Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 223 224 225 226
floda

Buitrago lijkt beter! Das mooi voor de komende dagen, zit vandaag wel op bankje. En rev zakt er door.... 

floda

Buitrago lijkt beter! Das mooi voor de komende dagen, zit vandaag wel op bankje. En rev zakt er door.... 

Hassan de Mosselman

Jeetje Evenepoel...

nasibal

Witte trui Crod komt dichterbij 

TheCoon
nasibal

Die ligt er ook al af hoor

Pom titcock
nasibal

Die heb jij zeker ipv een topsprinter?

TourDeFranceUnchained
Mikkie tutorials
Snap dat de prestaties van heer Pogi buitenaards lijken, maar vooralsnog lijkt hij mij gewoon een me...

Bedoelde je 3 minuten op Col du Soulor of Hautacam?😉

nasibal

Crod vandaag wel echt heel veek slechter dan in de Dauphine nog. Hopelijk is het gewoon last van de hitte en kan hij er nog wat doorheen komen de komende etappes. 

valowitz

Grappig dat er vanochtend pipo's waren die dachten dat Pogi 🌈 vandaag ging kraken en Bingo ⛑️ hun capo maakten. 

martijncr
nasibal
Crod vandaag wel echt heel veek slechter dan in de Dauphine nog. Hopelijk is het gewoon last van de...

Die valt grof tegen he! Drie man Arkea in top 12... wie had dat gedacht?

valowitz

🌈 won vandaag en wint morgen en overmorgen jongens! 

nasibal
martijncr
Die valt grof tegen he! Drie man Arkea in top 12... wie had dat gedacht?

Verkeerde crod in de top 10 vandaag 😂

jkshirts

Man wat baal ik dat ik Onley en Johannesen niet heb omdat ik zo nodig Mas wilde hebben .... Liet me weer ompraten dat hij zo goed bezig was. 16 minuten achter pogi binnen gekomen. 

Mikkie tutorials
TourDeFranceUnchained
Bedoelde je 3 minuten op Col du Soulor of Hautacam?😉

Hoedje af. In de praktijk is er toch een groter verschil tussen theorie en praktijk dan ik dacht / hoopte...

floda

Vau op de bank voor Healy niet zo'n goede keus. Nog steeds rond 97,5 maar dat had 1% meer moeten zijn. Onley, THJ, en vau wel de goedkope puntenpakkers. Hopelijk komt matteoJ er nog doorheen. 

OneTrickPony

🛀 = Harry Sweeny

Smarty
nasibal
Crod vandaag wel echt heel veek slechter dan in de Dauphine nog. Hopelijk is het gewoon last van de...

Ik vrees met grote vrees dat Crod zich niet meer gaat verbeteren.

Nijmos
nasibal

Last van de hitte? Hij fietst al sinds de start van de tour achteruit. Dauphine was ook al niet geweldig dus voor mij een no go, maar iets beter dan dit had ik wel verwacht. Kan ook best dat hij nog wat verbetert (minder verslechtert) richting alpen

Nijmos
floda
Buitrago lijkt beter! Das mooi voor de komende dagen, zit vandaag wel op bankje. En rev zakt er door...

Zo heel goed was het niet toch?

Mikkie tutorials
Mikkie tutorials
To cap or not to cap Pogacar vandaag. Thats the question.  overwegingen. Wat is de impact van de val...

Bijzonder wat we vandaag hebben gezien. Het lijkt erop dat bergop Pogacar meer dan 5% beter is dan Vingegard. En dat ondanks een val gisteren. Das best serieus en vooraf gezien onlogisch. 
De vraag is: was E.T. vandaag weer buitenaards en steeg hij boven zichzelf uit, of was Vin slechter dan verwacht? Lijkt allebei waar te zijn. 
Dat belooft wat voor morgen. Nog eens minimaal 1,5 minuutje aan het Deense broekje lijkt me logisch 

Laatst gewijzigd
nasibal
Nijmos
Last van de hitte? Hij fietst al sinds de start van de tour achteruit. Dauphine was ook al niet gewe...

Ik vind dat schromelijk overdreven wordt hoe 'slecht' hij was. Hij is duidelijk niet op het niveau waarop hij ooit wel eens geweest was. Daar neem je hem dus ook niet voor mee. Leg je hem langs de lat 'kanshebber op p7-10 AK' dan reed hij een prima Dauphiné waarin hij ook verbeterde. Een lat die helemaal niet zo gek is, als je bedenkt dat Pog, Vin, Almeida, Evenepoel, Roglic, Lipo en Jorgenson hier ook aan de start stonden. Tegen die gasten ging ook de 'oude' Crod niet even top 5 rijden. 

Verder ligt het werk uit de eerste week Crod heel slecht en vond ik het dus juist een goed teken de mate waarin hij zich staande wist te houden. Als je per etappe de top 10 bekijkt zijn dat echt zéér serieuze gasten op dergelijk parcours. Crod daartussen verwachten zegt meer over de bril waardoor je hem bekijkt dan over hemzelf denk ik.

Dan kunnen we opnieuw de discussie voeren of je dan net zo goed een goedkopere renner had kunnen hebben, maar ik heb hier besloten om dan liever voor de consistentie te gaan dan de hoop dat zon goedkopere renner zijn niveau ook 6 zware etappes volhoudt. Een dergelijke keuze kan natuurlijk beide kanten opvallen. Dus laten we díe discussie niet weer oprakelen. 

Laatst gewijzigd
pirazzi

Van der Poel ipv S. Yates had meer punten opgeleverd. (4)

Laatst gewijzigd
Pietjan
valowitz
🌈 won vandaag en wint morgen en overmorgen jongens! 

Graag en graag. Het missen van Onley moet opgevangen worden met een 3e UAE man. Toch wel lekker die 24 puntjes. Helaas kan roglic het niet bolwerken tegen z'n teamgenoot. Had het liever andersom gezien. 

JW van Putten

Lipo en Onley de verschilmakers van deze tour denk ik, heb ze beide niet helaas 

JW van Putten

.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 223 224 225 226

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.