Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 86 ... 95 96
Quiliam
El Stoemperi
Lijkt de vorm wel gevonden te hebben, maar Pidcock lijkt net iets explosiever. Die sprint ook altijd...

Santiago mag met de vlucht mee. Cockpit laten ze nooit gaan....

El Stoemperi
Quiliam
Santiago mag met de vlucht mee. Cockpit laten ze nooit gaan....

Goed punt. En jij denkt dat er een groep vooruit blijft? Zou goed kunnen met het oog op de rit woensdag en de tijdrit. Misschien willen de AK mannen hun kruit nog even drooghouden. Of zou UAE morgen als één team Vingegaard op de rekker leggen op die één na laatste klim? ;-)

El Stoemperi

Iemand al iets vernomen over het eventuele afstappen van Ciccone?

Quiliam
El Stoemperi
Goed punt. En jij denkt dat er een groep vooruit blijft? Zou goed kunnen met het oog op de rit woens...

UAE hangt als los zand aan elkaar

El Stoemperi
Pads Medersen

Morgen ayuso of vine voor etappe winst? Schat een van die 2 hoog in morgen.. twijfel wie te cappen.

Verder heb ik nu opgesteld:

ving, almeida, ayuso, jorg, ciccone, bernal, vine, fortunato, pidcock 

bank: Gall, Pedersen, meintjes, bisiaux

Zou Gall er eigenlijk wel graag in willen, maar voor wie?

als Ciccone niet meer opstapt voor hem uiteraard. Maar voor wie anders?

Laatst gewijzigd
Joep
Pads Medersen
Morgen ayuso of vine voor etappe winst? Schat een van die 2 hoog in morgen.. twijfel wie te cappen....

Ik zou Gall zeker opstellen ipv Ciccone of Fortunato. 

Joep

Na de eerste dagen rond de 50-55 procent te zitten lig ik momenteel op koers voor zilver (97,4) en wie weet nog meer? 

Hier ook nog geen enkele uitvaller maar vrees voor Ciccone. 

Voor morgen twijfel ik nog tussen Bernal, Fortunato of Tullet. Voor nu Tullet erin staan, ik heb hem tot nu toe nog maar nauwelijks opgesteld trouwens. 

Vin, Kuss, Tul, Alm, Ayuso, Vine, Ric, Pidc en Pelli vormen tot nu toe mijn team voor morgen. 

Laatst gewijzigd
ProScoritoManager

Mijn voorlopige opstelling gaat vol voor de vlucht, met enkel Vini & Almeida opgesteld van de AK mannen. En toen droomde ik vannacht opeens dat enkel Vine vrijheid kreeg om z'n bergpuntjes te pakken en dat Q36 de boel kort hield voor Pidcock, aaaaah...

De twee vluchters met de meeste twijfel: Tiberi & Fortunato. Zou nog Pidcock en Gall op die plekjes neer kunnen zetten.

flyyy

Sta op zilver en heb een dilemma, 
3 plekjes te vullen, maar veel keuze.. wie zouden jullie laten banken?

Keuze uit:
Forunato
Frigo
Bernal
Tiberi
Pellizari

Hidde98
flyyy
Sta op zilver en heb een dilemma, 3 plekjes te vullen, maar veel keuze.. wie zouden jullie laten ban...

Ik heb zelf Frigo en Tiberi. Frigo omdat dit niet zijn type aankomst is naar mijn idee. Tiberi omdat ik Buitrago meer kansen toe dicht. Verder denk ik in jouw overweging Pelli nobrainer. Bernal gaat ook wel mee in de vlucht denk ik aangezien morgen AK dag is. Fortunato is multiplegok, ben ik met je eens, dus die evt voor Frigo of Tiberi als je vertrouwen hebt in een van hen

Hidde98

Ben zelf benieuwd of iemand al meer informatie heeft over de stand van zaken omtrent Ciccone?

