Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 200 ... 204 205
KV
hajeje
Ik heb nog wel wat sprinters, maar die gaan misschien geen deuk in een pakje boter rijden. Dan maar...

Nog even wachten op Sporza interview met Meeus waarschijnlijk. Ik heb zelf nog 5 sprinters en stel 3x UAE en Remco op. Volgende zekere punten is Vauquelin waarvoor ik geen sprinter zal banken (tenzij Meeus duidelijk aangeeft dat het vandaag voor DVP is)

Hassan de Mosselman
kokkie1975
Moet nog 1 plekje vullen. Keuzemenu bestaat uit de gehavende Meeus, gehavende Coquard of gehavende A...

Ik zou nu zekerheid inbouwen en mocht bijvoorbeeld een Coquard toch op de afspraak zijn weet je dat weer voor morgen.

Mikkie tutorials

Wat zijn de laatste feitelijke berichten over Meeus en vd Berg? 
laatste wat ik vind is oaar dagen oud? Zijn de heren al in staat om vandaag weer mee te doen? 

kokkie1975

Marijn heeft aangegeven er vandaag weer werk van te willen maken.

https://www.youtube.com/watch?v=CSgEu1DTWiE

Mikkie tutorials
Mikkie tutorials
Wat zijn de laatste feitelijke berichten over Meeus en vd Berg? laatste wat ik vind is oaar dagen ou...

Overigens ben ik zelfs bij gebrek aan nieuws wel geneigd om er een te te wisselen voor bv Almeida. Emo speelt toch ook een rol nietwaar? Ook al heb ik dan saai 4 maal UAE. Maar Wout mag vandaag ook weer meedoen. Zou jammer zijn als hij vandaag ook weer een hersteldagje pakt. En de upside is toch veel leuker?

Mikkie tutorials
kokkie1975
Marijn heeft aangegeven er vandaag weer werk van te willen maken. https://www.youtube.com/watch?v=CS...

Thanks. Tsjakka!

DesproatMichiel
Mikkie tutorials
Wat zijn de laatste feitelijke berichten over Meeus en vd Berg? laatste wat ik vind is oaar dagen ou...

Van den Berg gisteren tegenover Wielerrevue:

"Hoe dan ook, Van den Berg meldde dat hij nog steeds last heeft van de naweeën van de val. "Ik dacht eigenlijk dat het steeds beter ging, maar ik heb gisteren (donderdag, red.) een pittige dag gehad. Dat gold natuurlijk voor het hele peloton, haha, maar voor mij nog wat extra. Ik had echt nog wel veel last. 

Hoewel de enige zichtbare schade van de val nog een pleister bij z'n knie is, zit de pijn niet daar. "Nee, het is vooral m'n heup. Dat was pijnlijk. Hopelijk kom ik er goed doorheen en kan ik binnenkort weer voluit rijden. De dagen voor gisteren waren niet superzwaar, de tijdrit heb ik relatief rustig aan kunnen doen, dus gisteren was eigenlijk de eerste dag dat ik echt diep moest gaan en toen merkte ik gewoon dat er weinig kracht uit m'n heup kwam."

Ik had eigenlijk de rit van morgen (zaterdag, red.) een beetje aangestipt, maar ik vraag me af of dat al gaat lukken. Ik bekijk het nu gewoon dag per dag. Het is wel superjammer, want ik zat er in die eerste waaierrit hartstikke goed bij en ik dacht ook dat er een mooi resultaat haalbaar was. Dus het is gewoon heel erg zuur."

Dit is dus nog recenter dan zijn interview dat hierboven ook gedeeld werd van YouTube. Zelf bank ik hem dan ook vandaag, voor mij nog wat te twijfelachtig. Later deze ronde weer eens proberen!

Laatst gewijzigd
Mikkie tutorials
kokkie1975
Marijn heeft aangegeven er vandaag weer werk van te willen maken. https://www.youtube.com/watch?v=CS...

Deze link is twee dagen oud...

Damesfietszadelruiker

Op zich wel een leuke aankomst voor WvA vandaag toch?

Mikkie tutorials
DesproatMichiel
Van den Berg gisteren tegenover Wielerrevue: "Hoe dan ook, Van den Berg meldde dat hij nog steeds la...

