Tour of Holland 2025

WielerFlits Ploegleider
moderator

De Tour of Holland start op dinsdag 14 oktober met een proloog in Den Haag. Wil jij deze zesdaagse wedstrijd in Nederland nog leuker maken? Speel dan gratis mee met Wielerflits Ploegleider. Laat zien dat jij de beste ploegleider bent en win prachtige prijzen. Deelname is volledig gratis, dus nodig ook je vrienden, familie en collega's uit om het eens te proberen!

WielerFlits Ploegleider
moderator

Inmiddels zijn er al 135 renners met een waarde toegevoegd in het spel, dus je kan al flink gaan puzzelen. Heb jij al een eerste team staan?

dawizz

Hartstikke tof, dank aan het ploegleider -team! Nieuwe spellen altijd leuk om te proberen. Heb deze koers alleen nog nooit gevolgd, dus dat wordt ff verdiepen.

Rawolf
dawizz
Hartstikke tof, dank aan het ploegleider -team! Nieuwe spellen altijd leuk om te proberen. Heb deze...

Dat zijn er wel meer denk! Die deze koers nooit gevolgd hebben. Succes 

WielerFlits Ploegleider
moderator

De Tour of Holland wordt in 2025 voor het eerst georganiseerd, dus geen wonder dat je hem nooit gevolgd hebt ;-). Lees hier alles over het parcours en de startlijst. Dit wordt zes dagen spektakel met twee tijdritten, een gravelrit, de VAM-berg en passages over de Cauberg en de Keutenberg.

Woutomaat

Zie ik het nou verkeerd of is er voor mannen als Merlier, Kooij, Lund Andresen en co maar 1 kans(etappe 2) en misschien 2 (de gravelrit). wat is jullie visie hierop? volgensmij is het dus niet verstandig 14 punten uit te geven aan Kooij rn Merlier.

WielerFlits Ploegleider
moderator

De pure sprinters die geen heuvel overkomen, niet kunnen tijdritten en geen fan van gravel zijn, hebben inderdaad maar één echte kans (etappe 2). Toch zouden wij een Kooij of Lund Adresen niet uitvlakken voor de gravelrit of de ritten met wat hoogtemeters. 

Gratis aanmelden voor ons Tour of Holland-spel doe je hier: www.ploegleider.nl

Woutomaat

Ja inderdaad, ik zie nu oom dat op het Ek oo de Vamberg Kooij 3e was. En ik bedenk nu ook dat Merlier 2e was in Gent Wevelgem dus die kan eventueel ook wel een heuveltje over. Heeft iemand trouwens een beetje een idee hoe zwaar de rit naar Watersley is? 

Woutomaat

Ik zie nu ook dat op PCS stats Kubis is toegevoegd dus als die binnenkort wordt toegevoegd in WF ploegleider lijkt hij me ook een erg goeie om te hebben

WielerFlits Ploegleider
moderator

Wij houden deze startlijst aan: https://cyclingflash.com/race/tour-of-holland-2025/startlistcyclingflash.com/race/tour-of-holland-2025/startlist

Die is volledig up to date nu. Zodra een renner daar bevestigd wordt, voegen wij hem toe.

Woutomaat
WielerFlits Ploegleider
Wij houden deze startlijst aan: https://cyclingflash.com/race/tour-of-holland-2025/startlistcyclingf...

Ok, top!

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.