Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 175 ... 259 260
hajeje

Morgen twijfel ik nog tussen Van Wilder of Van der Poel. Gaat Mathieu morgen top 5 rijden? Hoe dan ook behoudt ie het geel niet denk ik.

ditisdavid
Björn Again
Jij gaat er dus vanuit dat Pogi morgen geel pakt? Lijkt me geen zekerheid. Vingegaard eindigt regelm...

Dauphiné was een duidelijke offday voor Pogacar, daarnaast zal hij ook weer een paar bonificatieseconden pakken in etappe 6 mocht UAE controleren. Ook met de machtsverhoudingen van de lange tijdrit in de Tour van 2022 (op het moment dat Vingegaard echt beter was) pakt Pogacar dan het geel in etappe 6.

Nee, het is geen absolute zekerheid, maar zelfs zonder geel is bollen + groen + eventuele etappe in ritten 6 en 7 wel al veel waard qua teampunten.

Laatst gewijzigd
hajeje
KV
Evenepoel op de bank. Dat kan je toch niet menen? Dit was een Luik speeltuin. 

Ja is pijnlijk. Maar ja, Buitrago en ik vond ook Lipo maakten in de 2e rit een betere indruk dan Evenepoel. Jammerrr.

nasibal
NielsH97
De eerste 7 vandaag, daarnaast ook nog Vauquelin en dan kijk je naar je score. Niet ver boven het ge...

Jup, dat was het nadeel van deze ritten. Iedereen en zn moeder kon hier 9 goed scorende renners opstellen. 

Drossard Kudus
ditisdavid
Etappe 6 gaat zo wel de belangrijkste etappe van het hele spel worden. Controleert UAE, dan wordt de...

Gezien wat we gisteren hoorden rond de bollentrui van Wellens zullen ze een groep laten rijden. Ook als Vingegaard in de trui komt lijkt Visma mij van plan een groep te laten rijden. Dan houd ik twee vragen over: zijn er andere ploegen die zo'n manoeuvre willen verstoren (wellicht van elkaar?) en wat met Mathieu? Gaat die mee in de vlucht of gaat Alpecin op kop rijden wanneer hij deze mist? Dat zou wel een erg grote investering zijn in die etappe.

Barrygoal
ditisdavid
Etappe 6 gaat zo wel de belangrijkste etappe van het hele spel worden. Controleert UAE, dan wordt de...

3 truien, ik zie alleen de gele. De bergtrui raken ze snel kwijt. En de punten trui en witte trui pakken ze ook niet. 

Barrygoal
ditisdavid

3 truien, ik zie alleen de gele. De bergtrui raken ze snel kwijt. En de punten trui en witte trui pakken ze ook niet. 

Cyclekiller

Mooie en spannende finale. Na de 4 etappe Inmiddels opgeklommen in het klassement. Nu wordt langzaam duidelijk of de juiste keuzes gemaakt zijn. Vandaag 415 punten naar 96,9%. Nog geen uitvallers.  Zonder, Roglic, Lipo en WvA    en geen kans gezien om Jorgensen nog in mijn team te puzzelen. . We gaan het zien voor morgen!

ditisdavid
Barrygoal
3 truien, ik zie alleen de gele. De bergtrui raken ze snel kwijt. En de punten trui en witte trui pa...

Pogacar moet 12 punten goedmaken om het groen te pakken, dat zou ook morgen al kunnen gebeuren. En dan nog 2 etappes eroverheen om flink uit te lopen op de sprinters, áls de vlucht het niet haalt.

Cyclekiller

Mooie en spannende finale. Na de 4 etappe Inmiddels opgeklommen in het klassement. Nu wordt langzaam duidelijk of de juiste keuzes gemaakt zijn. Vandaag 415 punten naar 96,9%. Nog geen uitvallers.  Zonder, Roglic, Lipo en WvA    en geen kans gezien om Jorgensen nog in mijn team te puzzelen. . We gaan het zien voor morgen!

Yorrick

Morgen adam yates opstellen of Tim merlier? Pakt yates niet bijna evenveel punten als pogacar in het geel komt?

