Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 235 ... 259 260
Mister_Roan

REV afgestapt...

Laatst gewijzigd
Sparrie
Pietjan
Ben ik er toch ingetrapt met Rev. Die gaat op een zwarte lijst. Denk dat hij in de remmen knijpt van...

Hier nog 1, had hem er even uit, toch weer erin ivm fomo witte trui punten, jammer

Maarten Koning
Pietjan
Ben ik er toch ingetrapt met Rev. Die gaat op een zwarte lijst. Denk dat hij in de remmen knijpt van...

Zwarte lijst is toch niet helemaal terecht op basis van zijn verleden?

Ook wanneer hij er doorheen zakte was hij tot nu toe in principe een garantie voor punten in zijn grand tours. 

Ik baal ook natuurlijk, dat wel. En dat deed ik ook in die ene giro maar daar staat ook tegenover hoe hij een sloot aan punten pakt in de andere rondes.

Laatst gewijzigd
de Bruyn

Het is toch wel een bijzondere Tour. Veel gevestigde, dure namen geven niet thuis of zijn al thuis en veel onverwachte namen in de top. Ben benieuwd wat dit nog allemaal gaat brengen.

De Tourminator

Laten we even afwachten wat zijn reden is. Misschien is hij wel ziek of heeft hij een blessure. 

@kevinraar, kan niet anders dan dat je gaat stijgen nu Remco er uit is. 

pirazzi

Hier geen Evenepoel maar wel Almeida en Philipsen die uitgevallen zijn. De pechduivel komt iedereen wel een keer tegen.

floda

Met Almeida, Buitrago en REV nu drie uitvallers voor ak. Zoveel reserves had ik niet meegenomen. Dus dat wordt moeilijk vanaf nu. 

Pietjan
Maarten Koning
Zwarte lijst is toch niet helemaal terecht op basis van zijn verleden? Ook wanneer hij er doorheen z...

Laten we het houden op grijze lijst. Eerst eens prijs bekijken. Dan het seizoen nalopen ivm valpartijen, uitslagen en mentale gesteldheid. Dit was normaal gesproken de nummer 3 voor het eind klassement. Dan baal je toch dat je rev en barre erin klinkt op de laatste dag ipv lipo en merlier. Inmiddels dus JP en rev naar huis. Dit scorito spel neigt toch meer naar 25% kennis en 75% geluk. Op naar de Vuelta!

Pietjan
Maarten Koning
Zwarte lijst is toch niet helemaal terecht op basis van zijn verleden? Ook wanneer hij er doorheen z...

.

Laatst gewijzigd
Dekkerony

Voor de start op het laatste moment Healy eruit ivm onzekerheid door slechte Dophiné met wel Onley en Vauq de hele tijd rond de 90% diegene die deze 3 hebben (en THJ) zullen ws tussen de 95 en 100% zitten. Want deze 4 zijn echt de verschilmakers. Om naar goud te schieten maar een gokje gewaagd vandaag met jawel Skjel cap. En met REV ook in mn team zal ik m er maar uitgooien: op naar de Vuelta🙈😂

Laatst gewijzigd
de Bruyn
pirazzi
Hier geen Evenepoel maar wel Almeida en Philipsen die uitgevallen zijn. De pechduivel komt iedereen...

Ik heb ze alledrie en ook nog Jeanniere en Waerenskjold. Dus die duivel komt me nu net iets te vaak. Ben inmiddels kansloos voor een hoge score, ook omdat ik bepaalde renners simpelweg niet heb. Denk aan Onley, Milan of Lipowitz, maar we kijken lekker verder. Blijft een geweldige koers. 

Mister_Roan

Hoef straks niet meer te kiezen voor de 9 die ik moet opstellen... Denk dat ik de meeste uitvallers ooit heb in mijn team

Ragnar Lolbroek

Abandon nummer 5. Tot bij de Vuelta.

Ottieman
Ragnar Lolbroek
Abandon nummer 5. Tot bij de Vuelta.

Heb er al 7 joh:)

pirazzi

Pas bij meer dan 11 uitvallers kun je klagen want dan is een opstelling van 9 renners niet meer mogelijk.

dawizz

Klagen kan altijd en is een van de belangrijkste functies van dit forum als de rondes eenmaal begonnen zijn.

Zadelpen

Hmmm.... ik heb pas 1 strategie bericht geplaatst sinds start Tour, en even gereageerd op iemand die wat vroeg.

Na tientallen pagina's vol discussie. En wordt meteen gemeld dat het nu klaar is met scorito discussies haha!

De forum comeback van team Zadelpen valt volledig in het water deze tour.  Is het niet de forum software, dan wel de medeforumstrijders die er wel klaar mee zijn. 😂

paar jaar geleden was het forum helemaal anders. Beter naar mijn smaak. En veel pittiger.

De goeie ouwe tijd. Ahhhh... mooi was dat.

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Ik snap niet zo goed dat Arensman zich opoffert voor Crod. Hij lijkt zelf toch beter deze tour?

edit

Hup Thymen!!!!

Laatst gewijzigd
valowitz

Heeft iemand 🦅vandaag? 

Mazzel1986
valowitz
Heeft iemand 🦅vandaag? 

Bij mij zit ie netjes op de bank. Leermomentje voor de volgende keer. Als je m meeneemt voor de zware etappes in het tweede deel moet je achter je vooraf bedachte strategie blijven staan. Te snel afgeschreven.

floda

Super voor arensman! Echt sterk gereden. Nu matteoJ er ook nog doorheen zakt (naast Almeida, REV, Buitrago), kan ik voor deze tour de woorden van pog herhalen: I'm dead.... nog wel op 97% maar zakkend en n nu 4 man kwijt voor ak. Hopelijk blijft het wat frisser en kan Healy nog aanklampen. 

NielsH97

Pfoe met het uitvallen van Almeida en Evenepoel, het mindere presteren van Buitrago en Mas is mijn AK wel serieus verzwakt. Begin langzaam af te zakken, sta momenteel nog met 96,5% op brons. Benieuwd waar we uitkomen, hoogstwaarschijnlijk geen bekertje..

Jommelb
de Bruyn
Ik heb ze alledrie en ook nog Jeanniere en Waerenskjold. Dus die duivel komt me nu net iets te vaak....

Ik voel met je mee en heb ook nog Buitrago😅

Sjasfriet

Crod binnen de top 15 en teampuntjes van arensman. Straks gaan er hier nog roepen dat hij een goeie keuze was 🤪

Alle gekheid op een stokje. Het bekertje staat er eindelijk, maar met t uitvallen van Rev ben ik de volgende bergrit eigenlijk al genoodzaakt om buitrago toch te gaan opstellen. Hopelijk houdt Lenny dan maar dat truitje zeker, dan neemt hij die 6 puntjes toch mee.

jenzrscl

Healy karakterbaasje! Morgen kan hij weer mee, heeft 6min achterstand op nr 8. Dus super druk gaan ze ook niet maken

1 2 ... 235 ... 259 260

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.