Deze regels?
Belangrijkste regels in het kort (samenvatting)
Blijf ontopic: Reageer uitsluitend op de inhoud van het artikel. Andere onderwerpen horen hier niet thuis. Kritiek op de redactionele keuzes of het moderatiebeleid kan worden gemaild naar [email protected], of gedeeld worden in het Verbeterpuntentopic op ons forum.
Respecteer anderen: Iedereen is welkom op onze platformen en verdient respect. Beledigingen, schelden, discriminatie, ongefundeerde dopingbeschuldigingen, laster, intimidatie of spam zijn niet toegestaan op WielerFlits.
Onderbouw je mening: Ondersteun je standpunten met argumenten en bronnen. Leg uit waarom je iets vindt.
Vermijd speculatie: Reageer niet met speculaties over ongefundeerde dopingbeschuldigingen of de gevolgen van valpartijen. Wacht tot er meer nieuws bekend is.
Presenteer je mening niet als feit: Presenteer je standpunten niet als feiten. Formuleer duidelijk dat het jouw zienswijze is, bijvoorbeeld met “ik vind” of “ik denk”.
Houd je aan de feiten: Verspreid geen onwaarheden of misleidende informatie.
Val de persoon niet aan: Reageer op iemands argumenten en niet op de persoon zelf. Kritiek op iemands schrijfstijl of spelling is ook niet toegestaan.
Normaal zit ik altijd met zweet op mijn voorhoofd tot de deadline te puzzelen, renners er in en er uit te klikken. Ik weet gewoon zeker dat, als er niks geks uit interviews komt, dat dit mijn ploeg wordt. Ik heb het idee nog nooit zo'n evenwichtige ploeg gehad te hebben en zie deze ploeg als topfavoriet om het Tourspel te winnen. En juist DAT zit me niet lekker, ik denk dat heel veel mensen een hele sterke, evenwichtige ploeg gaat hebben.
Geen enkele twijfel. Niet één. Normaal word ik verscheurd door twijfels, dat zit ook in mijn karakter. Wikken, wegen, overal het negatieve inzien, maar dat is deze ronde opeens weg..
Ik speel de grote rondes sinds 2018 ongeveer fanatiek en heb dit nog nooit zo meegemaakt.. het gemak van een sterke gebalanceerde ploeg. Hebben meer mensen dat gevoel of heb ik een karakterologische ommezwaai gemaakt?
De Giro was nog een ramp tot de laatste seconde..
Al mijn Zadelpenpostings worden gevlagd en daar vernemen we nooit meer iets van. Mijn woordkeus wordt niet meer getolereerd. Terwijl ik daar niemand kwaad mee deed.
We hadden zelfs fanclubs. Komt nu niks meer door heen. Echt geen idee waarom ook, en geen uitleg. Zou handig zijn als je even geïnformeerd wordt waar het mis gaat.
Volgens mij zijn dit twee dilemma's, toch?
Ik zou gaan voor Lipowitz en Van Aert. Lipowitz meer vrije rol dan Jorgensen denk ik. En hogere upside. Stel dat Roglic weer eens doorzakt...En van Aert en van der Poel ontlopen elkaar niet veel. Van Aert iets meer etappes inzetbaar denk ik, betere tijdrit ook. En dat geeft toch weer een extra VLaB-er nu Jorgensen is gesneuveld.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.