Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 114 ... 123 124
Primoz ValtAltijdVanDeFic

Team zo goed als compleet, ik zit alleen met 1 dillema:

Jorgenson of Lipowitz ?
Van Aert of Matje?

Rest van de verdeling zit prima dus de vraag, wie zijn jullie scorito technisch meer punten scoren?

Laatst gewijzigd
Reus

Hoe laat komt de analyse van nasibal waarna we allemaal ons team weer om moeten gooien? 

Erik Verhoef

Haalt Nasi daarom altijd goud?

Vertelt van alles, terwijl we onze ploeg al klaar hebben en laat ons in verwarring achter

ik lees zijn analyses graag en vind ze ook vaak goed.

Volgens mij heeft hij al twee rake analyses gegeven, dus wat moet hij nog meer zeggen?

jenzrscl

Powless/healyy

Wie oo wiee

Powless wel meer een killer.. healy neusje voor ontsnappingen, allebei ook degelijke tijdrit

Moeilijk

Zadelpen

Waarom worden mijn berichten niet gepost? Het Zadelpennen komt niet meer door de forum software heen. "Overtreding met de regels"

welke regels?

Laatst gewijzigd
pirazzi

Deze regels?

Belangrijkste regels in het kort (samenvatting)

Blijf ontopic: Reageer uitsluitend op de inhoud van het artikel. Andere onderwerpen horen hier niet thuis. Kritiek op de redactionele keuzes of het moderatiebeleid kan worden gemaild naar [email protected], of gedeeld worden in het Verbeterpuntentopic op ons forum.

Respecteer anderen: Iedereen is welkom op onze platformen en verdient respect. Beledigingen, schelden, discriminatie, ongefundeerde dopingbeschuldigingen, laster, intimidatie of spam zijn niet toegestaan op WielerFlits.

Onderbouw je mening: Ondersteun je standpunten met argumenten en bronnen. Leg uit waarom je iets vindt.

Vermijd speculatie: Reageer niet met speculaties over ongefundeerde dopingbeschuldigingen of de gevolgen van valpartijen. Wacht tot er meer nieuws bekend is.

Presenteer je mening niet als feit: Presenteer je standpunten niet als feiten. Formuleer duidelijk dat het jouw zienswijze is, bijvoorbeeld met “ik vind” of “ik denk”.

Houd je aan de feiten: Verspreid geen onwaarheden of misleidende informatie.

Val de persoon niet aan: Reageer op iemands argumenten en niet op de persoon zelf. Kritiek op iemands schrijfstijl of spelling is ook niet toegestaan.

Jacob Elzinga

Wie zou willen sparren over onze teams? 

Stuur me een berichtje en ik deel mijn team met je. Tips zijn welkom.

Pedro

Pedro

Zadelpen

Heb geen enkele regel overtreden. Vreemd.

Zadelpennen verboden... zonde.

Laatst gewijzigd
Kussinjepoes

Zien jullie Tronchon als potentiële sprinter voor 500k? Zat er in de Dauphine toch aardig vaak goed bij. Kan een leuk gokje zijn

Erik Verhoef

is mij ook overkomen Zadelpijn, oeps sorry, zadelpennen

ik had het woord mislukkelingen gebruikt,dat was bedoeld voor de zgn bolletjestrui jagers

kreeg daarna netjes bericht van wielerflits en werd alsnog geplaatst

pirazzi

Misschien is die post van Zadelpen met een ander woord voor braakneigingen weggehaald.

NOAD1912

Normaal zit ik altijd met zweet op mijn voorhoofd tot de deadline te puzzelen, renners er in en er uit te klikken. Ik weet gewoon zeker dat, als er niks geks uit interviews komt, dat dit mijn ploeg wordt. Ik heb het idee nog nooit zo'n evenwichtige ploeg gehad te hebben en zie deze ploeg als topfavoriet om het Tourspel te winnen. En juist DAT zit me niet lekker, ik denk dat heel veel mensen een hele sterke, evenwichtige ploeg gaat hebben.

Geen enkele twijfel. Niet één. Normaal word ik verscheurd door twijfels, dat zit ook in mijn karakter. Wikken, wegen, overal het negatieve inzien, maar dat is deze ronde opeens weg..

