Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 100 ... 104 105
klaas drr

Bij EF zitten ook wel wat bollenkapers uit het verleden (Cort / Powless).  Alaphilippe als vroeger aanvalles is ook al mogelijk. In etappe 2 zit 2x 3e categorie in de voorfinale. Maakt miscchien de tudor sprinters wat interesanter ?

ZK
kevinraar
de lie heb ik al

Dan Consonni, aangezien Milan vroeg in Tour crasht.

zomaareens

Ik denk dat niemand in de sprint onmisbaar is.. ze zullen er allemaal 1 missen.. girmay ook, wmb 1 kopman en de rest kwantiteit..

Bozenik
ditisdavid
Allemaal leuk en aardig dat Philipsen beter is (of zichzelf vindt) in de tweede en derde week, maar...

Vorig jaar werd hij bij de eerste massasprints 2e en (tot zijn deklassering) 2e. Jaar ervoor had hij na de eerste week al 3 ritzeges. Natuurlijk is er zware concurrentie met Merlier en Milan, maar maken we dit punt niet te groot?

ditisdavid
NOAD1912
Andere kwestie.. ik ben van mijn 2 topsprinters afgestapt, simpelweg omdat je er maar 1 kan cappen e...

Dit hangt wat mij betreft van 3 vragen af:

1) Is je sprintkopman Merlier en zo ja, zie jij hem als veilige kopman in etappe 8?

2) Heb jij een kopman voor etappe 21 die minimaal gelijkwaardig inschat aan Girmay?

3) Schat jij Girmay als backup sprintkopman noemenswaardig hoger in dan Meeus/Groenewegen/Bauhaus etcetera?

Barryhoog
ChassePietate
Zoals tijdje terug aangegeven door @HeinzDuJour erg lastig om te bepalen voor wie je nu écht gaat al...

THJ zie ik de bollen pakken. Hushovd heeft gezegd dat 1 van de doelen de bollentrui is. ThJ hebben we al goed zien klimmen in de dauphine en ik denk dat hij een goede kans maakt als jij zich daar ook echt op focust

floda

Heb geen geld voor 2e topsprinter zonder te grote consessie voor ak. Enige twijfel die ik in sprint nu nog heb is om wout ipv mvp mee te nemen en paar kleine consessies elders te doen. Is wat meer risico voor etappe 2 en 4, maar tijdrit en andere overgangsetappes denk ik wat meer punten.

Mbt de bollentrui kunnen rubio, castrillo, champousin ook nog.

Wicked Wout
klaas drr
Bij EF zitten ook wel wat bollenkapers uit het verleden (Cort / Powless).  Alaphilippe als vroeger a...

De Franse ITT kampioen is in zijn laatste rondes ook aardig op dreef qua bergtruien

Reus
NOAD1912
Andere kwestie.. ik ben van mijn 2 topsprinters afgestapt, simpelweg omdat je er maar 1 kan cappen e...

Ik ben er juist weer opgestapt. Althans vandaag dan. 

je kan er idd maar 1 cappen maar ik heb t gevoel dat je veel potentiële zekere punten laat liggen met maar 1 topper. Je mag er toch vanuit gaan dat de grote 3 in de eerste 9 etappes 4x top 5 sprinten. 

Budget vrijmaken door dan een Gaviria of Groenewegen erin te zetten, het voelt een beetje als een loterij.

Nu had ik bedacht om Almeida eens te slachtofferen. Klik je een andere UAE erin voor 284 teampunten en dan moet je er dus nog zo'n 300 goedmaken. Almeida zien we pas in de tijdrit voor het eerst.

Kan dat? Die 300 goedmaken met een extra sprinter én ergens een upgrade. Of is de ruimte die vrijkomt gewoon moeilijk te besteden omdat ook het kiezen van een skjelmose of Roglic net zo'n gok is als gaviria of groenewegen?

Hersenscheet

Ik hoor weinig (misschien gemist) over onze Crod. Ik vind hem lastig te klasseren. Saai en onvoorspelbaar. Zal hij bijvoorbeeld veel meer punten pakken als een goedkopere Gall, of een teammaatje van ons Pogi?