Ja eens, dank. 

klinkt als een nul puntertje voor Marijn. Helaas. 

Mikkie tutorials
Damesfietszadelruiker
Op zich wel een leuke aankomst voor WvA vandaag toch?

Zeker met een uitgedund / gehavend sprintersveld. Een Wout in goeden doen zou hier altijd op afspraak zijn. Hij mag mee

Damesfietszadelruiker

Bij Cofidid zal vandaag voor Le Coq zijn denk ik. Maar weet iemand of Renard dit ook kan? Zo ja zullen ze toch beide sprinten voor de puntjes denk ik? 

Mikkie tutorials

Andresen of Watson? 

mirkodek
Mikkie tutorials
Zeker met een uitgedund / gehavend sprintersveld. Een Wout in goeden doen zou hier altijd op afspraa...

Ik hoop nog een interview van hem te zien van te voren. Heb hem er nu uitgeklikt ipv de 10 zekere punten voor Vauquelin. Maar als ik niks hoor, haal ik hem er weer uit denk ik.

CyclingDonkey
Damesfietszadelruiker
Bij Cofidid zal vandaag voor Le Coq zijn denk ik. Maar weet iemand of Renard dit ook kan? Zo ja zull...

Renard kan dit zeker. Maar ik denk ook dat ze voor Coquard gaan. Renard een mooie backup mocht er iets mis gaan 

hajeje
KV
Nog even wachten op Sporza interview met Meeus waarschijnlijk. Ik heb zelf nog 5 sprinters en stel 3...

Dank, KV! Mogelijk zet ik dan nog Mathieu erin ipv Meeus.

De Tourminator

Renard kan dit zeker wel, bij mij gaat hij mee. Verder ook de rest van mijn sprinters, daar heb ik ze voor mee genomen. Laatste plek is voor MVDP of Almeida. Misschien trekt Groves wel aan voor Matje. 

Damesfietszadelruiker
Mikkie tutorials
Andresen of Watson? 

Als ik ze had zou ik ze vandaag allebei opstellen. Weet natuurlijk niet wat je verder nog hebt maar deze gasten zijn voor zover ik weet kansrijke machtsprinters

Mikkie tutorials
mirkodek
Ik hoop nog een interview van hem te zien van te voren. Heb hem er nu uitgeklikt ipv de 10 zekere pu...

Als Wout gaat, wordt het top 5. Kans lijkt me groter dan 50%. Om met Nasi te spreken is het verlies maar 10 punten als hij niet gaat. Dus keuze lijkt me niet moeilijk hier. 

Damesfietszadelruiker
De Tourminator
Renard kan dit zeker wel, bij mij gaat hij mee. Verder ook de rest van mijn sprinters, daar heb ik z...

Dank.

Volgens mij gaan ze bij Alpecin vol voor Groves...

Damesfietszadelruiker
CyclingDonkey
Renard kan dit zeker. Maar ik denk ook dat ze voor Coquard gaan. Renard een mooie backup mocht er ie...

Dank.

Maar zullen ze niet beide sprinten, voor de puntjes? Vorig jaar sprintte Cofidis met meerdere mannetjes. Toen geloof ik Coquard en Aniolkovski...

Villa

Na zijn valpartij in de finale van de zevende etappe van de Tour de France zag het er even slecht uit voor João Almeida, maar de Portugees heeft een goede nacht achter de rug. Dat vertelde Mauro Gianetti – de teammanager van UAE Emirates – voor de start van de achtste rit aan onder meer WielerFlits.

dit klinkt positief

hajeje
De Tourminator
Renard kan dit zeker wel, bij mij gaat hij mee. Verder ook de rest van mijn sprinters, daar heb ik z...

Dat is ook mijn wens als vader van de gedachte! Hup Matje in het groen vandaag!

oborobo

Wat een verademing van Vleuten ipv ratel Kneteman!

Damesfietszadelruiker

Er is toch ook weer kans op waaiers vandaag, lees ik net.

Dat maakt WvA nog net iets interessanter denk ik.

Klik ik toch Milan eruit voor Wout...

Nee hoor, grapje. Ik heb Milan niet.

1 2 ... 200 ... 204 205

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.