Ik speel de grote rondes sinds 2018 ongeveer fanatiek en heb dit nog nooit zo meegemaakt.. het gemak van een sterke gebalanceerde ploeg. Hebben meer mensen dat gevoel of heb ik een karakterologische ommezwaai gemaakt?

De Giro was nog een ramp tot de laatste seconde..

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Al mijn Zadelpenpostings worden gevlagd en daar vernemen we nooit meer iets van. Mijn woordkeus wordt niet meer getolereerd. Terwijl ik daar niemand kwaad mee deed.

We hadden zelfs fanclubs. Komt nu niks meer door heen. Echt geen idee waarom ook, en geen uitleg. Zou handig zijn als je even geïnformeerd wordt waar het mis gaat.

Laatst gewijzigd
NOAD1912
Zadelpen
Al mijn Zadelpenpostings worden gevlagd en daar vernemen we nooit meer iets van. Mijn woordkeus word...

heb dat ook paar keer gehad, heel irritant. Je post is dan wel zichtbaar op het hoofdscherm zeg maar, maar in het topic is ie dan niet zichtbaar

Eddix

Hejj Zadelpen,

Ik ben nog steeds fan, hopelijk worden ze wakker bij de redactie en gaan ze begrijpen dat jouw poetische verwoordingen meer aangemerkt dienen te worden als kunst en dat elke woord haast zijn eigen gouden bekertje verdiend!

Damesfietszadelruiker
Zadelpen
Al mijn Zadelpenpostings worden gevlagd en daar vernemen we nooit meer iets van. Mijn woordkeus word...

Jammer, ik heb er ook last van. Maar blijkbaar mag ik mezelf wel damesfietszadelruiker noemen...

Zadelpen

Thx..

er is geen doorkomen aan. Bijna alles wordt gevlagd. Zo kan ik niks hier. Jammer.

Dat ze eens het forum goed werkend maken net zo strak als dit vlaggen....

cheers all! Veel succes en plezier in de Tour. I am reading....

Damesfietszadelruiker
NOAD1912
Normaal zit ik altijd met zweet op mijn voorhoofd tot de deadline te puzzelen, renners er in en er u...

Ik heb sinds gisteren al een team waar ik in principe niks meer aan wil veranderen. Inderdaad een aparte gewaarwording. Nu moet ik er alleen nog twee dagen van afblijven. 

Wellens Nietens

Apart dat we alleen nog op INEOS wachten qua teams. Die zijn er meestal redelijk op tijd bij dacht ik?

Basementman
Zadelpen
Thx.. er is geen doorkomen aan. Bijna alles wordt gevlagd. Zo kan ik niks hier. Jammer. Dat ze eens...

Volgens mij verwarren ze je met Damesfietszadelruiker, mooi duo. Blijf wielerpoezië verspreiden aub.

Valvuillerdemoz
Team zo goed als compleet, ik zit alleen met 1 dillema: Jorgenson of Lipowitz ?Van Aert of Matje? Re...

Volgens mij zijn dit twee dilemma's, toch? 

Ik zou gaan voor Lipowitz en Van Aert. Lipowitz meer vrije rol dan Jorgensen denk ik. En hogere upside. Stel dat Roglic weer eens doorzakt...En van Aert en van der Poel ontlopen elkaar niet veel. Van Aert iets meer etappes inzetbaar denk ik, betere tijdrit ook. En dat geeft toch weer een extra VLaB-er nu Jorgensen is gesneuveld.

Basementman

Ik zie in Lennart van Eeltveld een goede combirenner: gaat meedoen met de punches en zal ook in een paar bergritten met de Lenny Martinezjes strijden in de vlucht, die alleen door Pogi en Vingegaard ingehaald worden.

Behatzailea
Zadelpen
Waarom worden mijn berichten niet gepost? Het Zadelpennen komt niet meer door de forum software heen...

Bij mij hetzelfde

Valvuillerdemoz
Volgens mij zijn dit twee dilemma's, toch?  Ik zou gaan voor Lipowitz en Van Aert. Lipowitz meer vri...

Yes! dit is inderdaad de beste optie. Top

Ragnar Lolbroek
Wellens Nietens
Apart dat we alleen nog op INEOS wachten qua teams. Die zijn er meestal redelijk op tijd bij dacht i...

EF mag nu van hun ploegleiding een week het kopwerk voor hun rekening nemen als strafkamp. 😅

1 2 ... 114 ... 123 124

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.