Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 234 235 236 237 »
Ruubstacarnaval
Zadelpen
Morgen komt wel onze Dainese in stelling. Dat wordt dan toch nog een fraai dagsucces. Kunnen we gebr...

Denk jij dat er sprinters morgen mee doen ja? Op papier moet het wel kunnen als er geen sterke vlucht weg is

DesproatMichiel
KV
Poeh. Wat een problematische opstelling voor morgen. Ik moet zomaar even Merlier opstellen voor 1 pu...

Dit geeft geen lekker gevoel inderdaad. Zelf gaf hij een paar dagen terug 15 nog aan als rit voor hem. Eerste week teveel gebeukt? Hij spaart wel vaker achterin dus is het sparen of juist een teken aan de wand? Het oogde niet heel lekker. Twijfels twijfels

Laatst gewijzigd
Pietjan
NOAD1912
Ook ik heb ze alle 3 (Almeida, Philipsen, REV) + jouw 2 (Jeannière en Wæreskjold) + Brian Coquard. W...

Ook deze 6 mannen. Dat Buitrago ook op de grond heeft gelegen helpt ook niet mee. Er gaat nu dagelijks 2 % af. Morgen maar weer de aanvallers van stal. Matieu mag weer winnen als cap. 

KV
DesproatMichiel
Dit geeft geen lekker gevoel inderdaad. Zelf gaf hij een paar dagen terug 15 nog aan als rit voor he...

Aangezien ik echt geen enkel alternatief heb, stel ik hem gewoon op hoor. Ook al was het voor de teampunten als Plapp zou winnen ;-)

OneTrickPony
Nijmos
Van der Poel maar doen? Zeker nu hij voor groen gaat lijkt dat een veilige keuze.

Of juist niet omdat Lidl hem niet in de kopgroep laat?

1 2 ... 234 235 236 237 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.