Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 146 ... 149 150
Matjieu
martijncr
Na uren en uren puzzelen is dit mijn balans geworden. Puntenpotentieel erachter (ja, de UAE mannen g...

Allereerst hulde voor je bijdrage aan dit forum, geniet van je lijstjes, uiteenzettingen, etc. 
Maar waarom in hemelsnaam groenewegen als je maar 60 punten verwacht bij hem? 

Harderijder
bdebouwer
Bedankt voor de goede uiteenzetting. Ik staarde mij een beetje blind op de upside van Lipo, maar ik...

Aan de andere kant: die witte trui kunnen hem per etappe zo'n 3 punten opleveren en aan het eind zo'n 40. Laatste week is er in de etappes denk ik weinig verschil, en Jorgenson zal als eerste knecht zijn. Gaat hij die punten dan in de eerste week goedmaken? Ik ga juist voor Lipo

Ferumbras
Sean Chiappucci
Waarom zou je Groenewegen erin zetten dan ?

Waarschijnlijk omdat die de grootste kans heeft op een uitschieter zoals winnen vandaag. 

CyclingDonkey
bdebouwer
Ik denk niet dat het leuk kijken is als je inzet op chaos.

"plan C!" 😂

kevinraar

Laatste keuze onley of dunbar

Ferumbras
Erik Bos
Echt kansloos zonder Vingegaard.. Sorry mate

No guts no glory. In de giro raakte ik Roglic, Ayuso en Hindley al snel kwijt. Enkel dure ak mannen zorgt ook voor een smalle setup. Het zijn en blijven persoonlijke keuzes. 

Harderijder

Mijn laatste twijfel zit in Meeus. Ik heb hem nu, maar betwijfel of hij de 500k meer waard is. Jeanniere en Bauhaus heb ik ook.

Ik kan Meeus downgraden naar Coquard en zo Healy en Renard upgraden naar Waereskjold en Vaquelin. 

Wat zeggen jullie, is dit een positieve wissel?

Astarloa

Blijf niet begrijpen waarom mensen voor 2 topsprinters kiezen. Zij hebben maar een beperkt aantal etappes om aan hun punten te komen. En er zijn heel veel etappes voor klassementsmannen waarbij je dus steeds tekort gaat komen. Dan moeten die sprints wel verdomd goed gaan voor je! En laat dat in de tour nou wel eens goed tegen kunnen vallen.

Pietjan
martijncr
Na uren en uren puzzelen is dit mijn balans geworden. Puntenpotentieel erachter (ja, de UAE mannen g...

Toch girmay erbij? Die zijn laatste overwinning vorig jaar juli behaalde. Een grote gok. Die 236 punten is echt te hoog ingeschat. Het zal niet veel meer worden dan 8 x een 10e plek. En dan neem ik het gemiddelde. Boven de 175 punten komt hij niet. Ik had dan liever mvdp meegenomen die in de eerste week zeker 200 tot 225 binnen fietst. Zeker 1 etappe + cap. Gedurfd. Barre een te hoog punten aantal. Van mij mag de man er wel 400 halen, maar met 140 mogen we tevreden zijn. 

DutchLionNL

Lipowitz of roglic?

Astarloa
DutchLionNL
Lipowitz of roglic?

Ja

Lamme Frans
Astarloa
Blijf niet begrijpen waarom mensen voor 2 topsprinters kiezen. Zij hebben maar een beperkt aantal et...

Dat kan prima. Ik heb weinig vertrouwen in Evenepoel en in Roglic. Alle klassementsmannen die ik wel wil hebben zijn mee. Dan kan ik dat extra budget beter steken in de topsprinters. Dat gaat normaal gesproken meer opleveren dan klassementsmannen van de C categorie of aanvallers.

KV
Astarloa
Blijf niet begrijpen waarom mensen voor 2 topsprinters kiezen. Zij hebben maar een beperkt aantal et...

Ik vind 5 à 6 te verwachten sprints niet zo "beperkt". En het zit hem bij mij vooral in het feit dat ik veel AK mannen in de middencategorie niet wil/interessant vind. 
Dan ga ik liever voor 2 à 3 "zekere" top 5-6 sprinters dan 1 top-3 sprinter met mogelijkheid dat je andere 4 à 5 mannen nr 8, 13, 15 en 21 worden. 

John Bon
Lamme Frans
Dat kan prima. Ik heb weinig vertrouwen in Evenepoel en in Roglic. Alle klassementsmannen die ik wel...

Precies dit. Ik heb zelf ook maar 1 van de toppers mee maar ik denk dat veel bij de sprinters zichh blindstaren op het 100 punten/miljoen idee. De vraag is waar je je extra miljoenen instopt als je maar 1 topsprinter meeneemt. 

Als je om wat dan ook reden geld overhoud in je klassementsrenners begrijp ik heel goed dat je die investeerd in relatieve zekerheid. 

Mister_Roan
martijncr

Je gaat rekt op REV. Witte trui punten alle etappes + tijdritwinst (eventueel geel er ook nog bij) en hoog klassement

Mister_Roan

Hier ook 1 topsprinter mee. Heb even naar vorig jaar uitslagen gekeken... Dan is het echt een loterij. Zelfs topsprinters die geen top 10 haalden. 

martijncr
De Tourminator
Lijkt me Groenewegen wisselen als je daar maar 60 punten verwacht en Barré en Wellens wel erg veel p...

Je kan niet altijd 6 gooien 😉 dus Groenewegen is mijn tegenvaller in m'n selectie. En een andere 1,5 mil sprinter (naast Meeus) zie ik niet beter presteren én Parijs halen

wessel2105
martijncr

Leuk team ik ben benieuwd of het daadwerkelijk zo gaat zijn ik ga toch voor 3 UAE incl Pogi ik vind 4 gewoon te saai haha

ZK
martijncr
Je kan niet altijd 6 gooien 😉 dus Groenewegen is mijn tegenvaller in m'n selectie. En een andere 1,...

Zie je dan ook geen 750k of 1m sprinter meer dan 60 punten halen?

IngmarH

1 extra sprinter of 1 klimmer/knecht voor 750k? Heb al 6 sprinters staan.

Dampe hin
martijncr

Zitten er eigen punten bij van Wilder? Of alleen teampunten? En hoeveel punten zou je een Vlasov op schatten?

NielsH97
Sean Chiappucci
Heeft dat volgens jou met het tijdstip te maken, of met de geconsumeerde substanties ? 😄

Hahaha geen geconsumeerde substanties. Baby dienst 🤣

Mazzel1986

Zijn er nog mensen die over Mathieu twijfelen last minute omdat papa Adri groen niet realistisch vindt? 

Sean Chiappucci
Astarloa

Geldt dat ook niet voor topklimmers dan ?

Mazzel1986
IngmarH
1 extra sprinter of 1 klimmer/knecht voor 750k? Heb al 6 sprinters staan.

In deze tour zou ik 1 klimmer extra op het bankje zetten. Voor de laatste week begint zijn er al twee klimmers uit je team naar huis met gebroken botten, dus minimaal 10 mensen die goed zijn in de bergen is toch wel lekker in mijn ogen.

1 2 ... 146 ... 149 150

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.