Zelfs met het feit dat Roglic achteloos rondreed en voor de Giro al aangaf dat de Tour het grootste doel was vind ik Pogacar mogelijk thuislaten wel een heel groot risico.
Roglic zijn track record met uitvallen (of überhaupt vallen) in grote rondes is ook niet mis en ik zie hem in het gedrang van de Tour toch ook wel weer wat meemaken onderweg. Dus als je al een hoop verwacht van hem dan zou ik gewoon zeggen neem ze alle 4 en bezuinig ergens anders.
zelf denk ik dat je Roglic makkelijker opvangt met Lipowitz of Vlasov dan Pogacar met Almeida.
Maar voordat je de prijzen en het budget weet is het allemaal speculeren. Pogacar laten voor wat het is lijkt mij wel een sloot aan punten kwijt die je niet zomaar opvangt denk ik.
Pogacar die man in de regenboogtrui die altijd 700/800/900 punten haalt, ook als hij 2e in het ak wordt? Die gaat hier altijd mee, al kost hij 12 miljoen 😉
Heeft vorig jaar, in een uitzonderlijk jaar, een magere 998 punten opgeleverd.
Voor mij toch wel het einde van het Scorito tijdperk. Sinds 2012 deelgenomen aan alle grote rondes. Maar ik heb nu het abbonement toch echt stopgezet. Voornaamste reden zijn toch wel de continue prijsverhogingen en dat ik jaar niet eens op de hoogte ben gebracht. Verder wens ik iedereen uiteraard veel succes en plezier met het spel!
Dan heb je echt onder een steen geleefd. Scorito heeft haar nieuwe abonnementsvormen wel degelijk gecommuniceerd. Op meerdere manieren zelfs. En als jij die paar tientjes per jaar teveel vh goede vindt voor uren speelplezier dan is dat zo. Succes met t vinden van een goedkoper alternatief 👍🏼👍🏼
Mooi dat er zonder dat de prijzen bekend zijn al volop nagedacht wordt wie er wel en niet thuisgelaten wordt. Lijkt mij toch echt afhankelijk van hoeveel iemand kost. Pas als Pogi exorbitant hoog geprijsd wordt lijkt het me het overwegen waard om hem thuis te laten. Anders is het de puntenpakker bij uitstek in heuvel-, tijdrit- en berg-etappes. Als er iemand meedoet voor de etappewinst dan is het Pogi, waar een Roglic of Vingegaard toch terughoudener zullen koersen (ik gok namelijk niet op Dauphiné-achtige acties van Jonas in de Tour)
Even dat ik jullie goed begrijp.... jullie betalen abo geld per jaar voor Scorito, en dan kan je virtuele bekers winnen? Ik zit zelf alleen op Scori Pro (compleet kansloos tot nu toe), en betaalde 30 euro voor deelname aan de Giro. Dat zorgt bij mij voor een bepaalde spanning, die ik met een virtuele beker in het vooruitzicht niet zou voelen.
Met nog 48 uur kan het puzzelen bijna beginnen. Volgens mij is er redelijk overeenstemming over het parcours en hoe je elke rit zou kunnen benaderen.
Nog niet besproken, en al een aantal jaren niet gezien in de Tour; een waaierrit... Hopen dat we dat fenomeen dit jaar weer ergens gaan zien in de Tour.
Tsjah als je het compleet dood-redeneert naar 'spelen voor virtuele bekertjes' wordt het wel lastig om die kosten goed te praten. Maar als ik die kosten echter weg zet tegen de honderden uren puzzelplezier, verhoogde koersbeleving en onderlinge strijd met vrienden die ik ervoor terug krijg dan ziet de kosten-baten analyse er opeens heel anders uit.
Dank voor je uitleg, PSM, kan ik goed volgen. Het puzzelplezier heb ik ook, maar geen subleagues met vrienden. Ik ben de kosten nu aan het 'managen' door alleen nog mee te doen met de 3 grote rondes. Voordat Scori Pro er was, deed ik mee met Zweeler, maar zij moesten de NL-se deuren sluiten voor betaalde fantasy gaming. In de plaats daarvan kwam op een gegeven moment Scori Pro.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.