Ikzelf neem MVDP mee. Hij beviel me wel, in de Dauphiné. Natuurlijk is dit een andere ronde maar er liggen veel kansen voor hem en ik vermoed dat hij meer vrijheid krijgt dan WVA.
Vooralsnog laat ik alle topsprinters thuis en gok ik op het AK. In de Giro had ik teveel goede reserverenners die ik kon wisselen waardoor het een beetje chaotisch werd. Dus nu vooral eentjes op de bank (ook pareltjes tussen!) en de rest volle bak op AK. Kijken of ik hiermee het verschil kan maken.
Onley is een van de zo veel renners die best wel eens een rit zou kunnen winnen, maar heb je 'm dan opgesteld? Zo ja, heb je 'm ook 7x voor niks opgesteld? Idem voor Healy.
Dan heb ik dus liever Buitrago + een 1-punter zoals Barré waarvan je gewoon accepteert dat je hem misschien niet hebt opgesteld wanneer hij uithaalt.
Mits Buitrago fit is, en mits ik ruimte in mijn team voor 'm heb. Als ik vind dat de grote 3 allemaal mee moeten heb ik nog ruimte voor één renner van pakweg 6-10 punten en dat gaat iemand anders zijn.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.