel

Kiekeboe

Freggel
Woutomaat
Waarom komt de reactie van jan jansen onder de voorbeschouwing door het filter heen? Hij zegt er enk...

Moet een ander er wat aan hebben dan?

Woutomaat

Huh waarom is dit topic opeens weer terug?

1 2 ... 307 ... 324 325

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.