Alucard
Yorrick
Morgen adam yates opstellen of Tim merlier? Pakt yates niet bijna evenveel punten als pogacar in het...

Alles op UAE vanaf nu

Mijn eigen dilemma voor morgen: Vauquelin of Waerenskjold.

Ik neig naar Vauq vanwege zijn topvorm, klassementsambities en mogelijke truipunten. Maar het voelt ergens logischer om voor een krachtpatser als W te gaan. Maar ook in vlakke tijdritten blijkt Vauqelin het aardig te doen...

Laatst gewijzigd
Drossard Kudus

8 bij de eerste 10, dat zie je graag na de domper met Philipsen gisteren. Mooie sprong voorwaarts en een groot luxeprobleem voor de rit van morgen. Wordt voor mij wikken en wegen voor 2 uit het rijtje Skjelmose, Vauquelin en Armirail.

Maar wat Niels en nasibal ook aangeven, overal hoge scores.

Rob94

9 renners in de top 10, met dat heuvelteam zit het wel goed. Vooral blij met de uiteindelijke keuze voor Onley en Gregoire. 

kevinraar

286 punten gehaald met pogacar viningaard onley jorgegenson en skjelmose en johannessen niet opgesteld gezakt 13.6 naar 38.3

team voor morgen

pogacar

viningaard

jorgenson

skjlemose

onley

lipowitz

a.yates trui punten

rodriquez

nog 1 plek over

johannessen

gall

buitrago

Laatst gewijzigd
Ted de la course

Pogi moet morgen bij de eerste 4 en voor MvdP eindigen voor het groen. Dat zie ik wel gebeuren. Denk dat REV de etappe pakt en Vingegaard het geel. 3 ploegen met mooie teampunten dus maar geen enkele met een sloot.

Ragnar Lolbroek
Ottieman
12,602:) Morgen zowaar bankpunten is me nog nooit overkomen die luxe:) 🤣 Evenepoel als cap Pogi Alm...

Schmid niet in vorm lijkt me wat voorbarig. Er is nog geen 100% Schmid-rit geweest. Keep the Faith in your padawan. 

Alucard

Wie Almeida te duur vond voor 4.5m gaat het moeilijk krijgen.

Ottieman
Ragnar Lolbroek
Schmid niet in vorm lijkt me wat voorbarig. Er is nog geen 100% Schmid-rit geweest. Keep the Faith i...

Na de scorito pre voorstelling meteen Schmidt ingeklikt:) Waerenskjold out!

Ruubstacarnaval
Ted de la course
Pogi moet morgen bij de eerste 4 en voor MvdP eindigen voor het groen. Dat zie ik wel gebeuren. Denk...

Als je dan Wellens hebt is het wel lekker. Pog met groen en bollen levert al 18 puntjes op en dan heb je nog een upside met geel/etappe(die lijkt me vrij uitgesloten).

Alucard

Campenaerts voorspelde net na de etappe, dat de tijdrit Pogi beter moet liggen dan Vingegaard, omdat Pogi meer vermogen op het vlakke zou kunnen leveren. 

Ik denk dat Vingegaard daar betere aero en een betere TT voorbereiding tegenover kan zetten. Wordt spannend, die 8 seconden.

Niels van der Pijl

Voor mij de vraag, wie cappen zonder Evenepoel... Zal niet de enige met dit dilemma zijn lijkt me

Vingegaard, Pogacar of toch mvdp?

Edit:

Hoe haal ik dubbele berichten weg??

Laatst gewijzigd
Niels van der Pijl

Voor mij de vraag, wie cappen zonder Evenepoel... Zal niet de enige met dit dilemma zijn lijkt me

Niels van der Pijl

NielsH97

Evenepoel wint morgen met 99% zekerheid, zal vast en zeker ook met minimaal 30 seconden winnen. Maar zou het hem ook lukken om 1 minuut te winnen? Denk zelf dat hij ergens tussen de 30 en 40 seconde pakt tov Vingegaard/Pogacar.

1 2 ... 175 ... 259 260

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.