ProScoritoManager

Vanwaar dat iedereen zo'n interesse heeft in Ciccone voor vandaag? Of ie nou opstapt of niet, die gaat toch lekker op de bank? Of willen mensen hem graag opstellen voor die 10 zekere punten? Want met én die zitvlakinfectie én die opkomende griep verwachten we die toch niet in de top20?

flyyy
Hidde98
Ik heb zelf Frigo en Tiberi. Frigo omdat dit niet zijn type aankomst is naar mijn idee. Tiberi omdat...

Frigo dus een keer gemist in de opstelling toen ik dacht dat hij niet mee ging doen... 
Dus beetje fomo vandaag.. denk dat ik hem er nog wel in fiets, zie t wel gebeuren vandaag.

SonnySide

Spannende week waarin ik met de etappes punten moet gaan scoren. Met 60,0 % sta ik een na laatste in mn poule. De eindafrekening zwaar in mijn nadeel. Pijnlijk als (zelf)benoemd kenner en dubbele gouden beker. 

Hulp meer dan nodig dusss: kom er maar in jongens. Voor vier plekjes vijf renners. Welke laat ik op de bank? Ciccone, Tiberi, Soler, Bernal, Ayuso.

Gracias 

hajeje
SonnySide
Spannende week waarin ik met de etappes punten moet gaan scoren. Met 60,0 % sta ik een na laatste in...

Ciccone op de bank. Alleen teampunten voor hem, als hij al start.

Nicov11

Gaan we Pedersen opstellen? Of laten we die op de bank. Ik weet het niet meer met Pedersen deze Vuelta..

CyclingDonkey
SonnySide
Spannende week waarin ik met de etappes punten moet gaan scoren. Met 60,0 % sta ik een na laatste in...

Ciccone gaf aan na de etappe van zondag zich ontzettend ziek te voelen. Die zet ik daarom op de bank met ongeveer dezelfde keuze als jij 

SonnySide

Bedankt jongens

ProScoritoManager

VocSnor out. Geen veelgekozen Visma man, maar reed wel sterk in het rond en zou ook nog invloed kunnen hebben op het verloop van de komende etappes nu de ploeg van de rode trui een rouleur minder heeft om de vlucht binnen schootsafstand te houden..

Laatst gewijzigd
Ben Nihilisty
ProScoritoManager
Vanwaar dat iedereen zo'n interesse heeft in Ciccone voor vandaag? Of ie nou opstapt of niet, die ga...

D'r is een hele kleine off-chance dat 'ie meespringt vandaag, maar ik vind het grootste argument die 10 (mits die uitrijdt, anders 6) zekere punten. 10 punten in een tamelijk onvoorspelbare etappe als die van vandaag is echt wel een flink aantal. Stel je hem niet op, dan kom je waarschijnlijk uit bij een potentiële vluchter als Fortunato of Tiberi - waar er eventueel een hoog plafond is voor een goede daguitslag, maar waar wel die zekerheid komt te vervallen. 

Willempie94

Wie cappen jullie vandaag?

JesperRenrad

Ik denk ernstig na over een aanvaller. Buitrago lijkt aardige benen te hebben. UAE boys zijn ook mogelijk. Of denken jullie dat UAE het gaat controleren om Jonas onder druk te zetten?

ProScoritoManager

Ik speel met de gedachte om Vine te cappen. Hij staat 22 bergpunten voor op Vini en op Bola del Mundo alleen al zijn er 20 te verdienen. Morgen zijn er ook 10 aan de meet te winnen en die zouden prima naar de AK mannen kunnen gaan. Conclusie: Vine moet eigenlijk nog wel wat punten pakken en vandaag zijn er alles bij elkaar wel gewoon 23 punten te verdienen. Maja ben deze Vuelta al 1x zwaar het schip in gegaan met een aanvaller (Ayuso) cappen toen Vini won, dus ben er nu een beetje huiverig voor.

Laatst gewijzigd
KipKerrieBroodje

Zou Bagioli vandaag geen optie zijn aangezien Ciccone niet lekker rondrijdt? Lijkt me toch het overwegen waard, of zie ik dit verkeerd?

1 2 ... 86 ... 95 96

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.