Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 311 ... 324 325
Frans Casagrande

Kwantiteit > kwaliteit

Woutomaat

Is wat L. Valentijn onder de voorbeschouwing zet een idee?

Is het een idee om etappe-voorbeschouwingen niet altijd te schrijven op basis van een vrij-standaard-rijtje individuele 'Favorieten', maar door mogelijke scenario's te schetsen, of ploegtactieken?

Woutomaat
Woutomaat
Is wat L. Valentijn onder de voorbeschouwing zet een idee? Is het een idee om etappe-voorbeschouwing...

Ik zal het insturen voor de Q&A

Jean Dumas

Je zou de chatposts met een filter kunnen verifiëren voordat ze worden geplaatst.

skylimit
Woutomaat
Is wat L. Valentijn onder de voorbeschouwing zet een idee? Is het een idee om etappe-voorbeschouwing...

Je kan toch zelf ook wel eventuele scenario's bedenken en aan de hand van de "standaard" favorieten kan je ook bedenken hoe de koers zal kunnen verlopen. Er zijn zoveel scenario's soms en dan dien je ook rekening te houden met anderen variabelen zoals weersomstandigheden, stand in klassementen, fitheid en interesse bij de ploegen. Ik denk dat de redactie zich alleen zichzelf gaat "branden" als ze verschillende scenario's beschrijven en de koers verloopt heel anders. Dan hebben jullie ook weer wat te klagen...

Woutomaat
skylimit
Je kan toch zelf ook wel eventuele scenario's bedenken en aan de hand van de "standaard" favorieten...

Ja maar met wat ze nu doen schiet je ook niks op! Iedereen die een beetje van wielrennen weet kan in 90% van de ritten de favorieten zelf ook wel bedenken maar scenario's bedenken en beargumenteren daar hebben veel meer wat aan! De voorbeschouwing van WF nu zijn nu wat renners langsgaan met enorm veel alsjes en steldatjes en ze beargumenteren vaak heel zwak waarom juist die renner bv. laten we ook rekening houden met die of die zal dit wel een mooie rit vinden om te winnen of die mogen we zeker niet vergeten! Bovendien worden er ook vaak renners vergeten! 

Woutomaat

Kunnen mijn normale en inhoudelijke reacties onder het wedstrijdverslag na 3 uur nog een keer goedgekeurd worden? Vlgnsm kan dat heel veel sneller! Of haal me gewoon onder curatele vandaan de laatste weken gedraag ik me echt beter en ik zal me dan nog beter gaan gedragen! Ik verdien inmiddels wel een 2e kans! Als ik me weer misdraag mogen jullie me een permanente ban geven. Want op deze manier zijn mijn reacties vaak veel te laat goedgekeurd leest niemand ze meer. Bovendien zie ik vaak reacties van gebruikers die veel controversieler en minder netjes zijn wel door het filter heenkomen en die staan niet onder curatele terwijl ze heel vaak stoken of zich misdragen, en ik gedraag me de laatste tijd in elk geval veel netter dan die gebruikers dus ik vind dat ik eindelijk weer eens een keer vrijuit mag. Ik heb m'n lesje geleerd, zal me heel netjes gedragen en anders kunnen jullie zoals ik hier eerder zeg een permanente ban als stok achter de deur houden!

Romāns Vainšteins

Ik ik ik ik ik ik, #jesuiswoutomaat

De Alpaca van Leiden, The Artist Formerly Known as Wim Kieft

We Ijn allemaal Woutomaat!!!

Maar Wout, wat zijn volgens jou joue eigen misdragingen?

Woutomaat
Romāns Vainšteins
Ik ik ik ik ik ik, #jesuiswoutomaat

Wat nou ik ik ik???? Bovenstaand bericht gaat over mij ja en is een vraag van mij aan WF en niet over of tegen jullie dus logisch dat het over mij gaat en er ik  ik ik in staat!

Edit: Oke misschien iets teveel ik dat had ik niet door (oh sorry weer 2 keer ik  :))

Laatst gewijzigd
Woutomaat
We Ijn allemaal Woutomaat!!!   Maar Wout, wat zijn volgens jou joue eigen misdragingen?

Misschien iets duidelijker typen volgende keer? En mijn misdragingen zijn soms stoken, snel opgewonden en boos worden, iets te controversele onderwerpen aansnijden en snel gaan beschuldigen van verschillende dingen!

Romāns Vainšteins

Vooral dat 'dingen', werk daaraan Wout

Succes met het kwijtspelen van de curatele, trouwens . Ik vind dat sowieso een nare, onwerkbare hybride 'oplossing'

Laatst gewijzigd
Woutomaat
Romāns Vainšteins
Vooral dat 'dingen', werk daaraan Wout Succes met het kwijtspelen van de curatele, trouwens . Ik vin...

Hoe bedoel je?

Romāns Vainšteins

Neem mij niet altijd letterlijk/serieus, ok..?

Woutomaat
Romāns Vainšteins

Oh oke!

Romāns Vainšteins

Die fout heb ik nog nooit gemaakt.

Woutomaat

Stoer!

Woutomaat

Dubbel

Laatst gewijzigd
Woutomaat
Stoer!

Meteen weer stoken.....

SprintMaster

Kan deze chat gesloten worden? Dank u!

Wheely
SprintMaster
Kan deze chat gesloten worden? Dank u!

Ik heb de rechten hier niet helaas, voor fatsoenlijke moderatie verwijs ik u naar het andere kanaal :)

Wheely

Whatsup met de schuin gedrukte comments / topics in het reactie overzicht?

Woutomaat

Kunnen we voor het slotweekend weer een chat krijgen? Met de Alp waarop Arend gaat zegevieren kunnen we niet zonder chat ook omdat er nog een loeispannende ontknoping komt voor 3 truienen het podium! Bovendien is Kraam jarig dit weekend dus dat moeten we ook vieren!

banketbakker
Woutomaat
Kunnen we voor het slotweekend weer een chat krijgen? Met de Alp waarop Arend gaat zegevieren kunnen...

Chat zou welkom zijn Wout, al denk ik dat het vooral vandaag kan, Arend, daarna alles voor uae.

Morgen jarig, gaan we vieren met kano's!

John Bidon

Chat gaat nooit meer terugkomen, en de posts hiervoor bewijzen waarom. Het is een afvoerputje van kleuterachtig gedrag.

1 2 ... 311 ... 324 325

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.