Team Picnic PostNL 2025

1 2 ... 6 7 8 9 »
Bimbo Visma

Met een sterke van den Broek kan Onley vandaag weer een tweede plek noteren. Nog 38 seconde achter het podium met een klimtijdrit te gaan

AWestie

ik begrijp dat Onley met Almeida samen rijdt voor zijn eigen klassering, maar hij mag de Portugees best wat meer in z'n up laten werken. 

Bimbo Visma

Heel benieuwd waarom Eekhoff vandaag er niet bij zat. In de bus binnengekomen op 13 minuten.. De druk staat er nu op voor van Uden om morgen nog iets van de BBT te maken

Laatst gewijzigd
Rawolf

ik vond het plan vandaag wel sterk met FvdB mee en Onley die ernaartoe kon proberen te springen op de voorlaatste beklimming. Helaas kreeg de vlucht van FvdB niet genoeg ruimte. FvdB wel sterker dan de andere dagen dus hopelijk een juiste piek richting tour. Onley 2e/3e/4e in GC en Barguil 16e zal inelkgeval een mooie sprong zijn qua UCI punten. 

Bimbo Visma

Cofidis pakt vandaag wel viesveel punten in die Deense kermiskoers...

Bimbo Visma

Onley 3de in Suisse. Knap gedaan! Ook een sterke tijdrit van Frank vdB

in België kon de pet weer op om te huilen 

AWestie

Onder de streep heeft Picnic toch een beetje afstand genomen van Cofidis. Heel benieuwd hoe het deze tour gaat lopen.

Bimbo Visma
AWestie
Onder de streep heeft Picnic toch een beetje afstand genomen van Cofidis. Heel benieuwd hoe het deze...

Het is nu eerst afwachten of de schade beperkt blijft met de NK's

AWestie

Cofidis en Picnic hebben beiden vorig jaar bij de nationale kampioenschappen praktisch bijna geen punten gehaald, dus daar verwacht ik niet heel veel verschuivingen. Als Picnic voor de verandering hun renners een keer aanmoedigt om naar de NK's te gaan hebben ze onder het mom van kansen spreiden iets meer mogelijkheden.

1 2 ... 6 7 8 9 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.