Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 308 ... 324 325
Freggel

Omdat dit topic net als God is. Je ziet ' em niet, maar je voelt ' em wel.

Romāns Vainšteins

God is als een vrijetijdsagent op een onverlichte parkeerplaats, bedoel je?

Woutomaat
Woutomaat
Huh waarom is dit topic opeens weer terug?

Het topic verdwijnt, komt terug, verdwijnt en komt weer terug

Sjaak P
Romāns Vainšteins
Laten we de 'no hup neither boo'-policy ook in de live koers brengen, met allemaal perfect symmetris...

Betrokkenheid is de stuwende kracht achter communities als WFF. Nu verdwijnen je bezoekers, en hou je droge crackers met transfernieuws over. En reken maar dat andere aanbieders dat een stuk beter gaan aanbieden.

De Alpaca van Leiden, The Artist Formerly Known as Wim Kieft

Even een echt punt van (op zich wel weer lichte) ergernis: het live blog telt af in kilometers terwijl het kaartje met het parcours in kilometer oploopt, waardoor je altijd weer moet rekenen en goed op die kleine k-kaartjes kijken om te zien waar de renners op het parcours zitten.

HUP MAXIM!

Poeksel
Woutomaat
Het topic verdwijnt, komt terug, verdwijnt en komt weer terug

Tussen alle chat door was ergens in dit topic te lezen hoe dat komt.

Freggel
Romāns Vainšteins
God is als een vrijetijdsagent op een onverlichte parkeerplaats, bedoel je?

God is geestig en moet niets van fatbikes hebben. Dat laat hij aan vrijetijdsagenten en dergelijke over.

Daarentegen. De wielersport is echt een katholieke sport. 'God heeft ook een fiets'. Een leestip voor jou Romans. Een boek geschreven door Frank G. Bosman. Een verkenning van de diepere verbinding tussen wielrennen en verbinding.

Sjaak P
Even een echt punt van (op zich wel weer lichte) ergernis: het live blog telt af in kilometers terwi...

Een universele ergenis. Ook sites als PCS en cyclingstage tonen hun kaartjes en diagrammen aftellend en optellen door elkaar. Terwijl op TV en radio altijd de k-to-go wordt getoond. UCI, dwing standaardisering af, WF is in deze met u!

StijnM
Maillot à Pois
Het is inderdaad ver gekomen als vóór een renner supporteren al niet meer mag omdat er een anti kamp...

Hier wordt opzettelijk een karikatuur gemaakt van de opmerking van Woutomaat. Natuurlijk is 'Hup Pogacar' niet hetzelfde als 'Hup willekeurig andere renner'. Een opmerking van ene khalid ("De beste allertijden is niet te stoppen") werd ook al uit zijn verband gehaald en op zijn minst zou je dat bij Jan Jansen ook kunnen nagaan. Een paar andere quotes van hem:

"Vingegaard is vakkundig gesloopt door het masterplan van UAE."
"Wat wordt het masterplan van UAE? Gaan ze Vingegaard weer slopen?"
"Wat een fenomeen, geweldig. Het is alleen jammer dat hij niet bij de bijtjes rijdt, dat zou veel frustraties wegnemen"
"Fantastisch nieuws, dan (Vuelta, red.) is dit fenomeen weer te bewonderen"
"Als de koek zoet is kunnen we er geen genoeg van krijgen"

StijnM
Hier wordt opzettelijk een karikatuur gemaakt van de opmerking van Woutomaat. Natuurlijk is 'Hup Pog...

Je kan opmerkingen van Khalid uit een verband rukken?

StijnM
Je kan opmerkingen van Khalid uit een verband rukken?

Als je bedoelt dat al die meningen van khalid net zoveel op elkaar lijken als 6 kano's in een verpakking, dan heb je gelijk.

GlebS

Topics die verdwijnen uit de lijst omdat er een reactie wordt tegengehouden door het filter kunnen nu zelfs niet meer handmatig opgezocht worden?

Dat lijkt me toch een vrij serieus probleem.

Romāns Vainšteins

Ik mis nog een reactie van Maxim na de:

'geen animo?'

'WEL animo, maar ZO animo!'

counter van Limal die massaal ondersteund werd.

Heeft het filter deze per ongeluk gevangen oid?

