Team Picnic PostNL 2025

1 2 ... 7 8 9 10 »
Bimbo Visma
van Valouwe
En Kool 2e achter Wiebes, al met al best een prima kampioenschap!

Morgen kijken of er nog wat te halen is in GB

Rawolf

In GB was Koerdt gisteren al 2e in het NK crit.

Bij de wegwedstrijd zie ik Onley niet op de startlijst staan. Poole wel dus zn knieblessure viel hopelijk mee. Flynn meeste kans daar denk ik. Maar picnicnheeft geen favoriet

van Valouwe
Rawolf
In GB was Koerdt gisteren al 2e in het NK crit. Bij de wegwedstrijd zie ik Onley niet op de startlij...

Verstandig om Onley niet in te laten schrijven voor het GB kampioenschap, voor je het weet  heeft hij weer een sleutelbeen breuk....

Laatst gewijzigd
Bimbo Visma

Jacob Bush wel heel sterk gereden in Engeland. Maar die is van de beloften (en daar ook kampioen in nu?)

AWestie

Door Oliver Knight van Cofidis bij GB road race komen beide ploegen op een gelijk aantal behaalde punten uit dit weekend. Hopelijk in de Tour meer los komen van die geelrode Fransen.

Bimbo Visma
AWestie
Door Oliver Knight van Cofidis bij GB road race komen beide ploegen op een gelijk aantal behaalde pu...

Wanty heeft dit weekend ook weer wat afstand genomen. Die was in zicht gekomen

Rawolf

Bittner nog een paar punten gescoort on tjechie.

Astana 300 punten in kazachstan alleen

UnoX 300 punten in noorwegen alleen. Dat is andere koek 

Bimbo Visma

Bittner én Lund Andresen dus. 

naast Naberman, Märkl, Flynn, Barguil, Onley en van de Broek

Rawolf

TLA vind wel een heel goed parcours en Onley is in uitstekende vorm. De ondersteuning vindt ik wel matig. 

Markl op 55 koersdagen, Naberman en Flynn is gewoon geen Tourmateriaal. Denk wel getekend door blessureleed deze selectie want op voorhand van t jaar had je hier Jakobsen, Degenkolb, Eekhoff en Vermaerke ingetekend. 

pieter82

Naberman 😂

S. Morgenstern

Waarom wordt Eekhoff niet meegenomen?

Rawolf
S. Morgenstern
Waarom wordt Eekhoff niet meegenomen?

door blessureleed eerder dit jaar een verstoorde voorbereiding gehad. Vermoed ik. 

KoReGld
Rawolf
door blessureleed eerder dit jaar een verstoorde voorbereiding gehad. Vermoed ik. 

Klopt helemaal, is onlangs een heel stuk over gepubliceerd

S. Morgenstern

De laatste vier jaar was dat regelmatig niet anders toch? En was hij alsnog een belangrijke schakel in de sprinttrein. Daarnaast lijkt mij een Eekhoff met een niet optimale voorbereiding (vijfde plek op het NK doet wel anders vermoeden), nog altijd een pak meer toevoegen dan enkele wel geselecteerde renners.

Rawolf
S. Morgenstern
De laatste vier jaar was dat regelmatig niet anders toch? En was hij alsnog een belangrijke schakel...

dat klopt. Maar denk dat het dit jaar wat belangrijker is dat Eekhoff ook nog buiten de tour een goed jaar rijd met het oog op UCI punten. Dan is het een minderhandige move om alles te laten vallen voor een marginaal betere selectie in de tour. 

Bimbo Visma

Overigens 6 renners die al in de beloftenploeg zaten. (Al was dat bij van de Broek natuurlijk een trucje)

Rawolf

ook en leuke overeenkomst is dat dit eigenlijk de ploeg is van ronde van kroatie 2024. Alleen nu heb je ipv Mees Vlot erbij Naberman en Markl. Nu denk ik niet dat het succes van de ronde van kroatie 1 op 1 door te kopieren zal zijn naar het Tourpodium... maar ze kennen elkaar eigenlijk

PicNicFan

Weet iemand welke rol Naberman, Leijnse, D'Hont en Eddy spelen? Het zijn allemaal onbelangrijke renners, en ik wil het niet eens over Dinham hebben. Bovendien vertrekken Vermaerke en TLA...

Bimbo Visma
PicNicFan
Weet iemand welke rol Naberman, Leijnse, D'Hont en Eddy spelen? Het zijn allemaal onbelangrijke renn...

Asperges zijn niet rood

1 2 ... 7 8 9 10 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.