Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 113 114 115 116 »
Hinault94

wat denken jullie van bastien tronchond? staat niet aangeduid als sprinter maar heeft dit jaar toch al wat mooie resultaten in sprints neer gezet. (6de, 7de dauphiné) (3de basken) (2de tour du finestre) daarbovenop tro bro gewonnen en een mooie 18de plaats in de waalse pijl. zeer veelzijdig. in 2024 2de in classica jaen, 7de classic var en 6de in faun drome classic (toch wel wat gelijkaardige wedstrijden als de 4 punch etappes in week 1).

heeft er iemand meer info over zijn sprint kansen?

Poffermeloen
TourDeFranceUnchained
Team staat bijna, nog één zeer lastige kwestie:   Contador + Nibali of Froome + Valverde   Ik kom er...

Ullrich + Armstong!

Poffermeloen
Hinault94
wat denken jullie van bastien tronchond? staat niet aangeduid als sprinter maar heeft dit jaar toch...

Mag vast sprinten... maar hij kan niet sprinten ;) kijk even zijn uitslagen bij de biljartlaken etappes... 

Guido Maltempi

-

Laatst gewijzigd
kwarc

Ik las dat Waerenskjold de 1e sprinter is, mooie keuze voor 750k. Maar Fredheim is dan weer 1 miljoen.  Veel ploegen hebben dat 2e sprinter syndroom. Hoe kijken jullie daar naar bij Uno-X?

Voor 750 is een 2e sprinter nog best aantrekkelijk, zeker als het een klasbak betreft.

floda

Na heel veel wikken en wegen nu voor het eerst team staan waar ik denk voor de meeste etappes mooi team kan opstellen. 

Wel aantal zaken veranderd die heel lang muurvast stonden in mijn gedachten.

merlier want snelste sprinter: nu door overdaad aan sprinters veranderd in Milan vanwege trein en daardoor stabieler voor groene trui, zeker ook omdat er best wat tussensprints na heuvels zitten. 

ook geen extra QS meegenomen. Want die potentiële 11 punten na in 8 en 9 zijn op te vangen door daar andere trui of hooggeplaatst iemand neer te zetten. Alleen de 21 punten in etappe 5 doen wat pijn.

Ook geen champoussin mee genomen waarvan ik  zeker verwacht dat hij lang mee gaat doen voor bollen. Maar zou hem zo weinig opstellen dat het wel heel erg spelen wordt op eindklassement voor bollen. 

en grootste consequentie is ploeg zonder MvP en WvA. Gaat wellicht pijn doen in 2 en 4 maar ja das dan maar zo. Gezien parcours toch zwaarte punt op ak mannen die ook mee gaan doen in 2,4,6 en 7. 

kevinraar

cocqard + vlasov of van de berg + ganna

Freek Flemminks
Valvuillerdemoz
Volgens mij zijn dit twee dilemma's, toch?  Ik zou gaan voor Lipowitz en Van Aert. Lipowitz meer vri...

Jorgenson gesneuveld? 
Mis ik iets?

Damesfietszadelruiker
TourDeFranceUnchained
Team staat bijna, nog één zeer lastige kwestie:   Contador + Nibali of Froome + Valverde   Ik kom er...

Vendrame

DeGladde
kevinraar

Geen van allen.

DeGladde
kevinraar

Geen van allen.

Ben Van Heck

Zit nu met 5 sprinters (2 vd grote 3, 2x 1 miljoen en Meeus) + Waerenskjold, dus in totaal 6 sprinters. Iets zegt mij dat dit een overkill is, maar vind Waerenskjold voor 750K gewoon te interessant om te laten liggen. Hierdoor voelen mijn puncheurs ook iets te licht aan met Vauq, Healy en MVDP. Hoe zien jullie dit? Is dit op deze manier uit balans?

stijn123
floda
Na heel veel wikken en wegen nu voor het eerst team staan waar ik denk voor de meeste etappes mooi t...

Mooie overwegingen en ik maak denk ik dezelfde keuze als het om MvdP en WvA gaat. Ik denk persoonlijk dat Merlier alleen de lead-out mist, maar wel een prima begeleiding heeft tot de sprint. Daarom neem ik hem als sprintcaptain en houd ik net wat ruimte over voor een Schachmann (als sprintopvuller, voor de tijdrit en evt. punch als Evenepoel comfortabel in twee truien rondrijdt).

AltijdMis
Ben Van Heck
Zit nu met 5 sprinters (2 vd grote 3, 2x 1 miljoen en Meeus) + Waerenskjold, dus in totaal 6 sprinte...

Lijkt mij ietsjes overkill. 1mil sprinter wisselen voor Nys, en je bent er toch?

1 2 ... 113 114 115 116 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.