Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 209 210 211 212 »
BigMig
Sjasfriet
Ik denk dat matje de vlucht ingaat en de zege pakt. Dat laatste klimmetje lijkt me toch te zwaar voo...

Gaat de vlucht het halen dan terwijl EF controleert voor geel?

BigMig
nasibal
Het zal vast allemaal in het plan passen, maar van Vin ga ik nooit fan worden. Ik hoop voor zn vrouw...

Ik vind anders dat de "vin" in Frankrijk het vermaak altijd bevordert.

Maar wat moet hij dan, tegen de (op palmares uitgezonderd van Merckx) beste wielrenner ooit? Ik vind het juist mooi dat Visma het elke etappe zo selectief mogelijk maakt. Jonas heeft zijn punch/sprint verbeterd, waardoor hij ook op dat terrein competitiever is geworden. Ik denk dat we blij mogen zijn dat er een serieuze uitdager is voor Pogi, en in vergelijking met de Skytrain van een aantal jaar terug denk ik dat we een zeer vermakelijke Jonas hebben gezien deze eerste Tourweek.

floda

Enige jammere aan dit succes van healy is wel dat ik nu misschien mijn mannetje voor etappe 15 kwijt ben. Want ik zie hem eigenlijk wel proberen om in 12 en 13 nog aan te haken en dan is hij helemaal kapot op het moment dat hij weer belangrijk moet zijn. Maar eerst maar even genieten dat de teams met  4 uae-ers (die waarschijnlijk nu met 3 zitten na exit almeida) nu de punten allemaal niet meer pakken.  

Ted de la course
nasibal
Het zal vast allemaal in het plan passen, maar van Vin ga ik nooit fan worden. Ik hoop voor zn vrouw...

Met zo'n vrouw zou ik ook heel hard gaan fietsen..

Maar toch, ik zie het plan van TVLab wel slagen en hem het geel hebben in Parijs. Ze hebben al vaak bewezen wel te weten waar ze mee bezig zijn. 

Ruubstacarnaval
floda
Enige jammere aan dit succes van healy is wel dat ik nu misschien mijn mannetje voor etappe 15 kwijt...

Ik denk (lees: hoop) dat de 4 uae teams vooral vanaf etappe 12 de sloot aan punten hadden ingecalculeerd. De teampunten tot nu zijn mooie bonuspunten. Voor het groen bijvoorbeeld was dit praktisch het enige denkbare scenario het groen te dragen voor de laatste week. Een normaler verloop van de sprints en uitblijven van valpartijen had hem denk ik pas aan het eind van de Tour groen kunnen opleveren. Voor het groen staat hij er zo beter voor dan vooraf voorspeld.

Het wegvallen van Almeida is interessant. Zullen heel wat teams zijn die daarvoor Philipsen hebben ingebouwd. Die gaan hun gemis tov de nu 3 uae teams nog wel voelen. 

Zadelpen

Leuke vrouw naast van der vaart. Dus....

1 2 ... 209 210 211 212 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.