De startlijst voor de NIBC Tour of Holland is eindelijk definitief! Speel jij al mee met ons Wielerflits Ploegleider-spel? Deelname is volledig gratis en je kan prachtige prijzen winnen, zoals een racefiets! Meld je voor vanavond 19:00 uur aan, want dan begint de proloog in Den Haag. Veel plezier!
Graag gedaan! De startlijst is nu definitief. Tim van Dijke is de laatste grote naam die (door ziekte) van de startlijst is gehaald. De ploegleiders die hem in hun team hadden, hebben tot vanavond 19:00 uur om Van Dijke te vervangen.
Nou het is begonnen heb er zin in! Dit is m'n ploeg:
De lie, lund andersen, Kooij, Hayter, Price Pejtersen, Kubis, Eekhoff, Söderqvist, Laporte, Reinderink, Merlier, Lanhove (mijn pareltje gevonden met de cyclingflash ranking voor slechts 1 puntje) en De Vries (moest 5 minuten voor de start opeens een vervanger voor Alexys Brunel vinden)
Die had ik ook niet gescout.. had wel gekund hoor ik bij het commentaar op de NOS. Vorig jaar Ganna verslagen in een korte proloog. Maar volgens mij was dit ook een naam die pas vrij laat op de startlijst kwam. Helaas niet alles meer bijlangs gelopen op het einde
ben lekker bezig en sta 143e heb ook voor de tijdrit en de etappes daarna een goeie ploeg dus verwacht nkg wel wat te stijgen. vind het alleen wel lastig inschatten hoever Merlier en Lund Andresen gaan komen Kooij, Kubis en De Lie overleven wel maar over die 2 twijfel ik wat denken jullie?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.