Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 115 ... 123 124
mirkodek
Basementman
Ik zie in Lennart van Eeltveld een goede combirenner: gaat meedoen met de punches en zal ook in een...

Ik heb hem er ook met potlood in staan, omdat ik dan meer/betere sprinters mee kan nemen dan met Buitrago. Maar ook een beetje tegen wil en dank omdat ik mijn bedenkingen heb bij zijn klassementsambities en hij al een tijdje geen fatsoenlijke koers meer gereden heeft. Maar in dat segment niet heel veel andere keuzes.

hetismewat

Van Eetvelt lijkt me nou typisch zo'n renner die compleet verdrinkt in het geweld van een Tour de France.

Gids05

Weet iemand  of buitrago weer hersteld is van zijn ziekte ? Ik had m eerst met ze team maat martinez erin maar zit nu met buitrago en o connor.

Jalabert88

Wellicht offtopic, maar zijn er meer mensen die zaterdag naar het grand depart willen gaan? En zo ja hebben jullie een idee waar te parkeren/gebruik te maken van een PR/openbaar vervoer? Ik vind de site van de tour hier weinig informatie over geven. 

BVD! 

Kip

Ik herken het heel erg dat mijn team al tijden staat en ik er weinig onrust bij heb. Ff een sprintertje gewisseld, van 1m voor een andere 1m.
Ja carapaz eruit gehaald en opgelost voor andere 1,5m.

Lijkt oa te komen door het parcours. Iedereen zit zuinig op sprinters en meer geld naar AK / punch. En na de dauphine (en zwitserland) had ik wel een aardig beeld van de keuzes die ik wilde maken.

Daarmee kan je mijn inziens vooral wat varieren in de sub AK groep. 

Dat lijkt mij ook de groep waar het verschil gemaakt gaat worden;
Roglic, Lip, Skjell, Jorgenson (kijk paris nice nog eens na), C rod, Yates (?) etc etc.

Ongevraagd advies;
- Vul alle etappes ff van te voren in en dan zie je hoe je balans is.
- De tour is niet perse het moment om parels te ontdekken, tenzij je lipowitz een parel noemt. Genoeg goede renners voor 500k / 750k die zich al lang bewezen hebben.
- Ook ik denk dat teampunten (te?) handig kunnen zijn. 

Veel puzzel plezier nog! En iedereen die zijn team wil delen, stuur de mensen die daarvoor open staan een pm (niet mij)

Kip

Buitrago gaat voor podium naar eigen zeggen dus die zal wel fit zijn. (buitrago, google, nieuws)

PeterPaprika
Jalabert88
Wellicht offtopic, maar zijn er meer mensen die zaterdag naar het grand depart willen gaan? En zo ja...

Wel mooi dat je nog begint met "wellicht", alsof je nog enigszins twijfelt of de parkeergelegenheid in Noord-Frankrijk nog wat te maken heeft met Scorito

NOAD1912
Kip
Buitrago gaat voor podium naar eigen zeggen dus die zal wel fit zijn. (buitrago, google, nieuws)

Toch een dilemmatje, na mijn favoriet Carapaz is Buitrago ook wel echt één van mijn favoriete renners. Het luykte hem in de Dauphiné ook als enige MvdP, Pogi en Jonas te volgen.. heb eigenjlijk heel lafjes Wellens voor dat bedrag, maar Buitrago verdient een plek in mijn eliteteam. Maar ja.. alleen Pogi en Almeida van UAE voelt ook niet geweldig. Vorig jaar zat Molano er bij.. ook voor 1,5m. Dat was lekker punten cashen

KipKerrieBroodje

Mag ik vragen wat jullie van Lenny Martinez vinden? Is goed in vorm met prima resultaten in bijvoorbeeld Romandie en Catalonië, doet mee voor het jongerenklassement, én is Frans ;) Mis ik iets wat hem minder interessant maakt?

mirkodek
hetismewat
Van Eetvelt lijkt me nou typisch zo'n renner die compleet verdrinkt in het geweld van een Tour de Fr...

Mij ook, en daarom neem ik hem ook het liefst niet mee. En sowieso neem ik meestal geen debutanten mee naar de Tour. Praktijk leert dat de Tour echt andere business is en dat renners die het leuk doen in koersen van een week in de Tour compleet verzuipen. 

VliegendSchwein
Jalabert88
Wellicht offtopic, maar zijn er meer mensen die zaterdag naar het grand depart willen gaan? En zo ja...

PB

Kip

Lenny is een goede renner maar gaat voor etappes. Witte trui dus niet / minder van toepassing 

Jalabert88
VliegendSchwein
PB

H

Laatst gewijzigd
Titivoeckler
KipKerrieBroodje
Mag ik vragen wat jullie van Lenny Martinez vinden? Is goed in vorm met prima resultaten in bijvoorb...

Dat hij Frans is, kan ook een reden zijn om hem niet te nemen

pirazzi

Grappig dat Lenny Martinez nog voor Evenepoel eindigde in het jongerenklassement van Romandië. Waarschijnlijk had Evenepoel teveel tijd verloren toen Lenny daar een bergetappe won.

Laatst gewijzigd
Ferumbras
Kip
Lenny is een goede renner maar gaat voor etappes. Witte trui dus niet / minder van toepassing 

Absoluut de toekomst, maar nu nog heel wispelturig. Van carapaz weet je dat die week 3 meerdere keren er voor zou zijn gegaan. Met Lenny is dat toch een beste gok, voor op papier een vergelijkbaar jongere versie. Buitrago klassement, Lenny etappes, dus zoals al gezegd geen groene of berg trui.

kan super uitpakken, maar is wel een gok.

Laatst gewijzigd
Lucstones
NOAD1912
Toch een dilemmatje, na mijn favoriet Carapaz is Buitrago ook wel echt één van mijn favoriete renner...

Dan heb jij een andere Dauphine gezien dan ik. Opgaves in Parijs-Nice en de Dauphiné. Buitrago heeft geen top voorbereiding toch?

Lucstones
Kip

Opgaves in Parijs-Nice en de Dauphiné. Buitrago heeft geen top voorbereiding toch?

flyyy

Na mijn puzzel heb ik toch een dilemma,

Roglic + O'Connor
of
Lipowitz + Mas

Wat zouden jullie kiezen?

Canyon72
flyyy
Na mijn puzzel heb ik toch een dilemma,Roglic + O'ConnorofLipowitz + MasWat zouden jullie kiezen?

Tweede sowieso

TourDeFranceUnchained

Team staat bijna, nog één zeer lastige kwestie:

Contador + Nibali

of

Froome + Valverde

Ik kom er zelf niet uit....

pirazzi

Ik las ergens dat het budget dit jaar 48 miljoen is terwijl het andere jaren 53 miljoen was.

kevinraar

Sprinter van 1 miljoen naast andresen+ vlasov of van de berg + ganna

Laatst gewijzigd
nasibal
Reus
Hoe laat komt de analyse van nasibal waarna we allemaal ons team weer om moeten gooien? 

Nasibal is deze week lekker alvast wat etappes eigenhandig aan het verkennen. Wie weet kan ik jullie een dezer dagen nog wel even laten weten hoe de weg naar La Plagne er bij ligt, mits de code rood het toestaat 😉

Erik Verhoef

cool

Wat kost jij, Nasibal?

dan puzzel ik jou nog in mijn team

1 2 ... 115 ... 123 124

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.