Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 186 ... 259 260
TilburgsTrots

Vraag blijft natuurlijk of de Picnic, FDJ, Tudor en Arkea's van deze wereld mannetjes in de vlucht meesturen of hopen op een eindpunch van een van hun kopmannen.

Als ze van het laatste uitgaan, gaat de vlucht het nimmer halen. 

hajeje

Hoeveel jus zit er in Nys vandaag, wordt een unieke kans voor de vluchters?

hajeje
TilburgsTrots
Vraag blijft natuurlijk of de Picnic, FDJ, Tudor en Arkea's van deze wereld mannetjes in de vlucht m...

Ze kunnen dus op twee paarden tegelijk wedden: vooruitsturen en dan kijken hoeveel goesting het peloton heeft om ze weer in te halen?

RedDevil
zomaareens
Als girmay en milan iets willen voor de groene trui.. dan moeten ze toch en sprinten en mee in de vl...

De tussensprint ligt vandaag heel vroeg in de etappe. Denk dat Lidl daar wil zorgen dat Milan de maximale punten pakt. Daarna mag dan de vlucht weg, dan kan Pogi ook geen punten pakken aan de meet. Want Vd Poel wordt echt geen bedreiging voor groen in Parijs, maar Pogi wel.

hajeje

Ik schrijf alvast Martinez en Gregoire op, beide genoeg AK achterstand. En MvdP zal ook ruimte krijgen, denk ik.

Laatst gewijzigd
Rim Brakes
hajeje
Je overtuigt mij wel, net als Pogi hier: https://www.wielerflits.nl/nieuws/tadej-pogacar-hint-op-vri...

Dit artikel overtuigd me helemaal niet dat het een vlucht wordt. Waarschijnlijk zal in het begin keihard worden gereden waardoor alles in de eerste 30km bij elkaar blijft (geen issue). Dan moet het op de eerste twee heuveltjes gebeuren voor vluchters. Als het daar niet gebeurd dan gaat de rit gewoon naar Tadej, want het gewicht van de koers ligt vervolgens achterin. 

Alucard

Remco voorspelt op Sporza -citaat gedaan vóór de Tour, maar toch- dat de mannen die in de tijdrit vol zijn gegaan, en zich mede daarom volgegooid hebben met bicarbonaat, mogelijk vandaag zwaardere, sneller verzurende benen zullen hebben. 

TilburgsTrots
hajeje
Ze kunnen dus op twee paarden tegelijk wedden: vooruitsturen en dan kijken hoeveel goesting het pelo...

Ben dan wel benieuwd welke renner binnen picnic, fdj of arkea een etappe kan winnen buiten Onley, Gregoire en Vauquelin? Tudor heeft mogelijk met Hirschi nog een troef, maar het is bij de overige ploegen wel heel dunnetjes denk ik als het gaat om de etappewinst

hajeje
TilburgsTrots
Ben dan wel benieuwd welke renner binnen picnic, fdj of arkea een etappe kan winnen buiten Onley, Gr...

Gregoire mag alvast mee, want staat al op 9 minuten.

hajeje

Onley mag ook mee, net als misschien wel Vauquelin, want wie gelooft dat ze een concurrent zijn voor top 5?

Ecko
JesseVelo
Heb nog één plekje over wie moet het worden Lipo/A. Yates

Ik zou een Yates doen.

Rim Brakes
Alucard
Remco voorspelt op Sporza -citaat gedaan vóór de Tour, maar toch- dat de mannen die in de tijdrit vo...

Als dit zo is, dan zou ik als Pogacar er een zware strijd van maken. Wordt dan gewoon een klassementsrit.

RappeEddy

Ik zet vandaag toch in op 3x UAE (Pogi, Wellens en Almeida) + Barré

Geen Jorgenson bv. 

Als Jorgenson in de punten zou rijden, dan Pogi ook en betekent dat hij ook de trui(en) behoudt en zijn er genoeg teampunten voor Wellens / Almeida / Yates om dat op te vangen. Of zie ik dat verkeerd?

4e UAE gaat niet mee, want te veel andere potentiële puntenpakkers zoals Onley, Vauq en mvdp

Joep
Björn Again
Ik acht de kans dat hij groen houdt wel redelijk groot. Er zal vanaf de start gedemarreerd worden, d...

