Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 235 236 237 238 »
Tiskuuurs

Ik kan me genoeg etappes herinneren dat elke analist de sprinters geen kans gaf,  maar dat t toch gebeurde. Ze hoeven die cat2 klim niet op te vlammen he... en teams Milan, Girmay zouden sprint prima vinden. 

Ik ga een paar zekere teampuntjes opgeven voor wat sprinters.

Gokje maar ik moet iets voor een bekertje na teveel uitvallers 

Mister_Roan

Vandaag voor MVDP, Healy of WvA... sprinters maken echt geen kans na die mega zware ritten van afgelopen dagen. 

Nijmos
Mister_Roan
Vandaag voor MVDP, Healy of WvA... sprinters maken echt geen kans na die mega zware ritten van afgel...

Healy laten ze niet rijden. Zie ook zijn eigen visie op idl

Alucard

2.9 km @ 10% plus uitloper met 220 vm's...alle sprinters gaan daar dood denk ik. En komen nooit meer terug terug want er rijdt altijd wel iemand van voor door. 

floda

Is toch ook echt te zwaar voor mvp? Ik stel hem wel op maar ga hem niet cappen denk ik, maar ja heb als alternatief Healy en Buitrago. Wordt ik beide gezien omstandigheden ook niet heel warm van. Misschien doe ik wel matteoJ. Ze zullen wel in ontsnapping willen zitten met vocsnor en wva. Dus misschien gaat Matteo ook wel meerijden. Kortom zo wanhopig hier 😂

NOAD1912
mirkodek
Healy niet opgesteld, ten faveure van Champoussin. Ook geen goede dag voor de UAE trein (heb Wellens...

"Les voor de Vuelta".. Die wijze lessen die je in de ene ronde op doet gaat heel vaak niet op een ronde later heb ik helaas gemerkt. Mijn wijze lessen uit de Scorito GT 2024 was altijd alle toppers meenemen. Daarvan afwijken heeft me bekertjes gekost. Dat is dit seizoen alweer helemaal anders en gaat die vlieger niet op (Roglic - Giro en REV - Tour). 

Over jouw opmerking.. misschien eerst het parcours en deelnemersveld bestuderen. Het is zeker wel zo dat je van ieder ronde weer wat wijzer wordt, maar de factor geluk blijft behalve spel- en koersinzicht toch nog het grootste helaas. Simuleer deze Tour 100 keer en je krijgt 100 andere valpartijen en slachtoffers.

Ik las hier al een paar keer de suggestie tot een gouden wissel. Daar is best wat tegenin te brengen, maar de mogelijkheid om 1 mispeer als gevolg van een valpartij of ander medische oorzaak recht te kunnen zetten zou dat wel voor een deel kunnen opvangen. Die geluks/pech factor iets meer in balans kunnen brengen.

Overigens doet dit niks af aan de prestaties van degenen die nu op een bekertje staan, die spelers hebben over het algemeen een paar hele goede en logische keuzes gemaakt (Vauquelin, Onley, Healy, vrijwel iedereen in de top heeft toch wel 2 van die 3). Goed gezien.

Nijmos
floda
Is toch ook echt te zwaar voor mvp? Ik stel hem wel op maar ga hem niet cappen denk ik, maar ja heb...

Klopt maar beste odds voor top 10

1 2 ... 235 236 237 238 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.