Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 202 203 204 205
D.R.E

Iemand enig idee waarom waerenskjold op achterstand is binnen gekomen gisteren? Zag wel een uno x renner tussen de wagens terug komen samen met penhoet. Ook lek gereden?

D.R.E

Iemand enig idee waarom waerenskjold op achterstand is binnen gekomen gisteren? Zag wel een uno x renner tussen de wagens terug komen samen met penhoet. Ook lek gereden?

Maillot à Pois
D.R.E
Iemand enig idee waarom waerenskjold op achterstand is binnen gekomen gisteren? Zag wel een uno x re...

Hij had de benen niet en heeft via de teamradio aangegeven dat Fredheim de sprint mocht/moest doen (bron: socials van Uno-X en Fredheim)

hajeje

Wie durft Meeus vandaag op te stellen?

Ik hoop dat Danny zijn kans pakt.

Maar dat is dan weer 'druk'.

Bamibrick41

Ik twijfel ook nog tussen Meeus en Renard, 1 van de twee mag mee, maar wie. 

Tiskuuurs
Bamibrick41
Ik twijfel ook nog tussen Meeus en Renard, 1 van de twee mag mee, maar wie. 

Ik zou Renard doen. Vandaag vlakker dus dan zou ie het beter moeten doen dan P22. En Meeus is groot vraagteken. 

nasibal
Nijmos
Dank. Het scheelt vandaag dat de mensen met philipsen en merlier niet scoren. Voor Merlier was dat m...

De uitgebreide berekening waar je om vroeg staat voor je klaar op pagina 201 :) 

Pietjan

'Normaal gesproken is morgen voor Jordi' 

https://nos.nl/collectie/13993/video/2574790-van-poppel-had-zich-voorbereid-op-sprint-vond-het-wel-mooi-een-keer

Interview van v Poppel gister na de finish. 

Dus er hoeven geen 100 vragen meer te komen over Meeus wel of niet op te stellen. Soms zelf ook even wat zoeken op Google of socials. 

Damesfietszadelruiker

Schiet me er niet op af maar ik denk dat je Meeus vandaag relatief veilig op de bank kunt laten. Ik geef in ieder geval de voorkeur aan Almeida. Ralph Denk zegt in de Bora podcast dat hij geen huid meer op zijn schouder heeft, veel pijn lijdt en slecht slaapt. Als je dan DvP als backup in je team hebt...

Ottieman

Demare of Stuyven? 

Ottieman
Ottieman
Demare of Stuyven? 

Gisteren had je Demare zou veilig gaan voor Stuyven:) 14 Punten mis gelopen🙂‍↔️

Maarten Koning

Het fijne van van den Berg is wel dat hij heel duidelijk is over hoe hij zich voelt. Wat dat betreft is dat toch minder stress dan jullie met Meeus hebben.

ArnoB

Op vraag van Sporza heeft Wout gedeeld op Twitter dat ie gaat meesprinten vandaag

Maarten Koning
ArnoB
Op vraag van Sporza heeft Wout gedeeld op Twitter dat ie gaat meesprinten vandaag

Dat is nagenoeg zeker een grapje van hem. Desondanks heb ik hem er toch door ingeklikt

Laatst gewijzigd
Tiskuuurs
Pietjan
'Normaal gesproken is morgen voor Jordi'  https://nos.nl/collectie/13993/video/2574790-van-poppel-ha...

Van Poppel moet dit ook zeggen. Het idee van zo'n forum is toch ook juist dat je hier (al dan niet terecht) doorheen probeert te prikken 😌

Tiskuuurs

Ik laat trouwens zowel Renard en Meeus op de bank en ga naast te zekere teampunten voor Mathieu. Hoop dat ie vandaag zelf eens kijkt hoe hoog hij kan eindigen. In potentie hoger dan Renard in elk geval..

Monsieur PiPi
Tiskuuurs
Ik laat trouwens zowel Renard en Meeus op de bank en ga naast te zekere teampunten voor Mathieu. Hoo...

Ik vind dit wel een risico met de luttele zekere puntjes die je met de opvullers pakt. Ik stel ze wel op, liever 0 punten dan dat ze op de bank zaten terwijl ze wel meededen. 

Laatst gewijzigd
kevinraar

bij ad poul had ik dunbar wie voor hem erin doen heb keuzen uit deze renners

Healy 
O connor
Paret paintre 
Storer
Madouas
Martin
Sivakov 
Soler
Thomas 
Rubio
Barguil 
Woods
Van wilder 
Bauchmann 
Izagirre 
Narvaez 
Wellens

nasibal

Dan zou ik healy doen kevin! 

Bij het AD hoef je geen dagopstelling te maken toch? Healy gaat nog wel een paar keer in de vlucht zitten denk ik. De rest zie ik vooral knechten/aanhaken in het peloton. 

kevinraar
nasibal
Dan zou ik healy doen kevin!  Bij het AD hoef je geen dagopstelling te maken toch? Healy gaat nog we...

klopt geen dag opstelling twijfel het meest tussen healy en o connor

Edd1e
Nijmos
Dank. Het scheelt vandaag dat de mensen met philipsen en merlier niet scoren. Voor Merlier was dat m...

Idd, heel voorspelbaar dat Merlier lek rijdt..

hajeje

Start Almeida vandaag?

John McBennett

Andresen geeft aan dat het voor Bittner is vandaag. Zegt ook waaiers te verwachten in de finale

Tiskuuurs
Monsieur PiPi
Ik vind dit wel een risico met de luttele zekere puntjes die je met de opvullers pakt. Ik stel ze we...

Voor beiden wat te zeggen. Meeus zou er anders sowieso instaan maar die valpartij was wel pittig. En Cocq  gaat denk ik ipv Renard. 

Ik baal wel van al die sprinters die niet thuis geven. Maar 28 teampunten voor 2 x UAE is niet niks 

hajeje

Gokje... Nys ipv Renard. Vanwege groene trui Milan, en misschien wel etappe winst Milan. Na vandaag stapt Nys eruit denk ik.

1 2 ... 202 203 204 205

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.