Scorito Giro 2025

1 2 ... 129 ... 132 133
ditisdavid

Even een blik op de buienradar geworpen, de eerste regen lijkt binnen het uur al te gaan vallen. Zal dus voor iedereen nat worden. Wind lijkt trouwens iets beter voor de latere starters.

Laatst gewijzigd
Tiskuuurs
Volpino
https://sporza.be/nl/matches/wielrennen/giro-d-italia/2025/giro-d-italia-2025-rit-10-live-1320-uur-d...

Ik zie hier wel wat druppels vanaf 15uur   

https://www.weeronline.nl/Europa/Italie/Lucca/4298090/regenverwachting

ZK

Duidelijk meer neerslag na 15:00 en zeker na 16:00 dan tussen 2 en 3.

Zitvlees

Haha gaat wel ver om de details van de weersvoorspelling mee te nemen 

Volpino

https://www.3bmeteo.com/meteogiro

Zie nu idd dat het in pisa rond 17.00 kan gaan regenen. Toppers op gladde steentjes naar de finish?

hjjanssen1973

Wie durft Vine te cappen? 

Ik gok erop!

NielsH97

Met de huidige weersvoorspelling ga ik toch (misschien tegen beter weten in) WvA cappen!

Roglic zal namelijk sowieso in de regen gaan rijden.

Ragnar Lolbroek

Roglic op natte steentjes vertrouw ik niet zo. Het wordt hier:

Vine (c)

Ayuso

Mcnulty 

Roglic

Gee

Wout

Pedersen

Ciccone

Bernal

sprobbe

Ik zie nogal veel Ciccone terugkomen... Heeft die dan zoveel kans om top 2O te rijden of is het puur voor de teampunten van Pedersen?

sprobbe

Ik zie nogal veel Ciccone terugkomen... Heeft die dan zoveel kans om top 2O te rijden of is het puur voor de teampunten van Pedersen?

MRegter96
Zitvlees
Haha gaat wel ver om de details van de weersvoorspelling mee te nemen 

Neehoor, kan echt veel effect hebben in een individuele tijdrit

kwarc
sprobbe
Ik zie nogal veel Ciccone terugkomen... Heeft die dan zoveel kans om top 2O te rijden of is het puur...

In mijn geval teampunten + outsider Vacek. De meeste teams zullen 1 of 2 van dit soort opvulplekjes voor vandaag nodig hebben, denk ik.
Bernal zet je er ook alleen in voor mogelijke winst Tarling.

MRegter96
hjjanssen1973
Wie durft Vine te cappen?  Ik gok erop!

Ik heb Vine ook, blijft toch eng met zijn historie qua valpartijen, ik ga liever voor Affini in mijn team

SonnySide

Affini een mooie keuze voor vandaag, start lekker vroeg op de dag wanneer de regen geen grote rol speelt.

SonnySide

Ik irriteer me elk jaar weer aan de puntenverdeling wat betreft de teampunten. Het zou het spel toch zoveel leuker maken als het kiezen van scorende aanvallers beloond wordt.

Met Hoole haal je - los van zijn punten in de tijdrit - in twee etappes meer punten dan Plapp die een vluchtetappe wint. 

Voor Ayuso krijg je meer punten dan de huidige rozetruidrager Del Toro

De Vuelta van Kuss reed ik met de Jumbo tridente. Het leverde me een goud bekertje op, maar was verbaasd over het feit dat Roglic en Vingegaard telkens meer punten scoorde dan eindwinnaar Kuss.

Sean Chiappucci

Mooi hè, zijn we allemaal een beetje Pietro di Paulisma's vandaag.

De meest betrouwbare meteo site blijft die van de italiaanse luchtmacht.

https://www.meteoam.it/it/meteo-citta/pisa

De bewolking komt van Pisa richting Lucca.

De eerste druppels vallen al om 12 uur, om 1 uur droog, dan om 2 uur weer regen.  Om 3 uur gaat de kraan open, dan vanaf uur droog maar onweer.

Iedereeen zal een nat wegdek hebben, de een iets meer dan de ander,   vroege starters lijken wel een (klein) voordeel te hebben.

Zelf geen Tarling of Affini, zal ws kiezen tussen Vine, Arensman of Roglic. Neig tegen beter in toch naar laatste ..   of toch Vine doen  🤯🤯

En dan zullen we rond 5 uur, na te veel valpartijen wel van de organisatie horen dat er besloten is uiteindelijk de koers te neutraliseren..

Ragnar Lolbroek
sprobbe
Ik zie nogal veel Ciccone terugkomen... Heeft die dan zoveel kans om top 2O te rijden of is het puur...

Ciccone voor teampunten van Pedersen. Bernal voor teampunten Tarling. Storer of Poole moeten dan door de regenplens top 16 rijden. Blijft ook wel onzeker natuurlijk. Dan maar teampunten sprokkelen. 

Kratjes

Gaay een renner als Hayter vandaag nog een top 10 rijden?

CyclingDonkey
Kratjes
Gaay een renner als Hayter vandaag nog een top 10 rijden?

Ja, Hayter wel. De TT is wel echt zijn ding

hjjanssen1973
MRegter96
Ik heb Vine ook, blijft toch eng met zijn historie qua valpartijen, ik ga liever voor Affini in mijn...

Zou ik ook doen als ik Affini had!

Jens Voigt
SonnySide
Ik irriteer me elk jaar weer aan de puntenverdeling wat betreft de teampunten. Het zou het spel toch...

Helemaal eens. Het nodigt alleen naar uit om renners van de grote teams (Lidl, UAE, Visma, Bora) te kiezen. Dat zorgt ook alleen voor meer dezelfde soort teams. Je zou teams moeten belonen voor Plapp/Aular/Fiorelli. Dus wat mij betreft schaffen ze alle teampunten af.

Laatst gewijzigd
Hassan de Mosselman

Wat is een grote ronde zonder de eeuwige teampuntendiscussie. De giro is compleet!

jvdh
Hassan de Mosselman
Wat is een grote ronde zonder de eeuwige teampuntendiscussie. De giro is compleet!

Tja.. Maar zijn er überhaupt mensen die deze manier goed vinden?

Hassan de Mosselman
jvdh
Tja.. Maar zijn er überhaupt mensen die deze manier goed vinden?

Ja, want je gaat er mee akkoord als je het spel speelt.

niet alles is altijd eerlijk. Voetbal topcoach voorbeeld: PSV wint 5-0 van Almere. Benitez heeft geen schot op doel tegen gehad. Veerman speelt een fantastische wedstrijd, maar geen assists of doelpunten. Raad maar wie er meer punten krijgt. 

je weet van tevoren de regels en de puntentelling, dan moet je niet zeuren als het niet loopt zoals je had gewild. Teampunten horen erbij en zitten ook in de prijs inbegrepen.

jvdh
Hassan de Mosselman
Ja, want je gaat er mee akkoord als je het spel speelt.   niet alles is altijd eerlijk. Voetbal topc...

Hoho het is niet meteen zeuren als je het ergens niet mee eens bent :)

1 2 ... 129 ... 132 133

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.