Team Picnic PostNL 2025

1 2 ... 12 13 14 15 »
Bimbo Visma
Rawolf
door lossen Roglic kon Onley zich permiterren alles of niks te spelen. Dat werd helaas niks. 4e plek...

Ik vind "niks" niet echt de lading dekken hier. Als je zag hoe moe hij gisteren was, dan is de vierde plek veiligstellen gewoon top. Frank VDB vandaag ook heel sterk!

In 12 van de 19 etappes top-10 voor de ploeg. Goed voor 985 punten. Morgen door de 1000 grens?

Bimbo Visma

Groves helaas te sterk, maar wel weer een topprestatie van Frank VDB.  

Rawolf

Sterk en slim gereden van frank. Was toch wel echt iets ziekjes denk ik want deze benen van vandaag en gisteren had hij begin vd tour duidelijk niet. Belooft voor de toekomst

van Valouwe

Als je ziet met wat voor volk Frank onderweg was, is een tweede plek meer dan goed! Hij heeft een afweging gemaakt en is daar tevreden mee. Mooi dat hij vandaag zijn gang mocht gaan ipv bij Oscar te moeten blijven!

Laatst gewijzigd
rennerske

Geweldig gereden en een scherpzinnige analyse achteraf. Prima ventje. Genoten.

Bimbo Visma

Het verdict:

onley op P4; 13 top-10's

1155 UCI-punten in etappes en 835 UCI-punten in het klassement 

AWestie
AWestie
Volgens mij is Picnic door deze Tour een kleine 1000 punten ingelopen op Intermarche. Waarschijnlijk...

Mijn gebeden zijn verhoord: Picnic PostNL staat zelfs boven Astana nu 16e (zij het maar een schamele tien puntjes). Op zoveel manier een toptour gereden. Jammer dat er niet even een kersje op de taart met ritwinst voor FvdB geserveerd werd.

Bimbo Visma

Vermaerke schreef over Strava dat zijn volgende koers San Sebastián is en daarna geen Vuelta. 

Wie mogen we in de Vuelta verwachten naast Poole? Gelet op het trainingskamp zou ik zeggen Leemreize, Hamilton en Martinez. Voor de sprints Eekhoff? Of toch nog een keer van Uden?

Bimbo Visma

Dinham is in ieder geval weer aan het trainen. Al denk ik niet dat die nog in koers komt dit jaar 

25sep

Denk dat we Degenkolb daar ook wel mogen verwachten. En waarschijnlijk minimaal 1 van Lund, Bittner of Van Uden

rennerske

De ploeg heeft boven verwachting gepresteerd.
Rapportcijfer: 8 met een zoen van de juffrouw.

Kom maar op met die Vuelta. 

Rawolf

Ik zie Bittner wel dubbelen.

Was een mooie tour vd ploeg. Enige die echt onzichtbaar/ondermaats presteerde was die Sean Flynn. Misschien veel bidonnen gehaald maar heb m amper op camera gezien. Naberman deed t nog best prima! 

En Markl ontwikkelt zich wel tot een betrouwbare leadout. Zeker geen man die moeite heeft de tijdslimiet te halen. Eindigt de tour dit seizoen op 76! koersdagen. De meeste komen daar nog niet aan op een heel jaar. Dus zijn rust is zeer verdiend onderstussen. 

Laatst gewijzigd
sstijnntje
AWestie
Mijn gebeden zijn verhoord: Picnic PostNL staat zelfs boven Astana nu 16e (zij het maar een schamele...

16. Team Picnic PostNL 25649
17. Astana 25621
18. Intermarché - Wanty 25028
19. Cofidis 23577
20 Uno-X 23229
21. Arkéa 21638

Dit is de nieuwe stand per vanochtend. TPP heeft inmiddels toch al een mooi gat richting Cofidis geslagen

Laatst gewijzigd
AWestie

Ja, hoe Cofidis rondrijdt kan je ze voor bijna zeker afschrijven op nog wat stuiptrekkingen na van hun Spanjaarden in de Vuelta.

En het blijft een belangrijke ranglijst, want had ik niet gelezen dat Intermarche-Lotto eigenlijk in kannen en kruiken zou zijn op de laatste rustdag van de Tour? Ik verwacht dat die fusie wel gewoon doorgaat, maar je kan als team pas gaan chillen als het zover is.

sstijnntje

Dus Arkea stopt. Total en Ineos fuseren en Intermarche en Lotto fuseren?
Dat zijn behoorlijke mutaties. Dat geeft ook Tudor & Q36.5 alle mogelijkheden om door te groeien richting WT in de 2026-2028 Ranking (er vanuit gaande dat deze 3-jaars ranking het uitgangspunt voor P/D blijft).

Bimbo Visma
AWestie
Ja, hoe Cofidis rondrijdt kan je ze voor bijna zeker afschrijven op nog wat stuiptrekkingen na van h...

Volgens Zonneveld wil Wanty haar licentie verkopen, dus die zou dan wel in het peloton blijven. Maar Wanty draait dit jaar ook niet 

rennerske
sstijnntje
16. Team Picnic PostNL 2564917. Astana 2562118. Intermarché - Wanty 2502819. Cofidis 2357720 Uno-X 2...

Louter rozengeur en maneschijn de laatste weken. Wat een geruststellend gevoel vergeleken met een maand geleden.

Bimbo Visma

Onley, Barguil en vd Broek mogen zaterdag nog even verder in San Sebastián. Ze krijgen Vermaerke, Leijnse, Combaud en Edmondsson mee

Rawolf

Onley echt 1 vd kanshebbers. Achter de mannen van UAE. Benieuwd of Vermaerke weer wat beter is

Rawolf

Onley echt 1 vd kanshebbers. Achter de mannen van UAE. Benieuwd of Vermaerke weer wat beter is

AWestie

Op basis van de Tour: ja. Maar we weten van San Sebastián dat een tourvorm soms plots weg kan zijn.

Bimbo Visma

De Vuelta-ploeg gaat grotendeels naar Polen. Poole, Hamilton, Martinez, Leemreize, Eddy, Roosen en van Uden

Rawolf

https://x.com/picnicpostnl/status/1951184552203792590?s=46

Team Picnic PostNL (@picnicpostnl)

We're delighted to welcome 3️⃣ stagiaires to our team, who will join us at some races throughout the remainder of the season 😀 @dillon_corkery and @dejongtimo will gain experience with our Men's program while Steyn van der Veen will do the same with our Development program 🙌🏻

Waarvan bij Corkery ook al het gerucht was dat hij een vast contract heeft getekend. 

1 2 ... 12 13 14 15 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.