Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 20 21 22 23
VliegendSchwein

Parel gespot: Fausto Masnada, 500k en 3  sterren voor klimmen. Afgelopen Giro nog 150 punten

tour barbaar

In de podcast van gisteren werd nog gezegd dat skjelmose misschien mee zou gaan. Zojuist op de insta page heeft Lidltrek hun team bevestigd. Geen Skjelmose. Team op PCS klopt. Dus wel Hoole. Ik vind 1.5 aan de hoge kant. Teampunten Mads en ITT. Voor 1M gaat hij mee!

HeinzDuJour

Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Na een ietwat teleurstellende Scorito Tour de France 2025 is het tijd om revanche te nemen. Door de afwezigheid van Carapaz (die een erg hoge pickrate zou hebben) kan het allemaal wat interessanter worden. Ben benieuwd hoe jullie tegen de volgende keuze aankijken: 

1. Wilco Kelderman vind ik een interessante pick, altijd sterk in de vuelta + teamgenoot van Vingegaard. Schijnt ook een erg sterkte hoogtestage gedraaid te hebben. 

2. Ciccone: in de vorm van zijn leven, lees wel dat hij voor ritzeges gaat en de bergtrui. Kan een potentieel risico zijn maar blijft een mooie pick in mijn ogen. 

3. Marco Frigo; heeft een neusje om in de goede ontsnapping te zitten. Potentieel een heel interessante pick voor 500k + in de ronde van Polen liet hij zien dat hij over goede benen beschikt! 

4. Dunbar: kijk alleen even naar zijn resultaten van vorig jaar. en dat voor 750k. 

5. Riccitello. Alleen al vanwege zijn naam zou je hem moeten nemen. In mijn ogen een echte dark horse die mooie dingen kan laten zien! 

Wie van deze 5 zouden jullie zeker wel meenemen en wie (zeker) niet? 

Laatst gewijzigd
KV
RedDevil
2 miljoen. En die derderangssprinter van Jayco 1 miljoen...

Ze prijzen er niet naast idd. Nog wat extra europunten erdoor jassen zonder Carapaz zullen ze denken. 

Tommytom

Ik had gehoopt dat ik Carlos Verona voor 750k mee had kunnen pikken, maar dat zit er dus niet in...

Tommytom

Ik had gehoopt dat ik Carlos Verona voor 750k mee had kunnen pikken, maar dat zit er dus niet in...

KV
KV
Ze prijzen er niet naast idd. Nog wat extra europunten erdoor jassen zonder Carapaz zullen ze denken...

Hoole was in de Giro toch gewoon 500k of heb ik het fout? De teampuntenslinger is echt wel helemaal doorgeslagen nu. 

Valvuillerdemoz
RedDevil
2 miljoen. En die derderangssprinter van Jayco 1 miljoen...

Welke derderangssprinter? Jayco Alullo heeft toch helemaal geen sprinter mee.

TimTornTeut
Valvuillerdemoz
Welke derderangssprinter? Jayco Alullo heeft toch helemaal geen sprinter mee.

Foldager

Ragnar Lolbroek
KV
Hoole was in de Giro toch gewoon 500k of heb ik het fout? De teampuntenslinger is echt wel helemaal...

Meneer Scorito zal booswoest zijn dat al die teams met pogy en 3 uae hem van een gouden bekertje houden. Ingrijpen!!!!

Rafał Kišerlovski

Vermaerke is last-minute opgeroepen, goede kans dat dat in plaats van Poole is.

Dynasty
VliegendSchwein
Parel gespot: Fausto Masnada, 500k en 3  sterren voor klimmen. Afgelopen Giro nog 150 punten

En hoeveel van die 150 punten waren eigen punten?

SonnySide
VliegendSchwein

Ik raad iedereen aan om hem te nemen. Al deze punten verzamelde hij zelf in bergritten, vluchtetappes en tijdritten!

mirkodek
Rafał Kišerlovski
Vermaerke is last-minute opgeroepen, goede kans dat dat in plaats van Poole is.