Ik denk dat pas na de tussensprint er een kopgroep zal wegrijden. Daarvoor staan de sprint ploegen dit niet toe verwacht ik 

Nijmos
RappeEddy
Ik zet vandaag toch in op 3x UAE (Pogi, Wellens en Almeida) + Barré Geen Jorgenson bv.  Als Jorgenso...

Tja, op te vangen.. als pogi wint en jorgenson wordt 5e had je die gewoon liever gehad dan barré

Ben Van Heck

Wie cappen jullie vandaag? 'Gewoon' Pogi als veilige keuze? Vind MVDP te tricky denk ik. 

jenzrscl

Keer door de ranglijst gekeken wie evt geel zou mogen hebben buiten mathieu..

Dan kom ik aurelien tegen.. heb ik wel niet, maar is toch dikwijls dicht bij gele trui via vlucht

Eddix

De tussensprint zit al op 22 km, kan me niet voorstellen dat daardoor te weinig kans overblijft om weg te rijden met nog 179 km te gaan. Iedereen wil vandaag wel in de vlucht, dat zou veel meer een reden kunnen zijn dat het lang gaat duren tot een daadwerkelijke vlucht ontstaat.

Zelf twijfel ik heel erg over het cappen van Gregoire, staat op genoeg minuten, terrein ideaal voor hem en zelfs als het een klassementsdag wordt, kan hij net als etappe 2 en 4 voorin eindigen. Enige risico is een vlucht die wordt teruggepakt, dan zal hij er wel doorheen zakken.

Alternatief is Pog cappen en op safe spelen.

Laatst gewijzigd
RappeEddy
Nijmos
Tja, op te vangen.. als pogi wint en jorgenson wordt 5e had je die gewoon liever gehad dan barré

Eens, maar Barré heeft wel zijn interesse uitgesproken dus die gok wil ik dan wel nemen met zijn getoonde vorm voor de tour

hajeje
Eddix
De tussensprint zit al op 22 km, kan me niet voorstellen dat daardoor te weinig kans overblijft om w...

Ja, vind ik ook lastig. Pogi cap is safe, maar zo ga je niet superhoog eindigen. Gokken op Gregoire of Martinez als cap kan heel veel opleveren, maar is wel veel meer een gok inderdaad.

hajeje
Joep
Ik denk dat pas na de tussensprint er een kopgroep zal wegrijden. Daarvoor staan de sprint ploegen d...

Ligt eraan. Als ik Milan was, zou ik gewoon meespringen. Na die sprint kan ie een rustdag nemen. Mathieu zal hem wel even kietelen denk ik in die eerste 20 km.

Laatst gewijzigd
hajeje
hajeje
Ja, vind ik ook lastig. Pogi cap is safe, maar zo ga je niet superhoog eindigen. Gokken op Gregoire...

Ik sta momenteel op 93%, dus misschien wel zo laf om inderdaad Pogi te kiezen.... :-)

Joep
Ben Van Heck
Wie cappen jullie vandaag? 'Gewoon' Pogi als veilige keuze? Vind MVDP te tricky denk ik. 

Ik cap Gregoire. Kans op vlucht en anders kans op succes vanuit het uitgedunde peleton. 

In etappe 4 capte ik hem ook. Pogi was natuurlijk veiliger en achteraf beter maar ik hou wel van een gokje 

Laatst gewijzigd
Eddix

Ik cap ook Pog. Gewoon hopen dat Gregoire en Schmid willen, kunnen en mogen gaan. Met hun als cap kun je extra punten pakken, maar als ze niet mee zitten, of Pog krijgt het toch op zijn heupen is het verschil met de mensen die wel op safe spelen wel heel groot en dat zou zonde zijn.

Nijmos
RappeEddy
Eens, maar Barré heeft wel zijn interesse uitgesproken dus die gok wil ik dan wel nemen met zijn get...

Persoonlijk zou ik jorgenson boven adam kiezen. Als het een vlucht wordt is de kans groot dat pogi minstens 1 en ws 2 truien kwijt is. Jorgenson kan dan nog steeds in het peloton 13e worden ofzo. Als het wel een ak dag wordt, verwacht ik dat jorgenson tov yates niet superveel verliest. Kan wel natuurlijk, maar die gok zou ik wel aandurven.

1 2 ... 186 ... 259 260

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.