Bij nader inzien toch Lipowitz gewisseld voor Armirail. Niet dat ik geen vertrouwen heb in hem, maar in de categorie met ook Vauquelin en Skjelmose zal het aantal dagpunten niet veel verschillen, maken die andere twee kans op klassementsbonussen. Zodoende een gokje voor de Franse kampioen!
Heb hem zelf niet maar voor wie Schachmann heeft; hij schijnt gisteren bij een interview met ARD te hebben aangegeven dat hij krachten moet sparen vandaag en niet voluit mag gaan. Dan zal ditzelfde wel gelden voor Van Wilder (die ik wel heb). Loont het dan nog om een SQS op de stellen, puur voor etappe + mogelijk witte trui team punten? Keuze hier te maken tussen van Wilder, Merlier en Schmid voor een plekje. Het wordt denk ik die laatste.
Ps en zojuist binnen: Niermann geeft aan over het niet verkennen v/d route door Wout “Hij gaat niet voluit en spaart zich voor de volgende dagen”.
Hij heeft niet meegedaan aan de verkenning en het team zegt dat andere dagen grotere kansen voor hem zijn. WvA altijd een goeie tijdrijder natuurlijk maar gok dat ie inderdaad rustig aan doet.
Hij heeft niet meegedaan aan de verkenning en het team zegt dat andere dagen grotere kansen voor hem zijn. WvA altijd een goeie tijdrijder natuurlijk maar gok dat ie inderdaad rustig aan doet.
Je punt is correct in dat het nog steeds mogelijk is zonder Jappe (zeker als je ziet hoeveel teams hem hebben) maar vorig jaar als je Mads niet had heb je dat budget verdeeld over andere renners. Nu als je Jasper hebt ben je wel 4 miljoen kwijt die de mensen die hem niet hebben niet kwijt zijn :)
Met opgave van JAsper en vandaag ook Emilien Jeannière is mijn hoop nu nog meer gevestigd op een dominante Merlier.
Hier wel Schachmann. Leek me best lekker om op te stellen voor de Evenepoel punten + mogelijk eigen punten in de tijdrit. Lijkt me als Schachmann zijnde ook wel behoorlijk demotiverend, zit je dan met je nationale trui een beetje te sparen.
Pedersen viel ook vroeg uit vorig jaar en ook hij was 4,5 miljoen geloof ik, dus juist vergelijkbaar, daarom noem ik hem. Nu ook Jeanniere naar huis en Nijs en Eetveld in de ziekenboeg is een duimpje en top 3 in de vriendenpoule wat rest om voor te spelen.
Ai, dan zal hij zich echt niet goed hebben gevoeld, om al niet meer te starten aan de tweede van vier 'halve rustdagen' voor de sprinters. Grote aderlating voor mijn team, al komen we gelukkig ook in een fase (en hopelijk blijft dat enigszins) waar klassements- en teampunten ietwat in een plooi komen te liggen
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.