Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 234 235 236 237
mirkodek

Healy niet opgesteld, ten faveure van Champoussin. Ook geen goede dag voor de UAE trein (heb Wellens en A.Yates). Gezakt naar brons. Roglic vooralsnog wel een ok keuze, maar Lipo is beter en die zal er in de derde week niet meer echt doorheen zakken lijkt me. Les voor de Vuelta: sterker (lees: ook breder) AK team meenemen.

Zadelpen

Team Zadelpen definitief uitgeschakeld voor de bekers. En terecht, domme strategie, en verder klopt er ook maar weinig van. Maar man ik heb zo zitten genieten van Arensman, maar ook van Healy. Het kraakte, het liet los, het piepte.. maar toch knap staande gehouden 7de! Wat een vechter. Heerlijk.

Laatst gewijzigd
Nijmos
mirkodek
Healy niet opgesteld, ten faveure van Champoussin. Ook geen goede dag voor de UAE trein (heb Wellens...

De les lijkt me vooral dat je met opstellen niet aan wishful thinking moet doen. Champoussin rijdt geen deuk in een pakje boter deze ronde. Waarom stel je die dan op op een dag met 5000 hoogtemeters.

oborobo

Blijkt maar weer eens hoe lastig het is van zoveel factoren afhankelijk.

Vanaf het begin Gall in mijn team gehad en zonder Evenepoel en toen toch weer veranderd!

klaas drr

Heerlijk Arensman, veel mooier als een gouden beker van scorito toch?   Skjelmoose cappen Champoussin opstellen uiteindelijk is degelijk slim saai spelen hoe je het verste komt.  

Zadelpen

Morgen komt wel onze Dainese in stelling. Dat wordt dan toch nog een fraai dagsucces. Kunnen we gebruiken.

floda

En wie cap je dan morgen.... 

Nijmos
floda
En wie cap je dan morgen.... 

Van der Poel maar doen? Zeker nu hij voor groen gaat lijkt dat een veilige keuze.

Zadelpen

De kapitein van team Zadelpen wordt elke dag na de avondetappe bekend gemaakt.

Wat ik wel altijd doe als mijn scorito aspiraties ver voorbij de maan gevlogen zijn... ik zoek de Unibets van deze wereld op. Daar raak schieten en we spreken alsnog van een geslaagde tour.

Zo heb ik nog best veel geld verloren. Dus..... Snel de zon opzoeken in het Spaanse, waar wij als één van de hoogfavorieten zullen starten.

Wicked!

Laatst gewijzigd
JW van Putten

morgen Simmons als cappie. Geen Onley, geen Lipo. Sta nog op 99.5% maar door de opgave van Evenepoel en het falen van Jorg verdwijnt de gouden beker langzaam uit zicht.

nu alles op alles om in ieder geval wat poultjes te winnen

Blaagstra

Hmmm, hier ook zonder 6mlnRevket, wel met de boramannen en uaeyates, van 83 naar 93 in 2 dagen. Vond vooraf t 'falen' van revket(en heel SQS) een nobrainer, maar achteraf is t met dit spelletje regelmatig mooi wonen. 

JW van Putten
Blaagstra
Hmmm, hier ook zonder 6mlnRevket, wel met de boramannen en uaeyates, van 83 naar 93 in 2 dagen. Vond...

Onley/Gall ook nog in da house? Dan ga je wel naar goud 

kevinraar

op jorgenson na iedereen uit mij team in de top 14 355 punten gehaald gestegen van 48.0 naar 56.8

team voor morgen

pogacar

viningaard

gall

onley

lipowitz

buitrgo

de lie kopman

girmay

a.yates

bank

jorgenson

johannessen

rodriquez

van eetvelt

groenewegen

bauhaus

merlier

zouden nog iets wissel of mij team zo goed voor morgen

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Dat is een hele fraaie remontada Kevin. Zag al paar hele hoge scores voorbij komen. Dat is goed gedaan man.

vraag  me wel af, wat is er de eerste week mis gegaan? Misschien heb je dat verteld, ik ga het nog even opzoeken.

