Ik zal trouwens ook nooit begrijpen waar die eeuwige 'dubbelaccount!!!' reflex bij de 'harde kern' van Wielerflits vandaan komt.
Je zou toch juist blij moeten zijn met nieuwe aanwas, zou ik denken? En dat sommige mensen hetzelfde denken over bepaalde dingen is toch ook niet zo gek? Dat betekent niet dat het dan opeens dezelfde persoon met een ander/nieuw account is. Niet alles is één groot complot.
Eens, en het geginnegap verplaatst zich bijna automatisch van de verdwenen chat naar hier lijkt het. Geen enkele moeite mee. Met andere woorden, gooi de chat weer eens open en geeft de mensen daar ook de vrijheid een beetje te ouwehoeren.
Dank voor je reactie en goede input. Gaan we doen! Er komt een artikel met formulier waar iedereen zijn vragen in kan stellen. Vervolgens maken we een artikel met antwoorden.
Wat wil je weten over Wielerflits?
Stel je vragen aan de redactie
Voorlopig nog even geen oplossing voor. Aflopend is logischer voor het liveblog. De kaartjes krijgen we aangeleverd door de organisatie. Het kaartje gaan we op termijn vervangen door een interactieve widget op basis van de gpx van de rit. Vermoed dat het mogelijk gaat zijn om een 🔄 button toe te voegen, waardoor je zelf kunt kiezen of je op- of aflopend kilometeraantal ziet.
Nee je draait het nu opnieuw om. Dit initiatief kwam voort uit een klacht van Wheely over het functioneren van het filter. Ik vind deze Q&A een hele rare reactie daarop, want in de discussie zelf werd er bijvoorbeeld herhaaldelijk gevraagd naar voorbeelden van aanstootgevende reacties waarop geen antwoord kwam. Daarnaast decentraliseer je op deze manier discussies, alsof je moeite hebt met kritiek van meerdere personen tegelijk. En bovendien meen ik ook al eens een rubriek 'Stel je vragen aan Maxim' gezien te hebben. Kortom, ik vind het een afleidingsmanoeuvre.
Kijk voor inspiratie even hiernaar Youri;
https://www.intervals.icu/tour-de-france-2026/stage-15/
https://www.thetourtracker.com/
https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-france/2026/stage-15/live
Jullie hebben natuurlijk al jullie eigen database dus een soort combinatie van PCS, Tour tracker en Intervals zou mooi wezen.
Top! Ik hoop dat het breed maar toch enigszins gestructureerd opgezet wordt (bvb. via vragen die door de user toegekend kunnen worden aan verschillende door jullie bepaalde categoriëen, naast een 'open' categorie voor wat nergens anders past).
De vraag staat los van die post. Ik wilde je account in mijn post quoten, dus heb ik je laatste reactie gepakt. Beetje onhandig van mij dat dit een verkeerde indruk wekt (en dat dit forum niet optimaal werkt. Verbeterpunt!)
Mijn vraag staat dus los van alle lopende discussies en kritiek in dit topic.
Dit topic is bestemd voor verbeterpunten (en kritiek), dus niet gek dat je bijdrages zich tot dat beperken. Wij waarderen het dat je de moeite neemt om je feedback hier te delen. Het maakt mij ook nieuwsgierig wat we volgens jou wél goed doen.
Ik kom hier zoals de meesten vanwege de sociale mediafunctie op wielrengebied. In dat opzicht voldoet dit forum prima. Maar de achterliggende toon van jou is opnieuw dat wanneer je kritiek hebt, dit misschien toch niet de juiste plek voor je is. Om je op die manier te omringen met overwegend ja-knikkers.
Tsja, dit is een terugkerend ritueel vanuit Maxim. Selectief en persoonlijk. Ik verwacht niets meer, kan het ook niet tegenvallen. Gewoon lekker een beetje geitebreien. Met of zonder papje, in de benen.
Label is aangepast. Q&A enkel over Wielerflits.
Wat wil je weten over Wielerflits
Zijn er nou al voorbeelden of is er een duidelijkere uitleg over het filter? Daar ben ik (en volgens mij iedereen) wel benieuwd naar, Youri en/of Maxim! Blijft gek om te zeggen dat je een permaban kan krijgen maar niet kan uitleggen waarom.
En waarom is email adres verplicht bij de Q&A? Is het niet beter om het te anonimiseren?
Het nieuwe systeem dat vorige week is geimplimenteerd werkt in grote lijnen als volgt: iedere reactie wordt getoetst. Bij twijfel krijgt het een tweede toets en wordt het wel of niet tegengehouden. Beide lagen hebben een door onszelf gemaakte instructie. De uitkomst van de handmatige check in laag twee neemt-ie mee om te leren. De check wordt dus steeds slimmer. Dit systeem werkt nog niet op het forum.
Zo'n systeem is bij ons helaas niet in een week gebouwd. Was het maar zo'n feest.
Er worden door ons ook nergens credits geclaimd. Geen idee waar je dat uitopmaakt. We geven alleen inzicht in hoe het nieuwe systeem werkt als antwoord op een vraag.
Maar als jij graag de credits voor het denkwerk wenst te krijgen: bij dezen!
Door mij binnen een dag. En ik doe dat foutloos. Als ik de kwaliteit van WF zou leveren, dan had ik allang mijn baan verloren.
Het was 1-op-1 mijn idee, dan wel er zeer sterk door geïnspireerd.
Interessant verhaal over hoe het werkt, maar geen antwoord op mijn vraag. Hiermee is het niks duidelijker over wat er wel en niet wordt tegengehouden, wat de grenzen zijn, etc. Nogal vervelend als er een mogelijke permanente ban aan vast hangt.
En hoe zit het met de email adressen bij de Q&A?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.