Wheely
Romāns Vainšteins
Ik mis nog een reactie van Maxim na de: 'geen animo?' 'WEL animo, maar ZO animo!' counter van Limal...

Youri is druk in de Tour, geef de man ff de tijd.

YogiBear

Is het Visma 2026 forum nu volledig verdwenen?

Romāns Vainšteins

Daar is vast een reactie verwijderd, vervolgens is het foetsie-doei met je topic

SprintMaster

Hier issie:

Team Visma | Lease a bike 2026 — Nederlandse wielerteams — Forum

even het getal achter de t onthouden dan krijg je hem wel via de snelkeuze.

SprintMaster
Romāns Vainšteins
Daar is vast een reactie verwijderd, vervolgens is het foetsie-doei met je topic

Maar het topic is dan ook foetsie bah uit het overzicht, dus je kunt hem ook daar niet terugvinden. 

Hier is ie dus weg: Wielrennen algemeen — Forum

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois

Het komt omdat ze de bug hebben willen oplossen dat je (de eerste zin van) een gefilterde reactie nog kon zien via het profiel van de gebruiker.

Dat lijkt nu niet meer te kunnen, maar daardoor is het topic ook ineens weg als de laatste reactie een gefilterde was. Ergere bug geïntroduceerd dus.

Als er weer een niet-gefilterde reactie als laatste in het topic komt, gaat het weer verschijnen.

Freggel
GlebS
Topics die verdwijnen uit de lijst omdat er een reactie wordt tegengehouden door het filter kunnen n...

Meneer Van Dalen Wacht Op Antwoord. Is toch geen hogere wiskunde?

Laatst gewijzigd
Freggel
Maillot à Pois
Het komt omdat ze de bug hebben willen oplossen dat je (de eerste zin van) een gefilterde reactie no...

Kunnen ze ook gelijk de bug meenemen dat een groot deel van de gefilterde reacties ten onrechte worden gefilterd.

StijnM

Goh wat een tegenvaller. Ik dacht dat WF ondertussen al bezig was om het idee van Wheely over interactieve kaartjes uit te werken. Dat je net als bij Google Streetview een drag and drop Wheely kunt plaatsen op het profiel waarna je meteen middenin de koers zit.

John Bidon

Hup Wielerflits, hup Maxim  hup Youry, hup iedereen. Als een van eerste uur, altijd kritisch. Maar mijn hemel, als toch dit onderdeel is van je werk, de comments hier lezen van steeds dezelfde mensen onder ander naampje, dan krijg je toch ook punthoofd. Zelden originele en oprechte verbeterpunten. Vaak gewoon zielig aandacht vragen. Sluiten die hap, geeft die kern van 5 a 10 mensen weer wat minder exposure en hoepelen ze lekker op.

Hup Wielerflits!

GlebS
John Bidon
Hup Wielerflits, hup Maxim  hup Youry, hup iedereen. Als een van eerste uur, altijd kritisch. Maar m...

Ik ga me toch afvragen wat de verborgen agenda is van users die zo opzichtig een wit voetje proberen te halen bij Wielerflits. Waarom? Waarvoor? 

Dit is letterlijk het verbeterpunten topic , dus men is hier op een doodnormale en opbouwend kritische manier aan te benoemen wat er niet goed gaat met Wielerflits en hoe het beter zou kunnen. Her en der is er een beetje geginnegap, maar dat is juist wat een forum levendig maakt. Het hoeft allemaal niet zo extreem steriel te zijn.  Als je dat al een probleem vindt heb je het concept van een forum niet helemaal begrepen lijkt me.

En als je 'oprecht' durft te beweren dat hier zelden originele en oprechte verbeterpunten worden aangedragen ben je op zijn zachtst gezegd de waarheid aan het verdraaien. 

Laatst gewijzigd
StijnM
GlebS
Ik ga me toch afvragen wat de verborgen agenda is van users die zo opzichtig een wit voetje proberen...

En dat hier af en toe wat off-topic opmerkingen en grappen gemaakt worden, heeft WF ook voor een groot deel aan zichzelf te danken. De bezetting van het forum is zo dun geworden dat mensen niet ergens hun eigen café gaan opstarten om daar vervolgens alleen te zitten.

1 2 ... 308 ... 324 325

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.