Onley blijft goede zaken doen voor t behoudt vd WT licentie. Klimt ook beter dan ik had verwacht. Al valt Vauquelin ook positief op, daar had ik nog minder van verwacht in het hooggebergte.
Kijken of hij dit kan vasthouden. Ondertussen worden de gaten wel zo groot dat een top 10 in het klassement zeker realistisch begint te worden. Top 6 lijken me pog rog vinge lipo gall evenepoel iets meer de erkende namen die de 3e week normaal beter zijn.
Allemaal jeugdtrauma's.
Ik ben geen fan van alleen maar Picknick, maar in iets mindere mate ook van Alpecin, Ineos, Soudal, Bora, UAE, Lidl-Trek.
Verder is een forum niet alleen voor ja-knikkers, tenminste dat lijkt mij, maar als jij dat anders ziet is dat je goed recht.
Als je ook maar even iets negatiefs zegt dan wordt je bestempeld als een TROL.
Ik zal jullie niet meer lastig vallen FORUM-gangers van de de NEDERLANDSE ploeg ZONDER nederlanders
Het ga jullie allemaal goed in deze tot dusver moeilijke dagen.
Duidelijk: de ene ploeg een 2e en 6e plaats is volgens jou een afstraffing en enkel een 5e plaats voor de andere ploeg is een mooie dag. Kinderhand is snel gevuld, ook al is het heel lang geleden dat je kind was.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.