Wielerflits Ploegleider Tourspel 2025

1 2 3 »
OneTrickPony

Dit argument klopt toch echt niet helemaal m.i.

Stel je zou nu 110 of 120 mogen uitgeven dan gaan echt niet alle teams op elkaar lijken. Nu juist wel want je moet wel 5 toppers nemen en de te dure B renners moet je allemaal laten liggen.

VAN AERT THE GOAT

Ik twijfel zelf heel erg tussen MVDP en WVA, is er iemand die me kan helpen bijk deze keuze

VAN AERT THE GOAT

Ik twijfel zelf heel erg tussen MVDP en WVA, is er iemand die me kan helpen bij deze keuze

Alucard
VAN AERT THE GOAT
Ik twijfel zelf heel erg tussen MVDP en WVA, is er iemand die me kan helpen bij deze keuze

Ik wacht op wat Wout zelf gaat zeggen. 

Is de gele trui een doel de eerste week?

Gaat hij zich voor eigen succes mengen in de gekte in etappes 1 en 3?

Mazzel1986
VAN AERT THE GOAT

Als je je eigen naam eer aan 

wilt doen pak je altijd Wout. 

Poeksel

Of de naam veranderen in VAN AERT THE GOATEFMVDP.

Ik denk wel dat als een van beiden groen wil (en de ander niet) die een heel goede kans maakt (meer dan b.v Merlier).

Laatst gewijzigd
WielerFlits Ploegleider
moderator
Wijon
Ohja, en het tijdig updaten van de rennerslijsten. Dat was vorig jaar echt een drama, maar het gaat...

We doen ons best om naar jullie feedback te luisteren. ;-)

VAN AERT THE GOAT
VAN AERT THE GOAT

Of misschien een topsprinter ipv WVA of MVDP

Emootje
VAN AERT THE GOAT
Of misschien een topsprinter ipv WVA of MVDP

Ikzelf neem MVDP mee. Hij beviel me wel, in de Dauphiné. Natuurlijk is dit een andere ronde maar er liggen veel kansen voor hem en ik vermoed dat hij meer vrijheid krijgt dan WVA.

Vooralsnog laat ik alle topsprinters thuis en gok ik op het AK. In de Giro had ik teveel goede reserverenners die ik kon wisselen waardoor het een beetje chaotisch werd. Dus nu vooral eentjes op de bank (ook pareltjes tussen!) en de rest volle bak op AK. Kijken of ik hiermee het verschil kan maken.

VAN AERT THE GOAT
Emootje
Ikzelf neem MVDP mee. Hij beviel me wel, in de Dauphiné. Natuurlijk is dit een andere ronde maar er...

Ik had hetzelfde Emootje, ik had ook veel te veel goede reserverenners wat resulteerde in een slechts 2733ste plek. Ik ga het deze tour proberen met 4/5 1- punters op de bank.

VAN AERT THE GOAT

En er zijn veel goede 1- punters, bv: Velasco (een van de grootste puntenpakkers van astana) Barre (presteert erg goed dit jaar) Stuyven en ook Jenno Berckmoes na vandaag

battdev
Timber
Dit vond ik ook mooi aan het spelconcept. Gewoon een team van 9 renners en hopen dat er niemand uit...

Helemaal mee eens.  2013 Quintana en Pinot 1 punt. Never forget

SanMark

Je wil toch gewoon nog interactief bezig zijn en wat invloed op te team kunnen uit oefenen.

deBruyne

Ik zit te twijfelen oven Santiago Buitrago momenteel. Ook al omdat hij opgegeven heeft in de Dauphiné. Weet iemand waarom hij heeft opgegeven en wat zijn ambities zijn? 

Of zal ik beter voor oscar only gaan en dan een 4 punter op wissel zetten. Bv Alaphilippe, Martin of Healy?

OneTrickPony

Onley is een van de zo veel renners die best wel eens een rit zou kunnen winnen, maar heb je 'm dan opgesteld? Zo ja, heb je 'm ook 7x voor niks opgesteld? Idem voor Healy.

Dan heb ik dus liever Buitrago + een 1-punter zoals Barré waarvan je gewoon accepteert dat je hem misschien niet hebt opgesteld wanneer hij uithaalt.

Mits Buitrago fit is, en mits ik ruimte in mijn team voor 'm heb. Als ik vind dat de grote 3 allemaal mee moeten heb ik nog ruimte voor één renner van pakweg 6-10 punten en dat gaat iemand anders zijn.

Emootje
VAN AERT THE GOAT
En er zijn veel goede 1- punters, bv: Velasco (een van de grootste puntenpakkers van astana) Barre (...

Haha, 3 van die 4 heb ik ook :-)

OneTrickPony

Zoals ik al zei, alle teams gaan op elkaar lijken als het budget zo krap is ;)

Emootje
deBruyne
Ik zit te twijfelen oven Santiago Buitrago momenteel. Ook al omdat hij opgegeven heeft in de Dauphin...

Ik wilde ook Buitrago mee maar kan niks over hem vinden, niet waarom hij afgestapt is, niet wat zijn doel is... Onley staat er nu in bij mij. En Ganna als supersub op de bank.

1 2 3 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.