Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 171 172 173 174 »
Sjaspetat

Heeft iemand nog iets kunnen vinden over Alexis Renard? Las wel dat Bryan Coquard gehavend is maar niks gebroken.

DKrikk

In tegenstelling met wat de media berichten: Renard is niet gevallen, maar reed lek op circa 5km.

hajeje

Kijk kijk... Lenny krijgt er weer zin an!

Zitvlees
Ottieman
Johannesen of Stuyven? 

voor vandaag? dat zijn toch wel heel verschillende renners..

Ottieman
Zitvlees
voor vandaag? dat zijn toch wel heel verschillende renners..

Stuyven verwacht ik nog paar punten voor de groene trui van Milan:)

Johannesen zat er niet bij in de tweede etappe dus dan ga ik liever voor een paar punten heb te vaak gehad dat je wel dat risico nam en dan zat je met 0 punten:)

Stuyven kan ook punchen maar dat was in zijn beste jaren;)

Eindigde ook 21e in etappe 1 dus die is wel in vorm al kwam dat ook door die valpartijen natuurlijk.

Dynasty

Niemand (op Philipsen na dan) afgestapt van al die valpartijen. Dat had ik niet verwacht. Heel fijn voor de Scorito-speler, maar vooral voor hunzelf natuurlijk! Kan natuurlijk zijn dat ze er toch teveel last van gaan hebben gedurende dag, maar ze hebben in princpe een aantal 'hersteldagen' nu.

Daan Brakenhoff
TilburgsTrots
Verwacht dat al die sprinters die gevallen zijn het nog een paar dagen proberen vol te houden om op...

Ik verwacht dat de franse sprinters met schade het liefst Parijs halen. Jeannière leek er het ergst aan toe maar gaat starten: https://x.com/teamtotalenrg/status/1942539388128288802?s=46&t=jkkmXb5OW3CItSdlmBX_lQ 

Penhoet en Coquard doen ook nog hun best voor de groene truipunten dus zullen wel doorrijden na 8 en 9. 

Verder heb ik met veel interesse meegelezen met de discussie tussen Nasibal en de andere forumleden. Zoals Nasi berekend heeft is het missen van een topsprinter op te vangen, en met een aantal geluksfactoren kan je ook aan de goede kant van de berekening komen. Maar je moet het vrijgekomen budget wel dusdanig investeren dat het missen van die topsrinter (en verdere bezuiniging in de sprintequipe) een hogere puntenpotentie heeft in je 'AK-team'. Zonder een rekenmachine erlangs te laten gaan zal het dus afhangen of de keuze voor Crod en 2/3 uit de poule Lipo, Jorgenson en Roglic de teams met Buitrago/Gall en 1/3 uit deze poule dusdanig overtreft dat het missen van een topsprinter niet alleen opgevangen wordt, maar dit gemis zelfs wordt overtroffen. Met het missen van sprint #1 (en de bijbehorende truipunten) lijkt Nasibal in ieder geval al de eerste 'klap' hebben uitgedeeld (hij staat zelfs hoger dan veel teams met 1 (of meer) topsprinters, waar hij denk ik toch had verwacht pas vanaf week 2 te gaan oogsten met zijn 'ak-heavy' tactiek). 

En gedurfde keuze om Penhoet te cappen rit 1, ik had zelf denk ik eerder voor Bauhaus of Meeus gegaan mocht ik geen Merlier hebben gehad. Al heb ik Penhoet zelf wel mee en verbaast zijn pickrate mij enigszins wel (4% maar). En Vaquelin had je toch gewoon mee moeten nemen Nasi? Je kon zijn hoge pickrate zeker verwachten en weet zelf ook wel dat zulke renners met dusdanig hoge pickrates moeilijk te missen zijn als je jezelf wil 'hedgen' tegen de kudde. Maar je zal wel voor de overwinning spelen ipv voor goud.

1 2 ... 171 172 173 174 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.