Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 80 81 82 83 »
hajeje
ThiasPinarello
Hoe kom je tot 20 punten? Ergens mis ik er dan 2. Hier ook de luxe om de keuze te maken naast 8x AK...

Je hebt gelijk, tenzij Tulett nog als 20e eindigt.. ;-)

Scorriemorrie

1 plekje over en gaat tussen Tulet, Benal en Ayuso , Ayuso gister veel gegeven natuurlijk mja je weet t nooit wel hoog plafond Bernal kan top 12 rijden en en Tulet teampoints Ving... nog 20 min :P 

Cold Palmer

https://x.com/eurosport_es/status/1963901091520590110?s=46&t=PHcputkhZINjp3BXvcJIjw

iemand die dit kan vertalen? Maar de titel is dat ze moeten werken en Almeida moeten dekken. 

Scorriemorrie

of Tiberi erin fietsen? what happendd to him? 

NOAD1912
Cold Palmer
https://x.com/eurosport_es/status/1963901091520590110?s=46&t=PHcputkhZINjp3BXvcJIjw iemand die d...

Klopt staat ook in het liveblog op IDL. Mikkel Bjerg: "'Ik denk dat Soler en Ayuso moeten proberen om zo lang mogelijk bij Almeida te blijven. Uiteindelijk zijn het de benen die spreken - en dan volgt er een tijdrit van een half uur, waarbij je sowieso niet op elkaars wielen kunt zitten. Dus het is vol gas voor iedereen."

Maar goed, dit zegt Bjerg. Ook wel heel logisch natuurlijk.

ditisdavid

Ryan DNS is echt zonde, die was goed bezig als vluchter.

NOAD1912

Waarom begint de live uitzending van de Vuelta op zijn vroegst altijd om half 3 pas? Weet iemand dat? Dacht dat ik gisteren Karsten Kroon hoorde zeggen dat vandaag vanaf de start wordt uitgezonden.

Edit.. My bad.. dat is zaterdag dus, om kwart over 1.

Laatst gewijzigd
Ottieman

We gaan vandaag lekker waaieren🤣 Slachtoffer tot nu toe Gall!!

Villa

En tiberi besluit zich vandaag uit te gaan sloven😂

Ottieman
Villa
En tiberi besluit zich vandaag uit te gaan sloven😂

Fijn als je weet dat Visma achter je aan gaat kachelen!

NOAD1912
Ottieman

Ja lijkt me inderdaad kansloos vandaag.

Nicov11

Hoe laat beginnen ze eigenlijk aan de Angliru?

Villa
Ottieman

Het is in ieder geval een teken van leven!

Ottieman
Villa
Het is in ieder geval een teken van leven!

Helemaal mee eens! Gaat het doen de derde week! Alles op Tiberi iedereen:)

Ottieman

Castrillo:( Weer een aanvaller minder 🥹

Ottieman

313 Puntjes precies het gemiddelde:)

pirazzi

319

Dakota

365 puntjes, gestegen naar 94.9% 

Vergane Glorie

het gaat afzien worden de komende tijd...te weinig klassementrenners....zolang UAE blijft winnen is er weinig aan de hand...maar dat ik riccitello niet genomen heb vind ik nog steeds vreemd (gall, hindley en pellizari waren voor mij beredeneerde keuzes)

floda

Door wegvallen of minder presteren van ak mannen tiberi, Bernal en  ayuso. Het (tegen)vallen van backup plannen fortunato/tullet/zingle vandaag uit pure frustratie Oliveira opgesteld en tot 329 punten gekomen.
dunbar ipv Riccitello was niet zo'n goede overweging voor de vuelta. Maar goed, dunbar begint beter te rijden dus wie weet kan die de komende dagen nog wat doen. Morgen denk ik maar weer Oliveira opstellen 😂

Laatst gewijzigd
Feld

Jaja...Meintjes in de punten!

CyclingDonkey
NOAD1912
Waarom begint de live uitzending van de Vuelta op zijn vroegst altijd om half 3 pas? Weet iemand dat...

De organisatie van de Vuelta laat niet elke etappe van begin tot eind opnemen. Of Eurosport/HBO nou wil of niet, ze hebben gewoon geen beelden

Morgen dus idd wel van begin tot eind (meestal weekenddagen dat ze dat doen)

Wellicht dat in de toekomst dit nog veranderd. Wielrennen is de laatste jaren toch wel veel commerciëler en internationaler geworden. Reden voor sponsoren om wel druk te zetten op meer uitzendtijd

KV
Vergane Glorie
het gaat afzien worden de komende tijd...te weinig klassementrenners....zolang UAE blijft winnen is...

Ja, zeggen dat ik dan Bisiaux heb en 250k overhield. Riccitello zou dan mss een iets betere keuze geweest zijn. 

1 2 ... 80 81 82 83 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.