Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 90 ... 98 99
Renato123

Voordeel van Buitrago is dat ie in etappes als 2 en 4 makkelijk punten kan scoren en in de 6 bergetappes

Laatst gewijzigd
hajeje
Astarloa
2 aanvallers van 1,5 miljoen lijkt me wat te veel van het goede. Ik denk dat ofwel UAE ofwel Visma h...

Hmmmm ja, maar ik heb niet het idee dat Adam Yates heel hard moet gaan knechten bergop. Welke ploeg gaat hem hiertoe dwingen? Bovendien verwacht ik veel teampunten voor Yates.

Astarloa
hajeje
Hmmmm ja, maar ik heb niet het idee dat Adam Yates heel hard moet gaan knechten bergop. Welke ploeg...

Dacht dat je op Simon hintte gezien je fomo voor Gall van 1,5 miljoen. 

Titivoeckler
D.R.E
Helder punt. Maar je geeft zelf aan dat Merloer 5x dikke punten is. Als dat bijvoorbeeld maar 3 keer...

Maar je hebt wel de kans dat je in etappe 8,9 en misschien zelfs 11 Merlier kan opstellen terwijl Remco in het geel en wit staat. Als hij daarbij dan 2x minder sprint, wordt dat redelijk gecompenseerd. Milan en Philipsen gaan daarbij ook geen 5x top 5 sprinten. Die gaan daar een keertje buiten vallen. 

hajeje
Astarloa
Dacht dat je op Simon hintte gezien je fomo voor Gall van 1,5 miljoen. 

Ja ik zie de verwarring. Adam natuurlijk 2.5M, duurder dan Gall op 1.5M. Dat zou dan wel een kans zijn om 1M ergens anders weg te zetten. Maar momenteel hou ik Adam erin en Gall eruit. Mijn ploeg gaat stevig scoren in berg en ITT, waarschijnlijk ook in punch, en zeker niet in de sprints. Tenzij enkele goedkope sprinters nu gaan excelleren en de toppers tegenvallen, of omdat er best wel gevallen kan worden in die weinige sprints waar heel veel risico genomen gaat worden. Kortom... 

JoostEmpty
ditisdavid
Ik zou nog even het profiel van de aankomst in Nokere checken.

Wellicht wat verwarring tussen oude en nieuwe aankomst van Nokere? Oude aankomst was korter en stijler en kolfje naar de hand van Merlier. Nieuwe aankomst is minder stijl maar stuk langer, meer voor de taaiere sprinters dan voor de springveren.

Damesfietszadelruiker
Dante
We gaan aldra beginnen. Ik ben een stille genieter ergo een zwijger maar ook een mastodont. Deze tou...

Volgens mij is het mastodon...

Harderijder

Wie zien jullie als capoptie als je geen Philiipsen en Milan hebt in etappes 11, 15 en 21?

Valvuillerdemoz
Damesfietszadelruiker
Volgens mij is het mastodon...

Was het niet methadon?

BigMig
Harderijder
Wie zien jullie als capoptie als je geen Philiipsen en Milan hebt in etappes 11, 15 en 21?

WVA?

Valvuillerdemoz
Harderijder

Giermei!

KV
ditisdavid
Ik zou nog even het profiel van de aankomst in Nokere checken.

Ik haalde de info uit de preview van onze Deense vriend van dit jaar. Meestal is die wel goed geïnformeerd...

Trouwens op jouw profiel heb je 600m aan 5% ofzo wat ook nog duidelijk zwaarder is dan de finish in 8.

Umiddelbart efter Huisepontweg drejer man nemlig mod nordvest for derefter at køre mod vest frem til endnu en passage af Herlegemstraat (1000 m), der nu passeres i den modsatte retning af tidligere. Når man igen rammer asfalten, resterer bare 2750 m. Her kommer der to sving lige i rap, og derefter er der to bløde sving med hhv. 2100 m og 2000 m igen, hvorefter en næsten lige vej leder frem til mål. Der er fladt frem til bunden af Nokereberg, der fra denne side, hvor der køres på asfalt, stiger med 4,5% over 700 m – først med 2,7% over de første 400 m og siden med 7,1% over de sidste 300 m.

Laatst gewijzigd
floda

Des te langer ik naar parcours zit te kijken des te meer ik over MvP begin te twijfelen. Rit 2 en 4 kan hij natuurlijk prima voor de overwinning meedoen maar 6 en 7 lijken me nu echt te zwaar. Sinds 2021 is er wel iets veranderd in punches in peleton en zie ik zelfs etappe van de mur niet zomaar top 5 voor MvP. Dan rest 21 waarvan het net zo goed sprint kan worden en dan moet je hopen op ontsnappingen voor 2,5 miljoen. Als je hem inwisselt voor gregoire/Nys dan bespaar je wel 1,5 miljoen voor wat minder punten maar kun je wel elders behoorlijk upgraden. Nog maar eens paar nachtjes over slapen.

floda

.