Na Carapaz de volgende klap. Had uiteraard ook een hoge pickrate gehad maar goedkope AK/klimmer.

SonnySide
KV
Hoole was in de Giro toch gewoon 500k of heb ik het fout? De teampuntenslinger is echt wel helemaal...

Goede zaak. Veel te makkelijk en saai die teampunten bij klikken. Het kan nog steeds lonen, maar voor deze prijzen wordt het een grotere gok. Het loont nu misschien ook om een leuke 500/750 renner te kiezen die wat punten uit eigen resultaat gaat rijden. Ik hoopte op Foldager in die prijs, maar helaas. 

Een paar 500 pareltjes: Küng, Bisiaux, Lecerf, Frigo, VPP, Chumil, Kwiat

Valvuillerdemoz
TimTornTeut
Foldager

Exact!

SonnySide

Qua sprinters komt er nog wat bij en zijn de volgende namen aannemelijk: 

Mikhels (EF), Van Uden (PPNL), Aniolkowski en Coquard (COF).

Valvuillerdemoz

In dit veld zal Van Uden wel drie miljoen kunnen gaan kosten. 🙈

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek
SonnySide
Qua sprinters komt er nog wat bij en zijn de volgende namen aannemelijk:  Mikhels (EF), Van Uden (PP...

Buratti bij Bahrein ook nog.

Zwolf

Ik ben relatief nieuw bij de wielerspellen en heb daarom moeite met sommige keuzes. Wat zijn volgens jullie bijvoorbeeld de voor- en nadelen van het nemen van zowel Ayuso als Almeida? Of zeggen jullie een van de twee nemen?

Nijmos
KV

Mooi zo. Betalen voor die zekere teampunten

Nijmos
FrankSteenbergen
Heb het parcours nog eens rustig bekeken, en valt me op dat er veel finished bergop zijn, maar ook v...

Ik denk dat dit er mede vanaf hangt of er een dominante renner en ploeg is. Als veel ploegen denken te kunnen winnen vanuit het peloton, rijdt een vlucht op het vlakke niet ver weg. Als iedereen weet dat Jonas de beste is, gaat alles naar de vlucht.

VliegendSchwein
Zwolf
Ik ben relatief nieuw bij de wielerspellen en heb daarom moeite met sommige keuzes. Wat zijn volgens...

Volgens de bookies zijn ze nr 2 en 3 voor het klassement. Ik denk dat ze indien fit en geen pech dat in principe ook moeten zijn qua niveau. 

Er zit aan allebei echter een paar haken en ogen: 

Almeida is hard gevallen in de Tour. Hij heeft niet meer gekoerst sinds die val. Dus wat is zijn niveau? Is hij nog steeds de nr 2? 

Ayuso stond oorspronkelijk niet op de planning voor de Vuelta. Is zijn voorbereiding dan wel op de goede manier verlopen? Hoe ligt Ayuso in de groep? Er zijn indicaties dat hij niet goed ligt in de groep en mogelijk volgend jaar voor een ander team uitkomt. Wat heeft dat voor invloed op zijn prestaties en de eventuele hulp die hij krijgt vanuit zijn team? Hij heeft dan weer als pluspunt dat hij ook meedoet voor het jongere klassement. 

Wat uiteindelijk de juiste keuze is moet nog blijken maar dit zijn wel overwegingen die je kunt wikken en wegen

Witte87

Wat een prijzen...

Mikhels 2m

Buratti 1,5m

Hoole 2m

Coquard 1,5m

Aniolkowski 1m

V Uden zal dan wel 2,5m worden of misschien wel 3m

bdebouwer

Duidelijk wat verkeken op het totale budget dus nu maar compenseren met sprinters

1 2 ... 20 21 22 23

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.