Goed bezig 💪🏻

Blaagstra
JW van Putten
Onley/Gall ook nog in da house? Dan ga je wel naar goud 

Yup, mijn favoriete ronderenner, de halve slijter. Was, naast zijn bijnaam, toch ook n moethebben vanwege zijn top10zekerheid voor 2e/3e week en prijs? wel in te wisselen voor een 4e uaeknecht, maar dat is echt minder leuk spelen. En Arendsmannetje, tsja, achteraf echt echt heel mooi samenwonen met deze man. Wie was t ook alweer die aangaf dat hij z'n daddyissues op moest lossen? Done!

Laatst gewijzigd
kevinraar
Zadelpen
Dat is een hele fraaie remontada Kevin. Zag al paar hele hoge scores voorbij komen. Dat is goed geda...

wat mis ging 1 keer lek kopman merlier phlipssen uitgevallen en geen van der poel  en milan wie zou jij kopman maken uit mij team?

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Ik denk ook De Lie. Kan best goed uitpakken. Of Girmay.  Maar ik heb bijna alles fout gedaan deze Franse geseling. Je genereert meer waarde uit je selectie als je de Nasi's van deze poolwereld polst.

Laatst gewijzigd
Nijmos
Zadelpen
Dat is een hele fraaie remontada Kevin. Zag al paar hele hoge scores voorbij komen. Dat is goed geda...

Zo te zien geen van der poel, dat zal niet hebben geholpen.

Sjas Patatje

Wie heeft er meer uitvallers? Ik heb Ganna, Philipsen, Skjelmose, Evenepoel én Almeida. Behoorlijk zuur...

Wanneer komen er wissels bij Scorito? 

OneTrickPony

Heerlijk dat Healy in de toptien staat en dus niet mee gaat mogen in de vlucht. Dat betekent dat ik morgen nog eens Powless mag cappen met iets meer kans op succes dan in etappe 6.

hajeje
mirkodek
Healy niet opgesteld, ten faveure van Champoussin. Ook geen goede dag voor de UAE trein (heb Wellens...

Idem hier. Misschien wel 12 AK renners ivm onvermijdelijke uitvallers.

KV

Poeh. Wat een problematische opstelling voor morgen. Ik moet zomaar even Merlier opstellen voor 1 punt. 
Vdp dan maar kopman zeker idd. Had goede hoop op Schmid nog maar gisteren bijna OTL en vandaag allerlaatste. Weet wel dat hij graag spaart en achteraan rijdt, maar dit ruikt toch wel naar ziekte?

Reus
Blaagstra
Yup, mijn favoriete ronderenner, de halve slijter. Was, naast zijn bijnaam, toch ook n moethebben va...

Ja dat was ik!
Heb zitten genieten van Thymen vandaag! Op de route du soleil met de iPad op de middenconcole.
Dit is em zo gegund! 

NOAD1912
de Bruyn
Ik heb ze alledrie en ook nog Jeanniere en Waerenskjold. Dus die duivel komt me nu net iets te vaak....

Ook ik heb ze alle 3 (Almeida, Philipsen, REV) + jouw 2 (Jeannière en Wæreskjold) + Brian Coquard. Wie biedt er meer?

Ik neem mezelf het niet selecteren van Vauquelin en Onley kwalijk.. verder heeft alleen pech mij van een beker gehouden. Heel jammer, maar all in the game. 

Laatst gewijzigd
Ruubstacarnaval
Zadelpen
Ik reageer niet specifiek op jou. Het was mijn algemeen punt dat 4 mannen uit 1 team altijd een gok...

Nog even terugkomend. Dan heb ik het te veel op de persoon geïnterpreteerd, je m'excuse. Verder zit ik in hetzelfde waaierschuitje als jou en na vandaag ook een dikke groet naar de bekers gegeven met het uitvallen van Rev en Skjel. 

1 2 ... 234 235 236 237

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.