Tour of Holland 2025

1 2 3 4 »
Poeksel

Maar alle gekheid op een stokje: ik snap die ene ster niet. Zijn beste resultaat dit jaar in een rit op lijn was een 17e plek (met de leiderstrui aan). 

OneTrickPony

Met Merlier, Evenepoel, Landa en Magnier in je ploeg rijd je ook meestal niet voor jezelf.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Het lijkt erop dat er wel klassementspunten gegeven zijn. Dan hebben de mensen die Hayter opgesteld hebben geluk. En de mensen die ook nog Merlier hebben opgesteld helemaal (meer dan wijsheid imo).

Laatst gewijzigd
Fieljepper

Zonde van de rit van gisteren maar ik vind het toch een leuk rondje met een heerlijke koers vandaag. Eerste keer ook dat ik aan de Wielerflits pool mee doe en dat bevalt ook wel. Vandaag als enige schoonheidsfoutje de bankpunten van Lampaert.. Was leuk geweest in plaats van de Lie die toch wel erg tegenvalt. Daar zal echter praktisch iedereen last van hebben...

Woutomaat

Je zou De Jong maar hebben was ook al 9e in Dordrecht 

Mazzel1986

van Poppel, Segeart en Artz op de bank.. al een paar keer bankpunten dit spel, maar deze is wel heel zuur. Had de goede selectie.. maar de verkeerde opstellingen

Woutomaat
Mazzel1986
van Poppel, Segeart en Artz op de bank.. al een paar keer bankpunten dit spel, maar deze is wel heel...

Ohh dat is wel erg zuur zeg!! 

Poeksel

Ik had van Poppel en Segeart dan weer wel opgesteld, maar Artz ook niet. 48e uiteindelijk.

1 2 3 4 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.