Het mag dan een mooi AK/klimmers team zijn, maar ik laat flink punten liggen in de sprintetappes. Een ongelukkig sprintteam en uitvallers doen me de das. Uitvallers mvdp, Philipsen, jeanierre, coquard. Daarbij tegenvallende Merlier, Stewart en berckmoes.
Ik vind het wel mooi om te zien dat Vingegaard het blijft proberen. Als Pogi uiteindelijk te sterk is, dan heeft hij er alles aan gedaan. Dan wordt hij netjes 2e.
Ik vind het dit jaar toch een andere Tour dan anders voor Scorito. Mede door het uitvallen van Philipsen, Almeida en Evenepoel en de goede prestaties van Healy, Vauquelin en Onley. Door wat bankpunten waarbij vooral de overwinning van Wellens pijn deed, blijf ik op brons hangen en verwacht ik uiteindelijk geen beker te halen.
Nu op naar een mooi slot van deze rit en naar een mooi einde van deze Tour.
dit was denk ik de laatste dag boven de 99 procent. Het zag er even heel erg goed uit toen Lipowitz en Onley waren gelost en Gall en Jorgenson mee vooraan zaten maar helaas was het koersverloop net als de Wellensrit ongelukkig (toen Simmonscap).
dat zijn net de gelukjes die je nodig hebt als je 2 verschilmakers mist (Lipo en Onley).
Ik twijfel licht op VPP captain te maken maar denk dat de rit zo kort is dat UAE kan controleren om Pog nog een zege te geven.
Koester de 6 punten die Buitrago voor je pakt. Ik baal er meer van dat onley en lipo knakken, roglic naar voren knalt maar er vervolgens niks gebeurd en iedereen kan terugkeren. Waarom dan zo aan de boom slingeren op de tweede berg. Ze weten toch wel dat pogi niet knapt. Leuk dat je hem isoleert. Vervolgens lekker een paar teamgenoten van hem laten terug komen. Roglic die misschien 3 voor het grijpen had, maar toch weer opgeeft tov onley.
Beetje flauw om steeds Nasi aan te spreken als een keuze van hem de mist in gaat. Hij is diegene die bereid is heel veel tijd aan ons te gunnen. Met al zijn spelkennis en heel veel handige informatie. Ik zal heus niet de enige zijn die van groentje tot top kandidaat (soms lol) gegroeid ben, mede dankzij zijn inzichten.
Aan de andere kant, Nasi heeft de kuiten van Harrie Lavreysen. Die kan goed tegen een stootje.
Verwachten jullie morgen iets van VPP? ik zit om plek 9 in dubio tussen hem en jorgenson.
ik verwacht dat jorgenson morgen zich weer leeg rijdt voor ving en VPP kan dan mooi een verschilmaker zijn. alleen die was vandaag nergens te bekennen en vind het lastig inschatten of morgen wat voor hem kan zijn.
Hier ben ik het ook helemaal mee eens. Laat je niet ontmoedigen nasiballemans, zeker niet met al je posts eens, maar je onderbouwingen zijn altijd goed doordacht en steek er geregeld echt wel wat van op.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.