Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 112 ... 123 124
Affiniteit91
Renato123
Met deze loterij in de 1 mio sprinters categorie ben ik steeds meer geneigd om maar gewoon Groeneweg...

Dat is net zo'n grote gok als iemand van 1 miljoen kiezen

oli4g

Van Eetvelt heeft redelijk wat interessante etappes voor hem uitvoerig verkend zie ik op Strava, dat zijn voor mij wel positieve signalen om hem toch te selecteren.

NielsH97
Lucstones
Hele zwakke Dauphine en vorig jaar 19e in de Tour. Vind je dat hoopvol voor deze Tour?

Vind zwakke Dauphine nog wel meevallen, winst in zowel Vuelta als Tour gaat hem niet worden. Vorig jaar wist hij op voorhand dat Pogacar en Vingegaard geen Vuelta zouden rijden, meer focus op de Vuelta. Nu gaat die vlieger niet op. Heeft voor Movistar begrippen ook een prima team mee.

Mazzel1986
Renato123
Ja. Geen betere renner als een die zich wil revancheren 

als dat je theorie is zou ik de Lie ook maar in je team klikken.

KV
TimTornTeut
Vorig jaar stapte hij voor etappe 17 af, maar reed ie in 16 nog wel naar plek 2. Misschien dat ie di...

Nu is het voor Phil echt wel wachten tot 17 als hij aankomt in 9 met vrij veel hoogtemeters ertussen ;-)

Mazzel1986
NielsH97
Vind zwakke Dauphine nog wel meevallen, winst in zowel Vuelta als Tour gaat hem niet worden. Vorig j...

Movistar heeft goede renners mee. Of dat het een goed team maakt is vraag 2. Movistar kun je over het algemeen niet betrappen op sterke teamtactiek. Die hebben gewoon klimmers die om de beurt gaan aanvallen.

Mazzel1986
Damesfietszadelruiker
Ik neem niet alleen Van Gils mee maar ook zijn moeder. Die kan goed koken.

Ik neem de moeder van Pogacar mee. Kan niet koken, maar wel veel teampunten.

NielsH97
oli4g
Van Eetvelt heeft redelijk wat interessante etappes voor hem uitvoerig verkend zie ik op Strava, dat...

Plus het team geeft aan om voor een goed klassement te gaan, wat was de reden van zijn DNF op het BK?

goose
NielsH97
Plus het team geeft aan om voor een goed klassement te gaan, wat was de reden van zijn DNF op het BK...

valpartij

ProScoritoManager
Renato123
Ja. Geen betere renner als een die zich wil revancheren 

Daarom gaat ie eind augustus weer mee.

zomaareens

Onley vs Vauquelin?

Rubik
zomaareens
Onley vs Vauquelin?

1 - 1, had net zo goed andersom kunnen wezen

zomaareens
oli4g
Van Eetvelt heeft redelijk wat interessante etappes voor hem uitvoerig verkend zie ik op Strava, dat...

Welke etappes zou Eetvelt voor de winst kunnen rijden?

Damesfietszadelruiker
zomaareens
Onley vs Vauquelin?

Tuurlijk!

Laatst gewijzigd
Damesfietszadelruiker
zomaareens
Welke etappes zou Eetvelt voor de winst kunnen rijden?

22

RumourDuTour
zomaareens
Onley vs Vauquelin?

Allebei! :)

Ragnar Lolbroek
zomaareens
Onley vs Vauquelin?

Allebei! Je moet toch 2 750k'ers meenemen als je al je knaken op wilt maken.😅

lochem
Yorrick
Nu er opeens 9 1 mil sprinters zijn zou ik toch maar even het lijstje neerzetten:Stewart, Dainese, J...

Leuk al die sprintertjes, maar een echte sprintman voor het vlakke heeft lang niet iedereen. FDJ, EF, Ineos, UAE, AG2R, Movistar. Wie zijn daar de vlakke sprinters ? Volgens PCS niemand.

KV
lochem
Leuk al die sprintertjes, maar een echte sprintman voor het vlakke heeft lang niet iedereen. FDJ, EF...

Fdj Penhoët. EF zal ook wel iemand meenemen nog. Rest inderdaad niet waarschijnlijk, of ik mag toch hopen dat Tronchon en Cortina ook niet een beetje in de weg gaan rijden. 

pinotkourov

Rodriguez + Skjelmose of Jorgenson + Mas?

Help!

wessel2105
Renato123
Met deze loterij in de 1 mio sprinters categorie ben ik steeds meer geneigd om maar gewoon Groeneweg...

Met alle argumenten die je hier geeft kun je dan toch beter juist wel die 1M man pakken lijkt me.

LarsvanBol

2 goedkope klassementsrijders nodig, die toch nog waar zijn voor hun geld. Zit zelf aan S. Yates en Rodriguez te denken, iemand tips?

LarsvanBol

2 goedkope klassementsrijders nodig, die toch nog waar zijn voor hun geld. Zit zelf aan S. Yates en Rodriguez te denken, iemand tips?

LarsvanBol

LarsvanBol

1 2 ... 112 ... 123 124

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.