Wicked Wout

Ganna was blijkbaar ziek tijdens de nationale wegwedstrijd en heeft onderweg moeten overgeven. Dat verklaart zij tegenvallende resultaat.

ChassePietate

Zojuist op Sporza gezien dat WVA toch zieker blijkt te zijn dan iedereen denkt. Deze gaat mijn ploeg nu uit 

MRegter96
Reus
Ik ben er juist weer opgestapt. Althans vandaag dan.  je kan er idd maar 1 cappen maar ik heb t gevo...

Ik denk dat Almeida ook gewoon kort gaat zitten als Pogi gaat in een etappe 4 o.i.d.

NOAD1912
Barryhoog
THJ zie ik de bollen pakken. Hushovd heeft gezegd dat 1 van de doelen de bollentrui is. ThJ hebben w...

Interessant.. heb je ook een bronartikel? Niet dat ik je niet geloof, maar ik bekijk graag de hele context :)

Ik heb maar 2 5 tonners.. Healy en Paret-Peintre..  vraag me af wie ik het beste kan lozen, want vind je tip wel heel interessant

Laatst gewijzigd
NOAD1912
Hersenscheet
Ik hoor weinig (misschien gemist) over onze Crod. Ik vind hem lastig te klasseren. Saai en onvoorspe...

Dat vraag ik mij dus ook af sinds het wegvallen van Carapaz.. het liefst neem ik Gall of Lenny Martinez mee.. maar wijsheid is waarschijnlijk Politt of Wellens.

CRod heeft natuurlijk een enorm plafond, ook met wit in ogenschouw, maar die kans acht ik onder 15%

Laatst gewijzigd
KV
ChassePietate
Zojuist op Sporza gezien dat WVA toch zieker blijkt te zijn dan iedereen denkt. Deze gaat mijn ploeg...

Waar zie je dat? Zandstrooien begonnen?

TimTornTeut

Ik lees dat Astana gaat sprinten met Bol en Ballerini. Zien jullie daar nog iets in, of blijven jullie daar vanaf? 

NOAD1912
TimTornTeut
Ik lees dat Astana gaat sprinten met Bol en Ballerini. Zien jullie daar nog iets in, of blijven jull...

O jawel.. hopelijk kost Bol 500k, dan gaat hij zeker mee

Wijon
KV
Waar zie je dat? Zandstrooien begonnen?

https://sporza.be/nl/2025/06/29/boezemvriend-daan-soete-over-zieke-wout-van-aert-geen-smoesje-want-zijn-hele-familie-heeft-buikgriep-gehad~1751214856883/

Deze denk ik?

zomaareens

Ballerini dat vind ik een fijne.. ze sprinten bij Astana natuurlijk beide mee...

hajeje
Reus
Ik ben er juist weer opgestapt. Althans vandaag dan.  je kan er idd maar 1 cappen maar ik heb t gevo...

Niet vergeten dat Almeida in Zwitserland vaak voorin te vinden was, behalve in de eerste etappe... ;-)

hajeje
Wicked Wout
Ganna was blijkbaar ziek tijdens de nationale wegwedstrijd en heeft onderweg moeten overgeven. Dat v...

Hmmmm... fkes afwachten. Misschien dat ik hem er dan toch maar uithaal. Alleen de ITT is te weinig voor 1M.

KV
Wijon
https://sporza.be/nl/2025/06/29/boezemvriend-daan-soete-over-zieke-wout-van-aert-geen-smoesje-want-z...

Geeft toch juist aan dat het allemaal wel zou moeten meevallen?

hajeje
NOAD1912

Girmay is een grote gok dit jaar. Hij heeft zich dit jaar vooral gefocust op eendagse wedstrijden. Ik vind hem te duur voor deze gok.

MRegter96
NOAD1912
Interessant.. heb je ook een bronartikel? Niet dat ik je niet geloof, maar ik bekijk graag de hele c...

Staat dacht ik in hetzelfde stukje als de info over Fredheim en Waerenskjold

1 2 ... 100 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.