Tour of Holland 2025

1 2 3 4
aap not mis

Ik ken het zuiderpark aardig, zie niet zo hoe je daar een proloog voor profs kan uitzetten. Start had goed geweest daar, en dan gewoon één der lanen pakken. Maar goed, 4 km...

WielerFlits Ploegleider
moderator

De startlijst voor de NIBC Tour of Holland is eindelijk definitief! Speel jij al mee met ons Wielerflits Ploegleider-spel? Deelname is volledig gratis en je kan prachtige prijzen winnen, zoals een racefiets! Meld je voor vanavond 19:00 uur aan, want dan begint de proloog in Den Haag. Veel plezier!

WielerFlits Ploegleider
moderator
OneTrickPony
Trouwens complimenten WF Ploegleider voor jullie reactiesnelheid m.b.t. de startlijst. Mag ook gezeg...

Graag gedaan! De startlijst is nu definitief. Tim van Dijke is de laatste grote naam die (door ziekte) van de startlijst is gehaald. De ploegleiders die hem in hun team hadden, hebben tot vanavond 19:00 uur om Van Dijke te vervangen.

Poeksel

Benieuwd hoeveel punten ik vanavond op de bank blijk te hebben :)

Woutomaat

Nou het is begonnen heb er zin in! Dit is m'n ploeg:

De lie, lund andersen, Kooij, Hayter, Price Pejtersen, Kubis, Eekhoff, Söderqvist, Laporte, Reinderink, Merlier, Lanhove (mijn pareltje gevonden met de cyclingflash ranking voor slechts 1 puntje) en De Vries (moest 5 minuten voor de start opeens een vervanger voor Alexys Brunel vinden)

OneTrickPony

Tot nu toe is Cameron Rogers het pareltje. Ik heb hem niet.

Basis: Eekhoff, Kooij, van Poppel, Laporte, Segaert, Hayter, Söderqvist, Biesterbos

Bank: Kubis, De Lie, Marsman, Turgis, Price-Pejtersen

Mazzel1986
OneTrickPony
Tot nu toe is Cameron Rogers het pareltje. Ik heb hem niet. Basis: Eekhoff, Kooij, van Poppel, Lapor...

Die had ik ook niet gescout.. had wel gekund hoor ik bij het commentaar op de NOS. Vorig jaar Ganna verslagen in een korte proloog. Maar volgens mij was dit ook een naam die pas vrij laat op de startlijst kwam. Helaas niet alles meer bijlangs gelopen op het einde

Mazzel1986
Poeksel
Benieuwd hoeveel punten ik vanavond op de bank blijk te hebben :)

Ik ook. Ben tot het einde blijven schuiven tussen bank en basis. Maar zolang alle opgestelde maar punten pakken ben ik tevreden.

dawizz

Basis: Teutenberg, Hayter, Laporte, Segaert, Kubis, Eekhoff, Soderqvist, Van Poppel

Bank: De Lie, Hoole, Teunissen, Ballerina, Vader

Mazzel1986

Basis: Hayther, Laporte, Soderqvist, Artz, Segaert, van Poppel, Lampaert, Eekhoff
Bank: Hoole, Kooij, Kubis, Teunissen, Teutenberg

Mazzel1986

Van Poppel helaas de verkeerde keuze. Verder prima begin

Woutomaat
Mazzel1986
Basis: Hayther, Laporte, Soderqvist, Artz, Segaert, van Poppel, Lampaert, EekhoffBank: Hoole, Kooij,...

Zo!! Op Teunissen na maakte ze allemaal kans vandaag!!

Woutomaat

Prima start op plek 251 vlgnsm, alleen Lanhove die bankpunten pakt. 

SanMark

224 punten.

En een 10de plek.

En  0 bankpunten. Mooi gegaan.

dawizz

Plek 230 met 181 punten. Last minute Poppel erin gewisseld voor Hoole. Verder geen bankpunten. Al met al redelijk begonnen.

Woutomaat

@wf ploegleider ik heb geen punten gekregen voor de puntentrui van Hayter. Want ik neem tenminste aan dat je bij een tijdrit ook punten krijgt voor de blauwe trui 

OneTrickPony

De blauwe trui (Hayter) en witte trui (Rogers) moeten zo te zien nog bijgewerkt worden.

Woutomaat

@wf ploegleider het ploegleider klassement is niet zichtbaar enkel per losse etappe

Woutomaat

fijn het is opgelost!

Woutomaat

ben lekker bezig en sta 143e heb ook voor de tijdrit en de etappes daarna een goeie ploeg dus verwacht nkg wel wat te stijgen. vind het alleen wel lastig inschatten hoever Merlier en Lund Andresen gaan komen Kooij, Kubis en De Lie overleven wel maar over die 2 twijfel ik wat denken jullie?

Mazzel1986

Het wisselen gaat nog niet helemaal lekker. Als ik nu voor etappe 4 een opstelling maak, pakt het systeem die opstelling ook voor etappe 3. Dus bij deze een waarschuwing: niet denken dat je vooruit kan wisselen

OneTrickPony
Woutomaat
ben lekker bezig en sta 143e heb ook voor de tijdrit en de etappes daarna een goeie ploeg dus verwac...

Da's niet slecht! Ik sta 421ste. Dat nou net Lund A. en Teut zo hoog eindigen is vervelend, en dat Söderqvist de truien overneemt ook want ik had Hayter in de basis.

Woutomaat
SanMark
224 punten.   En een 10de plek.   En  0 bankpunten. Mooi gegaan.

@sanmark zie dat je nu derde staat, heel netjes!

Woutomaat

Ben helaas ondanks een 1, 2 en 3 em een goede voorspelling rond de 150 plekken gezakt maar daar komt morgen verandering in want volgens de wf Voorbeschouwing heb ik alle topfavorieten namelijk de 4 sterren alle 3 en alle 2 sterren en ook nog Hayter die 1 ster krijgt.

Poeksel

Zonder Hayter gaat het beter!

1 2 3 4

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.