In mijn geval teampunten + outsider Vacek. De meeste teams zullen 1 of 2 van dit soort opvulplekjes voor vandaag nodig hebben, denk ik.
Bernal zet je er ook alleen in voor mogelijke winst Tarling.
Ik irriteer me elk jaar weer aan de puntenverdeling wat betreft de teampunten. Het zou het spel toch zoveel leuker maken als het kiezen van scorende aanvallers beloond wordt.
Met Hoole haal je - los van zijn punten in de tijdrit - in twee etappes meer punten dan Plapp die een vluchtetappe wint.
Voor Ayuso krijg je meer punten dan de huidige rozetruidrager Del Toro
De Vuelta van Kuss reed ik met de Jumbo tridente. Het leverde me een goud bekertje op, maar was verbaasd over het feit dat Roglic en Vingegaard telkens meer punten scoorde dan eindwinnaar Kuss.
Mooi hè, zijn we allemaal een beetje Pietro di Paulisma's vandaag.
De meest betrouwbare meteo site blijft die van de italiaanse luchtmacht.
https://www.meteoam.it/it/meteo-citta/pisa
De bewolking komt van Pisa richting Lucca.
De eerste druppels vallen al om 12 uur, om 1 uur droog, dan om 2 uur weer regen. Om 3 uur gaat de kraan open, dan vanaf uur droog maar onweer.
Iedereeen zal een nat wegdek hebben, de een iets meer dan de ander, vroege starters lijken wel een (klein) voordeel te hebben.
Zelf geen Tarling of Affini, zal ws kiezen tussen Vine, Arensman of Roglic. Neig tegen beter in toch naar laatste .. of toch Vine doen 🤯🤯
En dan zullen we rond 5 uur, na te veel valpartijen wel van de organisatie horen dat er besloten is uiteindelijk de koers te neutraliseren..
Ciccone voor teampunten van Pedersen. Bernal voor teampunten Tarling. Storer of Poole moeten dan door de regenplens top 16 rijden. Blijft ook wel onzeker natuurlijk. Dan maar teampunten sprokkelen.
Helemaal eens. Het nodigt alleen naar uit om renners van de grote teams (Lidl, UAE, Visma, Bora) te kiezen. Dat zorgt ook alleen voor meer dezelfde soort teams. Je zou teams moeten belonen voor Plapp/Aular/Fiorelli. Dus wat mij betreft schaffen ze alle teampunten af.
Ja, want je gaat er mee akkoord als je het spel speelt.
niet alles is altijd eerlijk. Voetbal topcoach voorbeeld: PSV wint 5-0 van Almere. Benitez heeft geen schot op doel tegen gehad. Veerman speelt een fantastische wedstrijd, maar geen assists of doelpunten. Raad maar wie er meer punten krijgt.
je weet van tevoren de regels en de puntentelling, dan moet je niet zeuren als het niet loopt zoals je had gewild. Teampunten horen erbij en zitten ook in de prijs inbegrepen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.