Ik vind "niks" niet echt de lading dekken hier. Als je zag hoe moe hij gisteren was, dan is de vierde plek veiligstellen gewoon top. Frank VDB vandaag ook heel sterk!
In 12 van de 19 etappes top-10 voor de ploeg. Goed voor 985 punten. Morgen door de 1000 grens?
Mijn gebeden zijn verhoord: Picnic PostNL staat zelfs boven Astana nu 16e (zij het maar een schamele tien puntjes). Op zoveel manier een toptour gereden. Jammer dat er niet even een kersje op de taart met ritwinst voor FvdB geserveerd werd.
Ik zie Bittner wel dubbelen.
Was een mooie tour vd ploeg. Enige die echt onzichtbaar/ondermaats presteerde was die Sean Flynn. Misschien veel bidonnen gehaald maar heb m amper op camera gezien. Naberman deed t nog best prima!
En Markl ontwikkelt zich wel tot een betrouwbare leadout. Zeker geen man die moeite heeft de tijdslimiet te halen. Eindigt de tour dit seizoen op 76! koersdagen. De meeste komen daar nog niet aan op een heel jaar. Dus zijn rust is zeer verdiend onderstussen.
16. Team Picnic PostNL 25649
17. Astana 25621
18. Intermarché - Wanty 25028
19. Cofidis 23577
20 Uno-X 23229
21. Arkéa 21638
Dit is de nieuwe stand per vanochtend. TPP heeft inmiddels toch al een mooi gat richting Cofidis geslagen
Ja, hoe Cofidis rondrijdt kan je ze voor bijna zeker afschrijven op nog wat stuiptrekkingen na van hun Spanjaarden in de Vuelta.
En het blijft een belangrijke ranglijst, want had ik niet gelezen dat Intermarche-Lotto eigenlijk in kannen en kruiken zou zijn op de laatste rustdag van de Tour? Ik verwacht dat die fusie wel gewoon doorgaat, maar je kan als team pas gaan chillen als het zover is.
https://x.com/picnicpostnl/status/1951184552203792590?s=46
We're delighted to welcome stagiaires to our team, who will join us at some races throughout the remainder of the season
@dillon_corkery and @dejongtimo will gain experience with our Men's program while Steyn van der Veen will do the same with our Development program
Waarvan bij Corkery ook al het gerucht was dat hij een vast contract heeft getekend.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.