Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 34 ... 41 42
Sparrie

Pidcock fomo, wat een lastige 

Lucstones

Is hier iemand die de volledige startlijst in een excel of word/pdf bestand heeft? Die zou ik graag ontvangen.

esims6.0
Lucstones
Is hier iemand die de volledige startlijst in een excel of word/pdf bestand heeft? Die zou ik graag...

PDF bestand staat gewoon op PCS:

https://www.procyclingstats.com/pdf/startlist.php?id=57065

Lucstones
esims6.0
PDF bestand staat gewoon op PCS: https://www.procyclingstats.com/pdf/startlist.php?id=57065

Excuses, ik was niet volledig. De lijst van Scorito plus de prijzen erbij. Vind ik fijner puzzelen.

ProScoritoManager
Dekkerony
Volgens mij ook wat ik zei..maar goed je zal het wel anders geïnterpreteerd hebben 🙃

Je zit goed met het feit dat alle renners punten krijgen obv de teamprestatie. Waar je echter fout zit is dat het uitdelen van (etappe)punten stopt na 20 renners. Alle renners van de ploeg die vierde wordt krijgen 24 punten. De laatste renners die punten krijgen zijn alle renners van de ploeg die achtste wordt, ondanks dus het feit dat er al ruim meer dan 20 renners (uitvallers daargelaten 56 (7 ploegen keer 8 renners) om precies te zijn) etappepunten hebben gekregen. 

Nou kan het ook zo zijn dat ik jouw post verkeerd geïnterpreteerd heb en dan heb ik uiteraard niks gezegd. Maar dan zou ik je oorspronkelijke post nog even terug lezen, want ik kan er echt niks anders van maken ;)

dephazz

Meine Güte. Mensen. Ganna, Küng & Silva zijn geen sprinters in de zin van renners die deelnemen aan een massasprint. Gelieve hen dan ook niet zo te betitelen, of met een directe qoute uit een interview met hen het tegendeel bewijzen. 

"Ja maar Ganna won een sprint in de ronde van Schubbekuttenveen in 2017" >>> Verwijder Scorito van je telefoon, djeez...

Bring me the horizon

Ik deel m ook alvast.

Nog wel twijfels hier en daar maar je kunt ook niet alles weten. En de kans op valpartijen en je hele team overhoop kun je toch niet tegen houden.

AK-Bergen:

Vingegaard, Almeida, Ayuso, Bernal, Tiberi, Pellizardi, Ciccone, Fortunato.

Aanval: Pidcock, Frigo, Bisiaux, Admiral

Sprint: Pedersen, Aular, Gruel, Steward, Zingle

Aanvulling-Teampunten: Tullet, Campenaerts, Bjerg

Wanneer Jonas ondermaats presteerd, ben ik wel de sjaak met m'n team

Bring me the horizon

Nu na de bericht geving van Pellizardi, twijfel ik om nog een wissel te doen.

Hindley en O'Connor overtuigen me niet genoeg om met pellizardi te wisselen, maar ik zit er aan te denken om Pellizardi en Campenaerts om te wisselen voor Kuss en Caruso

Laatst gewijzigd
Maarten Koning
dephazz
Meine Güte. Mensen. Ganna, Küng & Silva zijn geen sprinters in de zin van renners die deelnemen...

Silva heeft toch best een aantal sprints gedaan de afgelopen 2 jaar? Ook echt met grotere groepen in relatief vlakke etappes.

Het niveau kun je vraagtekens bij zetten maar zijn resultaten indiceren dat hij zijn benen niet stil houdt. Al moet ik bekennen dat ik geen enkele van die uitslagen zelf heb gezien.

Laatst gewijzigd
Dekkerony
ProScoritoManager
Je zit goed met het feit dat alle renners punten krijgen obv de teamprestatie. Waar je echter fout z...

Nee bedankt voor je uitleg. Ik zat fout. Zie nu in de puntentelling op Scorito hoe het zit. Thnx👍

kevinraar

dit is mij team 

viningaar

ayuso

ciconne

landa

tibiri

gall

o connor

pellizarri

bernal

buitrago

fortunato

ganna

carvagna

pedersen

zingle

van uden

coquard

martit

silva

piddcock

Ronkaaij

Hey, ik ben niet zo van al die verschillende ploegen die ik hier soms voorbij zie vliegen, er zijn immers weer opties genoeg. Nu betrap ik me er toch op dat ik met 1 dilemma blijf zitten, verder heb ik vrede met mijn keuzes 😉😉.

Kies ik nerurkar EF goedkope met Buitrago OF kies ik voor Bisiaux met Lopez van Astana als 2 mooie vluchters???

Zeg het maar

Meubelmaker

Dag allemaal, ik ben benieuwd wat jullie van mijn team vinden, dit is het geworden.

Vingegaard-Almeida-Ayuso

Ciccone-Gall-Tiberi

Pellizzari-Bernal-Buitrago

Castrillo-Fortunato-Pidcock

Pedersen-Zingle-Gruel-Silva-van Dijke

Campenaerts-Bjerg-Bisiaux

Succes allemaal!!

Nijmos

Ik zie silva relatief veel en van dijke relatief weinig in de teams voorbijkomen

BigMig
kevinraar
dit is mij team  viningaar ayuso ciconne landa tibiri gall o connor pellizarri bernal buitrago fortu...

viningaar goeie pik, die gaat veel punten score👍🏼

Vergane Glorie
Nijmos
Ik zie silva relatief veel en van dijke relatief weinig in de teams voorbijkomen

Valt me ook wel op ja. van Dijke lijkt me zeker in de vlakke sprints een veel grotere zekerheid...maar goed dat is smaak natuurlijk.

zelf hier met Pedersen, gruell, anielkovski, van Dijke , Gonzalez..extra sprinter is dan Zingle. Wissel ik zingle toch in voor een kuss of Tullet dan zal ik ergens anders ruimte maken voor een Aular. 

kortom of 11 miljoen in de sprinters of 10 miljoen. Goedkoper lijk ik nog niet te durven...:)

ThiasPinarello
BigMig

Er moet echt een like-functie komen hier.

ThiasPinarello
Vergane Glorie
Valt me ook wel op ja. van Dijke lijkt me zeker in de vlakke sprints een veel grotere zekerheid...ma...

Op basis waarvan pak je González mee? Die heeft toch nog geen uitslag gereden, behalve een keer top 10 recent.
Al heb ik ook niet direct een 500K alternatief voor je.

Tvd

Ik zit nog een beetje te twijfelen over Ganna. Goed voor ITT, TTT en punchy aankomsten. Maar vind zijn vorm en ambitie lastig in te schatten. Iemand wat meer inzichten in Ganna voor de komende weken :)

NOAD1912

nou en of, tibiri, pellizarri, martit en piddcock ook goeie pi(c)ken die tot een hoog plafond reiken

NOAD1912
NOAD1912
nou en of, tibiri, pellizarri, martit en piddcock ook goeie pi(c)ken die tot een hoog plafond reiken

-

Laatst gewijzigd
NOAD1912

Wat is die automoderatie hier toch vreselijk irritant.

Meubelmaker
BigMig

😂😂 thanks👊🏻

OneTrickPony
kevinraar
dit is mij team  viningaar ayuso ciconne landa tibiri gall o connor pellizarri bernal buitrago fortu...

Ik mis nog wel een bepaalde Lidl Trek renner, puur voor de teampunten. Verder viel het niet tegen 😂

Laatst gewijzigd
KV
Nijmos

Houden zo!

1 2 ... 34 ... 41 42

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.