Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 184 ... 259 260
Drossard Kudus
Nijmos
Morgen weer 50 aan de finish?

30

Lorian Fipowitz

Morgen meer een etappe voor Lipowitz of Schmid?

kwarc

iemand nog iets over Nys gehoord? niet meer opstellen?

kevinraar

maar 206 punten had viningaard als kopan voor de rest heb ik pogacar lipowitz jorgenson en skjelmose in de top 20 gazakt van 38.3 naar 26.1

Dekkerony
Lorian Fipowitz
Morgen meer een etappe voor Lipowitz of Schmid?

Vraag dan gewoon AK of vlucht. Zit met hetzelfde maar dan 2 andere namen. Maar ik ga voor AK tenzij ik andere geluiden hoor..

kevinraar

team voor morgen

pogacar

viningaard

jorgenson

lipowitz

onley

skjelmose

a.yates

nog 2 plekken over

buitrago

johannessen

gall

rodriquez

Pommelientje

Voor morgen heb ik nog 2/4 UAE'ers oo de bank zitten: Wellens en Yates. Moet ik Onley of Jorgenson ervoor slachtofferen, iemand suggesties?

DennisdeMenniss
kwarc
iemand nog iets over Nys gehoord? niet meer opstellen?

Lijkt er wel voor te willen gaan..

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/thibau-nys-neemt-voor-hem-belangrijke-etappes-6-en-7-door-als-pogacar-daar-zijn-duivels-ontbindt-gaat-er-niemand-kunnen-volgen

brakobama
Pommelientje
Voor morgen heb ik nog 2/4 UAE'ers oo de bank zitten: Wellens en Yates. Moet ik Onley of Jorgenson e...

Onley en Jorgenson zie ik gewoon weer bij de beste 8 rijden. Sterker: ze moeten 11e worden om de 20 huidige truipunten te evenaren. Daar komt nog bij: mocht Pogacar wat truien weggeven, ben je helemaal het zakje.. Nee, ik zou nog niet voor teampunten gaan..

Alucard

Het moment is gekomen, ik ga Van Aert toch weer een kans geven.

Ik verwacht een lange en intense strijd om de vlucht morgen. En Wout gaat zich daar in mengen.

Andreas Kloten

Mag een Buitrago mee in de vlucht morgen?

Lorian Fipowitz

Schmid of Champoussin morgen?

Zitvlees

Waarom gaan jullie uit van een vlucht?

Wil pogi de trui wel kwijt en gaat Visma niet gewoon keihard knallen zodat de vlucht vanzelf terug wappert?

WOOP

Dit wordt toch wel de lastigste etappe om te voorspellen tot nu toe. Waarschijnlijk wordt het een dag voor de vluchters. Tja, neem je dan risico’s of stel je gewoon de sterke AK-mannen op? Ik ga voor het volgende:

Pogacar, Evenepoel, Vingegaard, Almeida en Vauquelin — oftewel de betere klassementsrenners tot nu toe.

Voor de aanval ga ik voor Martinez, Van Eetvelt, Grégoire en natuurlijk MvdP.

Ik wacht de interviews nog even af, misschien dat een Van Eetvelt dan nog gewisseld wordt voor  bijvoorbeeld Roglic of Yates. Wat gaan jullie doen?

Feld
WOOP
Dit wordt toch wel de lastigste etappe om te voorspellen tot nu toe. Waarschijnlijk wordt het een da...

Beetje spreiden denk ik. 6 Klassement en 3 aanval. Mvp Schmid Hirschi

Mikkie tutorials
Zitvlees
Waarom gaan jullie uit van een vlucht? Wil pogi de trui wel kwijt en gaat Visma niet gewoon keihard...

Eens. De afgelopen etappes doet VLB er alles aan om het Pog zo zwaar mogelijk te maken. Die noodzaak is nu alleen nog maar groter. Dus weer AK etappe. Of Jorgenson met Wout in de aanval om UAE uit de tent te lokken. Ook voor REV valt er nog wat te halen. 
and the winner is....

Mikkie tutorials
Zitvlees
Waarom gaan jullie uit van een vlucht? Wil pogi de trui wel kwijt en gaat Visma niet gewoon keihard...

Eens. De afgelopen etappes doet VLB er alles aan om het Pog zo zwaar mogelijk te maken. Die noodzaak is nu alleen nog maar groter. Dus weer AK etappe. Of Jorgenson met Wout in de aanval om UAE uit de tent te lokken. Ook voor REV valt er nog wat te halen. 
and the winner is....

hajeje

Zou Lenny morgen in de vlucht gaan om de bollen trui te pakken?

Nijmos
Mikkie tutorials
Eens. De afgelopen etappes doet VLB er alles aan om het Pog zo zwaar mogelijk te maken. Die noodzaak...

Je kunt het ook hard maken zonder voor de etappe te rijden. Waarom zou je niet de eerste 50km wandelen en een vlucht tien minuten geven (weg boni's) om daarna vanuit de rug van de uae knechten die het toch gortig vinden en wat tempo ontwikkelen, een harde finale te maken?

Vlab heeft geen belang bij bonis en wil alleen een lange zware finale.

Nijmos
hajeje
Zou Lenny morgen in de vlucht gaan om de bollen trui te pakken?

Die kans vind ik aanzienlijk.

arviidd

Chatgpt is wel heel erg positief voor de vluchters morgen. Heeft het over 95% kans voor de vluchters 

mirkodek

Ik stel denk ik ook gewoon m'n AK'ers + Wellens + WvA + MvdP op. Laatste plekje nog even kiezen tussen A.Yates/Roglic/Champoussin/Schmid. En waarschijnlijk gewoon Pogacar cap.

Mikkie tutorials
Nijmos
Je kunt het ook hard maken zonder voor de etappe te rijden. Waarom zou je niet de eerste 50km wandel...

Zou ook kunnen. Alleen past dit minder in het verhaal dat VLB 'voor elke dag een plan heeft'. 
Dit zou dan een wat passief scenario zijn en als UAE de kriebels krijgt van een vlucht, de kans vrij groot is dat VLB dat ook krijgt. Tenzij VLB zelf iemand voorop heeft zitten (WVA). 

Verwacht hoe dan ook toch een spannende finale. 

hajeje

Sjips. Ik krijg Lenny er niet in.

Pogi, Rev, Vini, Jorg, Almeida, Lipo

MvdP, Vauquelin, Gregoire

Wie moet er uit ten gunste van Lenny??

De Tourminator

Wellens morgen mee in de vlucht om voor de Bollen te gaan! 

Laatst gewijzigd
1 2 ... 184 ... 259 260

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.