Laatst gewijzigd
TourDeFranceUnchained
Harderijder

Je gaat toch uberhaupt geen enkele sprinter cappen in etappe 11? Op van Aert na als je dat nog een sprinter noemt. 

Vunky
floda
Des te langer ik naar parcours zit te kijken des te meer ik over MvP begin te twijfelen. Rit 2 en 4...

Wie heb je op de muur als top 5 als vd Poel er niet bij zit?

hajeje

Okeej... fomo op Merlier. Maar ik krijg hem er maar niet in. Er is meer zekerheid op punten in AK. Wat nog wel kan: Adam en Mathieu eruit voor Merlier en Gall.... toch voelt dat ook niet goed!

Arne Riis
floda
.

Ik zie je punt, maar ik denk dat Mathieu in 2 en 4 wel de betrouwbaarste cap-optie is. Ik weet niet 100% zeker of Pogacar zich met die aankomsten wil bemoeien (6 en 7 denk ik weer wel) en met Vauquelin, Nys, Aranburu, Grégoire is er een heel roedel aan (sub-)toppuncheurs die weliswaar meestrijdt om de ereplekken, maar ook gewoon prima 14e kan worden. Dan geeft zo'n Van der Poel wel een veilig gevoel.

in 6 en 7 stel je hem dan op en cap je Pogacar.

Bring me the horizon

Poeh, ik zit in twijfel voor de verdeling heb nu 10 man voor ak-berg.

Sprint: merlier, meestal, Groenewegen, bauhuas, waerenskjold.

Aanval: vdp, nys, healy, vauquelin.

Nog 500k over en nu?

Nog een bergtoppen erin zoals: de plus, lutsenko, hiquita, buchman vpp

Of aanvaller zoals smid, cort stuyven.

Of toch nog sprinter zoals berckmoes, page, eventuel hopen dat er nog een 500k sprinter bij komt in de nog niet volledige selecties...

KV
Bring me the horizon
Poeh, ik zit in twijfel voor de verdeling heb nu 10 man voor ak-berg. Sprint: merlier, meestal, Groe...

Sprint meestal dan meestal naar een top 5 plek?

Bring me the horizon
KV
Sprint meestal dan meestal naar een top 5 plek?

Typ foutje, moet meeus zijn

floda
Vunky

Als ze beide keren voluit gaan op steilste stuk van 500M boven 10% dan krijg je de ak mannen zoals Rev, Pog, Vin, rog, almeida maar ook de echte puncheurs nys, gregoir, healy, vauquelin. Maar stel hij wordt MVP wordt daar 3e, wint 2 en 4 en wordt in 21 weer 3e. Dan is dat 180 punten plus trui na 2 en hij komt rond 200. Moet hij verder minimaal 2x in vlucht zitten en hoog eindigen. Verschil met Nys/gregoire die in die etappe 2,4,6,7 en 21 dan ook prima rond de 100 punten uit moete kunnen komen. Vraag is dus of je die 1,5 miljoen niet beter kunt besteden. Zeg niet dat ik dat ga doen zonder MvP, maar bijvoorbeeld als WvA meekomt in 2 en 4 kan hij ook de sprint winnen van MvP en 21 kan ook sprint worden. 

Het budget laat voor mij niet toe om WvA en MvP mee te nemen, dus zal het wel de keus worden tussen die 2 waarbij bij signalen dat WvA gaat sprinten de keus voor mij duidelijk is.

floda
Vunky

Bij mij komt alles iedere keer er 2x op. Dus excuus voor de vervuiling.

Laatst gewijzigd
snoek1974

Zit voornamelijk op intervieuw van van Aert te wachten , nu nog van de Poel en Carapaz , waar ik dan mee moet schakelen . Alleen een goede van Aert en een vrije van Aert kan je vaker opstellen . Zou dan nog een 4 miljoen sprinter downgraden naar Merlier en dan kan het nog van Aert en Kuss worden .

HaagseHaas
Bring me the horizon
Poeh, ik zit in twijfel voor de verdeling heb nu 10 man voor ak-berg. Sprint: merlier, meestal, Groe...

Sweeney voor wat tijdritpuntjes.

1 2 ... 90 ... 98 99

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.