Team Picnic PostNL 2025

1 2 ... 11 12 13 14 »
van Valouwe
S. Morgenstern
Wijsheid komt met de jaren. Ontzettend mooie Tour de France van Onley. Blijft mooi hoe deze ploeg st...

Ruim 71, dan word je wat milder..!

van Valouwe
Bimbo Visma
Weer een topnotering. Stijgt naar P4 in klassement...   Barguil ging lang mee en vd Broek ook. Die t...

Hij blijft verbazen en inderdaad had hij vandaag lang hulp in de buurt! Goed ventje!

Bimbo Visma

Kool valt kort voor de Tour stuk. 

en bij de mannen was Barguil lang mee in de mix, maar gevloerd door het tweedegroepssyndroom

Rawolf

Dylan van Baarle zou ik echt wel een goeie aanwinst vinden trouwens. Weet niet of die komt maar het zou niet onlogisch zijn. Küng zijn ze misgelopen en vBaarle is toch eenzelfde type.

Maillot à Pois
Rawolf
Dylan van Baarle zou ik echt wel een goeie aanwinst vinden trouwens. Weet niet of die komt maar het...

Volgens de geruchtenmolen zou Van Baarle naar Soudal gaan.

PicNic zou wel in de running zijn voor Cosnefroy, maar daar hebben ze concurrentie van Cofidis en Ineos.

Bimbo Visma

Mooi item in de avondetappe over het opleidingscentrum 

van Valouwe
Bimbo Visma
Mooi item in de avondetappe over het opleidingscentrum 

Daar zijn ze al jaren mee bezig, waarbij de renners ook een maatschappelijke opleiding krijgen!

Laatst gewijzigd
Bimbo Visma

Onley kreeg nog een klein tikje op het einde. Nog steeds vierde, maar Roglic nu wel in de nek

van Valouwe

Nog steeds prima wat mij betreft.  Hij is nog steeds maar 22jr.,  de concurenten voor "wit" bij hem in de buurt zijn 24jr...!

Laatst gewijzigd
PicNicFan

Gezien Oscar als toekomstige leider van het team, zouden ze meer klimmers kunnen aannemen om hem te helpen in de bergen voor de Tour van 2026.

Bimbo Visma
van Valouwe
Nog steeds prima wat mij betreft.  Hij is nog steeds maar 22jr.,  de concurenten voor "wit" bij hem...

Iedere plek in de top-10 zondag is meer dan prima

van Valouwe
PicNicFan
Gezien Oscar als toekomstige leider van het team, zouden ze meer klimmers kunnen aannemen om hem te...

Max Poole is in principe een betere klimmer, maar die moet natuurlijk ook zijn eigen gang kunnen gaan. We gaan het zien in de Vuelta!

Rawolf
PicNicFan
Gezien Oscar als toekomstige leider van het team, zouden ze meer klimmers kunnen aannemen om hem te...

zou geen overbodige luxe zijn, maar bij deze ploeg spreek je altijd wat meer over behouden ipv aantrekken. Vermaerke zou op papier een goede knecht zijn in de tour, en vrijheid daarbuiten, maar geniet interesse van UAE. Het rijke Ineos-Total loert naar Onley & Poole. 

Maar Harper komt op de markt evenals Bernard of SVESTAD-BÅRDSENG. Dat zijn wel renners die ik graag zie komen qua rittenkoersen klassementsondersteuning. Bij het Devteam komen er ook wat capabele klimmers aan, maar geen idee of het te vroeg is die door te schuiven. 

1 2 ... 11 12 13 14 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.