Even de aantekeningen nagekeken en morgen gaat Barré ervoor. Lage pickrate van 7%. Heeft de etappe van morgen en vrijdag omcirkeld.
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/naast-tourambities-legt-intermarche-revelatie-ook-andere-doelen-van-2025-uit-een-van-mijn-favoriete-wedstrijden
Ik cap wel pogi, die kan dit ook natuurlijk, maar als hij het laat lopen en de vlucht haalt het dan is dat maar zo. Dan duimen we voor Barré.
Ik acht de kans dat hij groen houdt wel redelijk groot. Er zal vanaf de start gedemarreerd worden, dus de kans dat er een groep vooruit is of alles op een lint zit bij de tussensprint is groot. Verder is het de vraag of de sprinters er dan nog bij zitten, omdat de eerste 22 kilometers vere van vlak zijn. Zelfs als Milan 20 punten pakt bij de tussensprint kan Pogi groen nog houden als hij top-5 is in de etappe.
De kans dat hij de bollen kwijtraakt is groot denk ik. Alleen als iemand niet alle punten pakt op de eerste 5 bergen dan kan hij dit houden.
Ja. Ik denk dat WVA in Scorito termen een van de grootste teleurstellingen wordt van deze Tour. Evengoed zal hij heel veel waarde hebben voor zijn ploeg. Mogelijk vandaag al, want deze etappe leent zich bij uitstek voor een vooruitgestuurde Wout.
Zelf haal ik Jorgenson eruit wat een beetje jouw lipo equivalent is denk ik. Van der Poel houd ik erin.
Lenny heb ik overigens niet maar zou ik er deze rit altijd (voor een Lipo) in zetten. Voor mij grootste kandidaat om vandaag de bollen over te nemen en zie ik bij een vlucht ook nog wel ver komen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.